مشکل Samsung Pass برای برخی از کاربران Galaxy ظاهر می شود

سامسونگ اکثر تلفن‌ها و تبلت‌های خود را با Samsung Pass عرضه می‌کند، ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات ورود به سیستم، مانند رمز عبور، را برای برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها ذخیره کنند. این یک مدیر رمز عبور بسیار غنی از امکانات است و مهمتر از همه، رایگان است و دارای ویژگی های همگام سازی ابری است. با این حال، برخی از مردم با مشکلاتی روبرو هستند.

برخی از کاربران ادعا کرده اند که Samsung Pass روی گوشی های گلکسی آنها کار نمی کند. کاربری در Reddit پست کرده است که هر زمان که می‌خواهد به Samsung Pass دسترسی پیدا کند، منوی بازشو تأیید هویت اثر انگشت ظاهر نمی‌شود. این اپلیکیشن به جای نمایش پاپ آپ تایید هویت اثر انگشت، یک صفحه نمایش کاملا مشکی را نمایش می دهد، بنابراین کاربران نمی توانند انگشت خود را برای احراز هویت روی آن قرار دهند.

بسیاری دیگر از کاربران Reddit تأیید کرده اند که همین مشکل در تلفن های گلکسی آنها ظاهر می شود. به نظر نمی رسد که این باگ Samsung Pass مربوط به دستگاه خاصی باشد و بسیاری از دستگاه های Galaxy (از جمله +Galaxy S22 و +Galaxy S23) با این مشکل مواجه هستند.

ما نتوانستیم این اشکال را در Galaxy S23، Galaxy S23 Ultra و Galaxy S24 خود تکرار کنیم، بنابراین می‌توان آن را به برخی از کاربران محدود کرد. راه اندازی مجدد گوشی برای برخی از کاربران کار خوبی انجام داد و برنامه به طور عادی شروع به کار کرد.

این اولین بار نیست که Samsung Pass با مشکلاتی مواجه می شود. در چند سال گذشته، چندین کاربر گزارش داده‌اند که Samsung Pass نمی‌تواند اثر انگشت خود را تأیید کند یا هنگام ورود به Samsung Pass هنگام راه‌اندازی یک گوشی جدید، روی صفحه بارگیری گیر کرده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.