اپل واچ اولترا (2026) با صفحه نمایش مینی ال ای دی بزرگتر و قیمت بالاتر

بله، ممکن است فکر خرید اپل واچ اولترا 2026 کمی زود به نظر برسد، اما از سوی دیگر، برای شروع به فکر خرید یک دستگاه جدید اپل هیچ وقت زود نیست. مطمئناً برخی از شما در حال حاضر به چیپست A21 Pro فکر می کنید که می تواند سری آیفون 19 را تامین کند. این پردازنده کاربردی می تواند توسط TSMC با استفاده از یک گره فرآیند 1.4 نانومتری تولید شود.

طبق گفته TrendForce (از طریق 9to5Mac)، اپل واچ اولترا 2026 اولین نمایشگر میکرو ال ای دی را خواهد داشت که جایگزین صفحه نمایش OLEDی خواهد شد که در حال حاضر توسط ساعت استفاده می شود.

نمایشگرهای micro-LED نازک‌تر و سبک‌تر از پنل‌های OLED فعلی هستند، انرژی کمتری مصرف می‌کنند و به ساعت اجازه می‌دهند روشن‌تر شود. در ابتدا انتظار می رفت که در سال 2025 در اپل واچ اولترا ظاهر شود، نرخ بازده تولید پنل های میکرو LED به اندازه ای پایین بوده که اپل را نگران کند که ممکن است نتواند عرضه ثابتی از چنین صفحه نمایش هایی را به دست آورد.

اپل واچ اولترا ممکن است در سال 2026 صفحه نمایش بزرگتری پیدا کند

بهبود بازده برای اپل مهم است زیرا در نهایت قصد دارد از میکرو LED در دستگاه های دیگر از جمله آیفون استفاده کند.

TrendForce همچنین انتظار دارد که اپل در سال 2026 اندازه اپل واچ اولترا را نسبت به نمایشگرهای 1.91 اینچی که در حال حاضر در هر دو نسخه 2022 و 2023 اپل واچ اولترا استفاده می شود به 2.12 اینچ افزایش دهد. بنابراین بله، اپل واچ اولترا 2026 اولین ساعت هوشمند برتر اپل خواهد بود که اندازه صفحه نمایش بزرگتر از 2 اینچ دارد. این باعث افزایش 11 درصدی صفحه نمایش برای اپل واچ اولترا در سال 2026 می شود.

افزایش قیمت همچنین می تواند همراه با نمایشگر جدید اپل واچ اولترا در سال 2026 باشد زیرا TrendForce محاسبه می کند که نمایشگر میکرو LED 2.5 تا 3 برابر بیشتر از صفحه نمایش فعلی اپل واچ اولترا قیمت خواهد داشت که هزینه آن را به 120 دلار برای هر نمایشگر افزایش می دهد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.