لپ‌تاپ و مانیتور گیمینگ ایسر با فناوری سه بعدی معرفی شدند

ایسر لپ تاپ Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition و مانیتور بازی Predator SpatialLabs View 27 را با هدف ارائه تجربیات سه بعدی همه جانبه به کاربران معرفی کرده است.

لپ تاپ Aspire 3D 15 برای ارائه محتوای سه بعدی جذاب بر روی صفحه نمایش 15.6 اینچی UHD خود طراحی شده است. این لپ تاپ به پردازنده Core i7-13620H اینتل و پردازنده گرافیکی لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 4050 مجهز شده است که نیازی به عینک های خاص را از بین می برد.

این لپ‌تاپ شامل برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند SpatialLabs Go است که محتوای دوبعدی را در زمان واقعی به سه بعدی استریوسکوپی تبدیل می‌کند. سازندگان می توانند از SpatialLabs Model Viewer برای رندر بلادرنگ فایل های CGI و CAD استفاده کنند. Microsoft Copilot در ویندوز 11 خلاقیت و بهره وری را افزایش می دهد.

با یک پنل 15.6 اینچی UHD IPS که از طیف رنگی Adobe RGB پشتیبانی می کند، لپ تاپ به طور یکپارچه بین حالت های 2 بعدی و 3 بعدی جابجا می شود. Acer PurifiedVoice و PurifiedView تماس‌های ویدیویی را افزایش می‌دهند و فناوری TwinAir پراکندگی گرما کارآمد را تضمین می‌کند. تا 32 گیگابایت حافظه DDR5، تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی و گزینه های مختلف اتصال ارائه می دهد.

مانیتور بازی Predator SpatialLabs View 27 مجموعه نمایشگرهای سه بعدی ایسر را با فناوری TrueGame برای قلمروهای بازی های سه بعدی پیشرفته گسترش می دهد. همچنین حالت 3D Ultra گزینه های سفارشی سازی برای جلوه های بصری و شدت را فراهم می کند. Acer Immerse Audio تجربه سه بعدی را با فناوری صدای فضایی تکمیل می کند.

پنل 27 اینچی 2D-3D قابل تعویض 4K تصاویری چشم نواز با نرخ تازه سازی 160 هرتز، روشنایی 400 نیت و دقت رنگ Delta E<2 ارائه می دهد. مانیتور بازی با AMD FreeSync و NVIDIA G-SYNC سازگار است و از فریم‌های بدون پارگی اطمینان می‌دهد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.