بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی 2022 که حتما باید بشناسید!

در این مقاله می خواهیم تا شما را با بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی و بهترین صرافی ارزدیجیتال برای ایرانی ها، آشنا کنیم. ابتدا توضیح مختصری در مورد ارزدیجیتال می دهیم تا این نوع ارز را نیز، بشناسید. به طور کلی می توان گفت، ارزدیجیتال یا همان رمزارز، یک نوع پول مجازی است که بدون دخالت دولت، به صورت غیرمتمرکز و آنلاین در کل دنیا در حال گردش می باشد. ناگفته نماند که امروزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال، جای روش های سنتی مثل خرید و فروش طلا و … را گرفته است. اما این پول غیر فیزیکی ارزشش با طلا و نقره و سکه برابری می کند، و ممکن است بعضی اوقات ارزشش از آنها هم بیشتر باشد. همراه چیکاو باشید.

5 ارز خارجی برتر

بیت کوین: بیت کوین یا همان BTC، از سال 2009 وارد بازار شده است، و جزو ارزهای دیجیتال اصلی و برتر به حساب می آید. بیت کوین هم مانند بقیه رمزارزها، از طریق بلاک چین اداره می گردد تا رمزنگاری دقیق داشته و همچنین امنیت بیشتری در مقابل کلاهبرداران داشته باشد. بخش جالب توجه BTC این است که، از زمانی که نام بیت کوین بر سر زبان ها افتاده، قیمتش هم افزایش یافته است. به عنوان مثال، در سال 2022 قیمت بیت کوین حدود 19400 دلار گفته شده است، اما همین رمزارز در سال 2016 حدود 500 دلار قیمت گذاری شد بود. در سال 2011 برای اولین بار قیمت BTC با دلار آمریکا برابری کرده بود.

اتریوم: ETH که مخفف کلمه اتریوم است، یکی دیگر از ارزهای دیجیتال برتر، خود مختار و بر پایه تکنولوژی بلاک چین می باشد. اتریوم برخلاف بقیه ارزها، عرضه نامحدود دارد. یعنی محدودیتی برای تعداد اترهای وارد گردش شده وجود ندارد. در این رمزارز داده ها روی یک سرور مرکزی ذخیره نمی شود و همه اطلاعات به طور کامل در بلاک چین، در بین نودها توزیع می گردد. از ویژگی های این ارزدیجیتال این است که، چون شخص سومی وجود ندارد تا داده های شبکه را مدیریت کند، به همین علت، کوچک ترین تغییرات هم باید به تایید همه اعضای پلتفرم برسد. همچنین تحت هیچ شرایطی داده های شبکه قابل تغییر و یا حذف نیستند.

تتر: USDT یا همان ارزمجازی تتر، سومین ارزدیجیتال برتر خارجی در سال 2022 می باشد. USDT یک استیبل کوین است. یعنی توسط ارزهای فیات مثل، یورو یا دلار آمریکا پشتیبانی می شود. ناگفته نماند که ارزش تتر نسبت به سایر ارزها ثابت تر است و همین امر موجب می گردد تا سرمایه گذارانی که نسبت به نوسانات سکه ها حساس بوده و خیلی محتاط هستند، بیشتر از تتر حمایت کنند.

سولانا: سولانا یا همان SOL، یک ارزدیجیتال خارجی غیرمتمرکز، سریع و مقیاس پذیر است. در حال حاضر این رمزارز، از رقبای اصلی و یک نوع تهدید جدی برای اتریوم می باشد. سریع بودن در انجام تراکنش ها و پشتیبانی از قراردادهای هوشمند موجب شده تا این ارزدیجیتال با سرعت بیشتری به اکوسیستم پیشتاز در بلاک چین تبدیل گردد. بسیاری از بلاک چین ها یک عیب  بزرگی دارند، و آن هم کند بودن سرعتشان می باشد. با به وجود آمدن سولانا، بلاک چین های کند جایشان را به SOL می دهند. همچنین قادر است روی کاغذ حدود 50هزار تراکنش را پردازش نماید، در واقع می توان گفت که سولانا به جز اتریوم، مسترکارت و پی پیل را هم تهدید می کند.

دوج کوین: DOGE مخفف ارز دوج کوین است که در سال 2013 به عنوان شوخی ابدا شده بود، اما اکنون به لطف جوامع خلاق به سرعت به یک ارزدیجیتال برتر تبدیل شده است. برخلاف بیشتر ارزهای دیجیتال، دوج کوین در تعداد DOGE هایی که می توان ایجاد کرد، محدودیتی ندارد.

 

با بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی آشنا شوید

ما در این بخش می خواهیم شما را با بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی آشنا کنیم. اگر به تازگی در بازار ارزهای دیجیتال افتتاح حساب کرده اید و یا اینکه  قصد خرید و فروش ارزدیجیتال را دارید، پس این قسمت را با دقت مطالعه فرمایید.

بهترین روش برای انتخاب یک صرافی خوب این است که، باید عوامل بسیاری را در نظر بگیریم. مثل، کارمزد، دارایی های پشتیبانی شده، روش های پرداخت و مهم تر از همه، امنیت آن صرافی را باید بررسی کنیم.

بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی:

  • بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی آنلاین : بهترین برنامه برای موبایل، کریپتو (Crypto)نام دارد. و برای خرید و فروش ارزدیجیتال هایی مانند بیت کوین و اتریوم و دوج کوین مناسب است.
  • بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی برای بیت کوین: اپلیکیشن نقدی (Cash App).
  • بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی که امنیت دارد: Gemini می باشد.
  • بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی برای افراد مبتدی: Coinbase است.
  • بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی غیرمتمرکز: Bisq می باشد.
  • بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی برای آلت کوین: Bitmart نام دارد.
  • بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی با کارمزد کم و معامله گرهای با تجربه: Kraken است.

ارزدیجیتال، بهترین پول

بهترین صرافی ارزدیجیتال برای ایرانی ها

وقت ندارید که بهترین صرافی ارزدیجیتال برای ایرانی ها را از بین صرافی ها پیدا کنید؟! ما کمکتان می کنیم.

پیدا کردن بهترین صرافی ارزدیجیتال برای ایرانی ها بسیار حائز اهمیت بوده و کار بسیار ریسک داری است. زیرا بیشتر پلتفرم ها کاربران ایرانی را تحریم کرده اند، اگر شناسایی کنند که کاربری ایرانی است بلافاصله حساب کاربری آن شخص را مسدود خواهند کرد. یک مژده برای کاربران ایرانی داریم، آن هم این است که همه پلتفرم های خارجی معتبر کاربران ایرانی را تحریم نکرده اند.

معرفی بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی برای ایرانی ها

پلتفرم کوینکس (Coinex) و پلتفرم کوکوین (Kucoin) بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی محبوب و معتبر بین کاربرهای ایرانی می باشند.

کوکوین (Kucoin):

  • داشتن دسترسی آزاد برای کاربرهای ایرانی
  • تعداد زیاد ارزدیجیتال های پشتیبانی شده
  • داشتن پشتیبانی دائمی
  • داشتن امکان خرید و فروش با فیات های مشهور

این ها دلایل محبوب بودن صرافی خارجی کوکوین بین ایرانیان می باشد.

کوینکس (Coinex):

  • کارمزد کم این صرافی برای ایرانیان
  • داشتن نسخه فارسی
  • وجود امنیت زیاد برای ایرانی ها
  • نیاز نداشتن به احراز هویت برای خرید و فروش

این ها دلایل محبوب بودن صرافی خارجی کوینکس بین ایرانیان می باشد.

معاملات فیوچرز چگونه معاملاتی هستند؟

این روزها که معاملات بیشتر به سمت تکنولوژی و آنلاین شدن می رود، یک نوع معامله یا توافق قانونی نیز به تازگی ابداع شده به نام معاملات فیوچرز. معاملات فیوچرز و یا همان معاملات آتی، که نسبت به سایر روش های معامله کمی متفاوت تر می باشد. معاملات آتی برای خرید و فروش اوراق بهادار و یا یک کالای خاص است، با این تفاوت که قیمت آن از قبل تعیین شده و برای زمان مشخصی از آینده است.

آیا می دانید بهترین صرافی برای فیوچرز کدام است؟

  • صرافی اوککس (Okex)
  • صرافی بایننس (Binance)
  • صرافی کراکن (Kraken)
  • صرافی بیتمکس (Bitmex)
  • صرافی کوکوین (KuCoin)

معامله فیوچرز

همه آن 5 مورد ذکر شده بهترین صرافی برای فیوچرز می باشند. با توجه به شرایط خود می توانید هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. به عنوان مثال صرافی فیوچرز بیتمکس را توضیح می دهیم تا کمی با آن آشنا شوید.

افرادی که به دنبال یک صرافی حرفه ای هستند که به وسیله آن معاملات فیوچرز خود را انجام دهند، یکی از گزینه ها، صرافی بیتمکس است. صرافی بیتمکس، توافق های آتی دائمی را در اتریوم و بیت کوین ارائه می دهد. از مزیت های آن نیاز نداشتن به احراز هویت است.

بهترین صرافی بعد از بایننس

پس از آن که احراز هویت در صرافی بایننس امری اجباری شد، بسیاری از کاربرها مخصوصا کاربران ایرانی به فکر یافتن یک صرافی دیگر بودند که نیازی به احراز هویت نداشته باشد.

اگر شما هم این مشکل را دارید و سردرگم هستید و نمی دانید که کدام صرافی را به جای بایننس انتخاب کنید که همان مزایا را داشته و همینطور بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی بعد از بایننس باشد، نگران نباشید، در ادامه ما به شما توضیح خواهیم داد.

صرافی بایننس

بهترین صرافی بعد از بایننس کدام است؟

  • چنجلی (CHangelly Pro)
  • کوکوین (KuCoin)
  • وایت بیت (WHiteBit)
  • پروبیت (Probit)
  • بای بیت (ByBit)
  • فلیکسو (Felixo)
  • کوینکس (Coinex)
  • بیتمکس یا اسندکس (AscendEx- BitMax)

کوینکس بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی بعد از بایننس است اما نیاز به احراز هویت دارد و بدون نیاز به VPS می باشد.

کوکوین نیز بهترین صرافی ارزدیحیتال خارجی بعد از بایننس است، مخصوصا برای ایرانی ها. زیرا نیازی به احراز هویت نداشته و می توان روزانه یک بیت کوین از آنجا برداشت کرد. برای استفاده از این صرافی هم نیاز به IP خارجی ثابت ( (VPNدارید. تنوع معامله ها در صرافی کوکوین بسیار زیاد است مثل: مارجین، اسپات و فیوچرز، که همین امر موجب شده تا کاربران به این صرافی بیشتر تمایل داشته باشند. شایان ذکر است که این صرافی تعداد زیادی جفت ارز هم دارد که با این کار می توان کوین های مختلف را از کوکوین خریداری کرد. از دیگر مزایای صرافی کوکوین، کارمزد اندک آن، حتی در بین صرافی های جهان است.

و دیگر اینکه، چرا کوکوین بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی بعد از بایننس انتخاب شده این است، برای افرادی که معاملات زیادی دارند، هیچگونه کارمزدی درخواست نخواهد شد. به اصطلاح ، این افراد کارمزد معاملات منفی خواهند شد! یعنی نه تنها از کاربر کارمزد گرفته نمی شود، بلکه مبلغی را نیز به عنوان تشویق به کاربر تعلق می گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.