چگونه در تمامی خریدهای آنلاین خود تخفیف بگیریم؟

امروزه بسیاری از ما به دلایل مختلف به سمت خرید آنلاین کالاها و محصولات مورد نیازمان رفته‌ایم. درواقع دیگر کسی فرصت سر زدن به فروشگاه‌ها را ندارد یا به خاطر محل زندگی، از فروشگاه‌ها فاصله بسیاری دارد که عملاً خرید از چنین فروشگاه‌هایی بسیار سخت و چالش‌برانگیز می‌شود. به همین منظور کاربران به سمت خرید آنلاین می‌روند؛ اما سوال این است که چگونه در تمامی خریدهای آنلاین خود تخفیف بگیریم و بابت کالای دلخواهمان، هزینه کمتری را بپردازیم؟

آنچه دیگر در زمان خرید آنلاین وجود ندارد، استفاده از قدرت چانه‌زنی است. درواقع شما دیگر فروشنده را مشاهده نمی‌کنید که بتوانید با وی بر سر قیمت محصولات چانه بزنید و تخفیف بگیرید. با این حال، روش‌هایی وجود دارد که در زمان خرید آنلاین می‌توانید از آن‌ها برای کاهش هرچه بیشتر هزینه‌ها کمک کنید و به نوعی، کالای دلخواهتان را با قیمت به مراتب کمتری خریداری کنید.

بایدها و نبایدها قبل از خرید آنلاین

پیش از آنکه بگوییم چطور می‌شود در تمامی خریدهای آنلاین تخفیف بگیریم، ابتدا باید در مورد بایدها و نبایدها صحبت کنیم. درواقع مواردی وجود دارند که اگر آن‌ها را ندانید ممکن است کالای دلخواهتان را با قیمت بالاتری خریداری کنید و در دام فروشگاه‌های گران‌فروش بیفتید.

همیشه قیمت محصولات را از چند فروشگاه چک کنید

همانطور که از تیتر مشخص است نباید فقط به یک فروشگاه مراجعه کنید. درواقع همیشه باید در نظر داشته باشید که کالای مدنظرتان را چندین وب‌سایت وجود دارند که بفروشند و شما تنها باید نام محصول را در اینترنت جستجو کنید. با انجام این کار می‌توانید تمامی فروشگاه‌هایی را تماشا کنید که محصول مدنظر را موجود دارند و تنها کافی است با کلیک روی لینک فروشگاه به صفحه محصول مدنظر بروید و قیمت آن کالا را مشاهده کنید.

موضوعی را البته باید بگوییم که فریب قیمت‌های بسیار پایین را نخورید. قیمت هر کالایی اصولاً در فروشگاه‌های معتبر در بازه خاصی قرار دارد و اگر کالایی که به دنبال خرید آن هستید در فروشگاهی با قیمت به مراتب پایین‌تری قرار داشت، یکی از دو حالت زیر را باید در نظر بگیرید:

محصول مدنظر های‌کپی است: اصولاً برخی از کالاهای لوکس دارای نسخه های‌کپی نیز هستند که توسط شرکت‌های سودجو ساخته می‌شوند و از نظر مؤلفه‌های مختلف مانند کیفیت ساخت با مدل اصلی تفاوت بسیار کمی دارند. این محصولات شاید ارزان‌تر باشند، اما این ارزانی بی‌دلیل نیست و امکان دارد از تمامی ویژگی‌های محصول اصلی برخوردار نباشند یا از متریال‌هایی با کیفیت پایین‌تر در ساختشان استفاده شده باشد.

در دام کلاهبرداران افتاده‌اید: یکی از روش‌هایی که کلاهبرداران از آن استفاده می‌کنند ساخت سایت‌های فروشگاهی است اجناس را با قیمت ارزان‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اصولاً با خرید از این سایت‌ها نیز کالایی را دریافت نخواهید کرد و تنها پولتان را به دور می‌ریزید.

از موتورهای جستجوگر قیمت کمک بگیرید

در حال حاضر پلتفرم‌هایی در دسترس قرار دارند که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها و جستجوی محصول خاصی، به فهرستی از فروشگاه‌هایی دسترسی داشته باشید که حاضر به فروش آن کالا هستند. شما می‌توانید از طریق این پلتفرم‌ها نسبت به بازه قیمتی هر محصولی مطلع شوید و هر کالایی را که علاقه دارید از میان صدها فروشگاه بخرید.

از جشنواره‌های فروش غافل نشوید

اصولاً فروشگاه‌ها و حتی مراکز خدماتی تلاش می‌کنند به مناسبت‌های مختلف، جشنواره فروش ترتیب بدهند که طی آن، برخی از کالاها با قیمت‌های به مراتب ارزان‌تر و با تخفیف ویژه به فروش می‌رسند. اصولاً این جشنواره‌ها با توجه به مناسبت‌های خاص سال هستند که شامل روز مرد، ولنتاین، عید نوروز، شب یلدا، بازگشایی مدارس و موارد دیگر می‌شوند.

در این بین، برخی اوقات شرکت‌ها جشنواره‌هایی را نیز برگزار می‌کنند که مرتبط با روز خاصی از سال نیستند و بیشتر به جهت انبار تکانی و فروش کالاهایی با استقبال کم صورت می‌گیرند. شما می‌توانید در این مواقع با مراجعه به فروشگاه‌ها در جشنواره‌های فروش ویژه شرکت کنید و تجربه یک خرید استثنایی و مقرون‌به‌صرفه را داشته باشید.

بدون کد تخفیف تاپ کوپن خرید نکنید

به بهترین بخش مقاله رسیده‌ایم. تاکنون روش‌های جالبی را برای خرید ارزان‌تر و مطمئن‌تر ارائه داده‌ایم؛ اما روشی وجود دارد که هر خریدتان را به تجربه‌ای شگفت‌انگیز تبدیل کنید و بابت استفاده از خدمات سرویس‌دهندگان یا خرید محصولات فروشگاه‌های مختلف، هزینه کمتری را بپردازید.

برای دریافت کد تخفیف انواع فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی تنها نیاز است که به سایت تاپ کوپن مراجعه کنید؛ حال فرقی نمی‌کند که به دنبال کد تخفیف دیجی کالا هستید تا محصولات دیجیتالی یا لوازم‌خانگی بخرید یا می‌خواهید با استفاده از کد تخفیف اسنپ اکسپرس اقلام مورد نیازتان را بدون مراجعه به سوپرمارکت خریداری کنید، هر کد تخفیفی را بخواهید فقط باید در تاپ کوپن نام فروشگاه یا مرکز خدماتی را جستجو کنید تا آخرین و جدیدترین آفرها برایتان نمایان شوند.

تاپ کوپن به شما اجازه می‌دهد هر خریدی را مقرون‌به‌صرفه سازید و بدون نیاز به داشتن مهارت خاصی، مانند افراد حرفه‌ای در چانه زدن، تخفیف بگیرید. تنها کافی است در سایت تاپ کوپن، آفر مخصوص مانند کد تخفیف اسنپ فود را بیابید و آن را کپی کنید؛ سپس به سایت فروشگاه، مرکز خدماتی یا اپلیکیشن آن‌ها مراجعه کنید و زمانی که سفارشتان را تکمیل کردید، کد تخفیف را در زمان تسویه حساب سفارش وارد کنید.

حتی اگر زمان کافی برای یافتن کد تخفیف فروشگاه‌ها را نداشتید هم می‌توانید همچنان از آخرین کد تخفیف و آفرهای ویژه فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی مطلع شوید. تنها کافی است که در سایت تاپ کوپن وارد شده و عضو خبرنامه شوید. شما می‌توانید با عضویت در خبرنامه از جدیدترین و آخرین کد تخفیف فروشگاه‌ها مانند بانی مد، دیجی استایل، علی بابا، قاصدک ۲۴ و صدها فروشگاه دیگر مطلع شوید و محصولات یا خدمات را با صرفه هزینه کمتری به دست آورید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.