اپل واچ ها ممکن است در آینده دارای چراغ قوه خارجی باشند

اپل واچ ها دارای یک ویژگی چراغ قوه هستند که صفحه ساعت را کاملا سفید می کند و به کاربران این امکان را می دهد که سعی کنند چیزها را در تاریکی ببینند. با این حال، اپل واچ های آینده می توانند با یک چراغ قوه خارجی عرضه شوند که باید مفیدتر باشد.

طبق پتنتی که به اپل اعطا شده است، این شرکت در حال کار بر روی دستگاهی به نام “مجموعه نور مدولار برای یک دستگاه پوشیدنی” است که برای ادغام با دستگاه های پوشیدنی طراحی شده است. می توان آن را به صورت خارجی به محفظه ساعت هوشمند و باند آن متصل کرد.

شماتیکی که در پتنت گنجانده شده است، به ما ایده خوبی از اینکه اپل واچ های آینده با چراغ قوه خارجی متصل به باندهایشان چه شکلی خواهند بود، می دهد. این راه حل عملی تری به نظر می رسد زیرا کاربر می تواند به جای چرخاندن مچ دست خود به سمت صفحه نمایش ساعت که برد و روشنایی کمتری دارد، آن را مانند چراغ مشعل به هر کجا که می خواهد به آن بتاباند.

علاوه بر این، این چراغ ماژولار منبع تغذیه خود را خواهد داشت تا بر باتری اپل واچ تأثیری نگذارد. همچنین می تواند دکمه ای برای روشن/خاموش کردن آن بدون تعامل با اپل واچ داشته باشد.

با این حال، این حق اختراع می گوید: “نور ماژولار می تواند ارتباطی را از دستگاه پوشیدنی دریافت کند تا یک یا چند منبع نوری مجموعه نور ماژولار را فعال (روشن) یا غیرفعال (خاموش) کند، به این معنی که کاربران می توانند آن را با Apple Watch خود نیز کنترل کنند. .

چراغ ماژولار همچنین می تواند دارای رتبه IP باشد زیرا در حق اختراع آمده است: “مجموعه های نور مدولار که در اینجا توضیح داده شده است ممکن است دارای ویژگی های مقاوم در برابر مایعات مانند مهر و موم یا حلقه های O باشد که از ورود مایع به اجزای حساس جلوگیری می کند.”

این پتنت همچنین نشان می‌دهد که نور ماژولار از بند ساعت قابل جدا شدن است، اما «در برخی موارد، نوار به نور دوخته شده، چسبیده یا به‌طور دائمی متصل می‌شود»، به این معنی که چراغ قوه می‌تواند به عنوان یک لوازم جانبی جداگانه برای اپل واچ فروخته شود. . همچنین می‌توانیم شاهد راه‌اندازی باندهای جدید اپل برای چراغ قوه خارجی باشیم.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.