آیفون تاشو اپل ممکن است زودتر از حد انتظار عرضه شود

برای مدت طولانی است که شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی یک آیفون تاشو است. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این شرکت قصد دارد تا سال 2027 این دستگاه را عرضه کند، اما به نظر می‌رسد که اپل ممکن است کارها را تسریع کند.

گزارش جدید آنچه در مورد عرضه احتمالی گفته می‌شود، تکرار می‌کند، که اپل تصمیم گرفته است تا حدود یک سال آن را مطرح کند. اکنون پیش بینی می شود آیفون تاشو تا سال 2026 وارد بازار شود.

گزارش ها حاکی از آن است که آیفون تاشو اپل ممکن است در سال 2026 عرضه شود

هنوز هیچ تاییدیه ای وجود ندارد که اپل چه فرمی را برای آیفون تاشو در نظر می گیرد، آیا این آیفون تاشو به سبک کتاب مانند گلکسی زد فولد خواهد بود یا تاشو مانند گلکسی زد فلیپ.

به نظر می رسد اپل حق ثبت اختراع در هر دو را دارد، بنابراین این شرکت گزینه هایی دارد. با توجه به سنت این شرکت که در مورد محصولات جدید خود را محکم نگه می‌دارد، صحبت زیادی درباره آیفون‌های تاشو از سوی این شرکت نشده است. حتی وجود آن را تایید نکرده است، اما گزارش های کافی وجود دارد که نشان می دهد ممکن است آنها در حال کار باشند.

اینکه آیا اپل در نهایت آنها را منتشر می کند یا نه، موضوع دیگری است. این شرکت اخیراً پس از نزدیک به یک دهه کار روی آن و صرف میلیاردها دلار، پروژه خودروی خود را رها کرده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که اپل تصمیم بگیرد که تاشوها با دیدگاه او از چشم انداز مطابقت نداشته باشند و در نتیجه پروژه را به طور کامل کنار بگذارند.

با این حال، حتی اگر آیفون‌های تاشو تا سال 2026 عرضه شوند، به طور قابل توجهی از گوشی‌های تاشو سامسونگ عقب‌تر خواهند بود، که تا آن زمان در رده هشتم قرار خواهند گرفت و مطمئناً رقبای سرسختی برای اولین گوشی‌های تاشو اپل خواهند بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.