معرفی بهترین گوشی های سامسونگ در فوریه 2024

با توجه به تعداد بسیار زیاد دستگاه هایی که هر سال عرضه می کند، پیدا کردن بهترین گوشی های سامسونگ اغلب می تواند برای اکثر مشتریان یک چالش باشد. فرقی نمی کند که یک پرچمدار می خواهید یا یک دستگاه ارزان قیمت. سامسونگ گزینه های زیادی را برای همه محدوده های قیمتی ارائه می دهد.

برای اینکه راحت‌تر بتوانید بهترین گوشی‌های هوشمند را پیدا کنید، کارشناسان متخصص ما این لیست از بهترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ را تهیه کرده‌اند. ما دقیقاً توضیح خواهیم داد که چرا دستگاهی در لیست ما قرار گرفته است و پیوندهایی به بررسی های دقیق آنها در اختیار شما قرار می دهیم. این به شما کمک می کند تا سر و صدا را کاهش دهید و تصمیم آگاهانه بگیرید.

انتخاب سریع

  • Spec Monster: Galaxy S24 Ultra
  • بهره وری: Galaxy Z Fold 5
  • جمع و جور: Galaxy S23 FE
  • تاشو: Galaxy Z Flip 5
  • میان رده: Galaxy A54 5G
  • بودجه: Galaxy A34 5G

بررسی بهترین گوشی سامسونگ برای فوریه 2024

لیست فوریه 2024 ما دارای تنوع زیادی از تلفن ها است، از جمله آخرین سری گلکسی S24 سامسونگ و جدیدترین تلفن های تاشو این شرکت. همچنین تعدادی از گوشی های خوب سامسونگ را در رده های میان رده و مقرون به صرفه که در حال حاضر موجود هستند قرار داده ایم.

بهترین گوشی سامسونگ – هیولای مشخصات: Galaxy S24 Ultra

اگر می‌خواهید بهترین چیزی را که این شرکت ارائه می‌دهد، سامسونگ مدل «Ultra» را مدلی می‌سازد. گلکسی اس 24 اولترا امسال با برخی از به‌روزرسانی‌های بزرگی که سامسونگ در این دستگاه انجام داده است، چند درجه بالاتر می‌رود. این بهترین تلفن برای تجربه Galaxy AI، مجموعه ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ، و همچنین اولین گوشی هوشمند Galaxy است که از تیتانیوم بهره می‌برد.

Galaxy AI همچنین تعداد انگشت شماری از ویژگی های مفید را به دستگاه اضافه می کند. این شامل ترجمه زنده تماس‌ها، خلاصه‌سازی هوشمند محتوا در Samsung Notes و سایر برنامه‌ها، Circle to Search، ویرایش تولیدی و غیره است.

صفحه نمایش 6.8 اینچی Quad HD+ این بار صاف است که از پنل های منحنی مدل های قبلی فاصله دارد. روکش تیتانیوم باعث می‌شود که Galaxy S24 Ultra یکی از با کیفیت‌ترین دستگاه‌هایی باشد که تاکنون از این شرکت دیده‌ایم. در حالی که ممکن است سامسونگ چیپست اگزینوس را با این سری بازگردانده باشد، گلکسی اس 24 اولترا تنها دستگاهی است که در همه بازارها بر روی اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی اجرا می شود. این دستگاه با 12 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی جفت شده است.

شما همچنان همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی سال گذشته را با پشتیبانی از شارژ 45 واتی دریافت می کنید. تنظیمات دوربین دارای یک سنسور اولیه 200 مگاپیکسلی ارتقا یافته با یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک سنسور 50 مگاپیکسلی اپتیکال 5 برابر و یک سنسور 10 مگاپیکسلی زوم اپتیکال 3 برابری است. دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی را نیز در جلو خواهید دید. بهبودهای قابل توجهی در نرم افزار دوربین انجام شده است، از جمله ویژگی های هوش مصنوعی جدید، که به شما امکان می دهد فیلم های حرکت آهسته را از هر کلیپ و همچنین حذف و تغییر اندازه اشیاء در عکس ها ایجاد کنید.

  • دلایل خرید: روکش تیتانیوم، ویژگی‌های Galaxy AI، چیپست Qualcomm 8 Gen 3 در همه جا، دوربین‌های بهبودیافته.

بهترین گوشی سامسونگ – بهره وری: Galaxy Z Fold 5

ناگفته نماند که گلکسی زد فولد 5 بهترین گوشی سامسونگ برای بهره وری است. این صفحه نمایش داخلی بزرگ تاشو سازگار با قلم S دارد که به طور محکم در قلمرو تبلت قرار دارد و صفحه نمایش زیادی را برای انجام کارهای جدی در حال حرکت در اختیار شما قرار می دهد. صفحه نمایش خارجی به اندازه کافی بزرگ است که می توانید بسیاری از کارهای سریع را بدون نیاز به باز کردن دستگاه انجام دهید.

نمایشگر خارجی 6.20 اینچی دارای نسبت تصویر بزرگ 23.1:9 با نرخ رفرش 120 هرتز است. صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی با نرخ نوسازی تطبیقی ​​1-120 هرتز است. این با قلم S که هنوز یک لوازم جانبی اختیاری برای این گوشی است، سازگار است. شما می توانید یک قاب بخرید که به عنوان محافظ برای دستگاه و همچنین مکانی برای نگهداری قلم S Pen عمل می کند.

تنظیمات دوربین این دستگاه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با Dual Pixel PDAF و لرزشگیر اپتیکال تصویر است. همچنین یک سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی با OIS و زوم اپتیکال 3 برابر وجود دارد. یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض علاوه بر یک دوربین 4 مگاپیکسلی زیر نمایشگر و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی روی صفحه نمایش پوششی نیز وجود دارد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 5 را به چندین ویژگی عالی مجهز کرده است تا آن را به هیولایی بهره‌وری تبدیل کند. بدون شک یکی از برترین گوشی های سامسونگ در سال 2024 است. در حالی که گران ترین گوشی در لیست است، سامسونگ به طور معمول از طریق فروشگاه آنلاین خود معاملات فوق العاده ای ارائه می دهد تا خرید گلکسی زد فولد 5 را برای مشتریان آسان تر کند.

  • دلایل خرید: هیولا با بهره وری مطلق، پشتیبانی از قلم S، طراحی مدرن، دوربین های بهبود یافته و فرم تاشو.
  • چه کسی باید بخرد: کاربران قدرتمند، قهرمانان بهره‌وری، گیمرهای معمولی و سازندگان محتوا.

بهترین گوشی سامسونگ – کامپکت: Galaxy S23 FE

انتظار برای گوشی هوشمند جدید Fan Edition سامسونگ در اکتبر 2023 به پایان رسید زیرا این شرکت از Galaxy S23 FE رونمایی کرد . بر اساس سری محبوب گلکسی S23، انتظارات زیادی از این دستگاه قبل از ورود آن وجود داشت و به جرات می توان گفت که همه آنها را به خوبی برآورده کرده است. Galaxy S23 FE با حفظ DNA فشرده نسل های قبلی خود، دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​60-120 هرتز است.

در برخی بازارها از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می گیرد ، در حالی که نسخه بهبودیافته اگزینوس 2200 در بیشتر بازارهای دیگر به آن قدرت می دهد. این شرکت یک محفظه بخار را برای کمک به خنک‌سازی انواع اگزینوس اضافه کرده است و یکی از نگرانی‌های اصلی این چیپست را برطرف می‌کند. شما می توانید گلکسی اس 23 FE را با 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی خریداری کنید.

این باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مشابه مدل قبلی خود با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی دارد. دوربین‌ها در این مدل ارتقا یافته‌اند و شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی به اضافه یک تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض می‌شوند. همچنین یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در جلو خواهید دید.

گلکسی اس 23 FE مانند اکثر دستگاه‌های جدید موجود در سری سامسونگ، چهار سال ارتقاء سیستم‌عامل اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. این باعث می‌شود که این دستگاه برای مشتریانی که به‌خصوص دوست ندارند تلفن‌هایشان را زیاد عوض کنند، به یک دستگاه عالی برای اثبات آینده تبدیل شود.

  • دلایل خرید: مشخصات قابل احترام، طراحی اصلاح شده، عملکرد عالی، قیمت پایین تر.
  • چه کسی باید بخرد: مشتریان آگاه به بودجه، کسانی که به یک پرچمدار تمام عیار نیاز ندارند اما به عملکرد مناسب نیاز دارند.

بهترین گوشی سامسونگ – تاشو: Galaxy Z Flip 5

گلکسی زد فلیپ 5 یکی از دو گوشی تاشوی جدیدی است که سامسونگ در ژوئیه 2023 عرضه کرد. با این حال، جایگاه خود را در این لیست به خود اختصاص داده است زیرا دستگاه تاشوی تاشو بخش عمده ای از به روز رسانی ها را دریافت می کند. برای شروع، صفحه نمایش بزرگتری به نام پنجره فلکس دارد که یکی از بزرگترین کاستی های مدل های قبلی را برطرف می کند.

گلکسی زد فلیپ 5 علاوه بر صفحه نمایش پوششی 3.4 اینچی Flex Window، دارای صفحه نمایش تاشو 6.7 اینچی Dynamic AMOLED 2X FHD+ با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز است. به طور مرتب در پوسته ای از آلومینیوم با یک لولا جدید بسته بندی شده است که شکاف پانل را کاهش می دهد.

Galaxy Z Flip 5 دارای جدیدترین چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 با 12 گیگابایت رم LPDDR5X است. تا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس است. سامسونگ دوربین های مشابه مدل 2022 را حفظ کرده است، با این حال، برخی بهبودها در سنسورها و نرم افزار دوربین انجام شده است.

اگر بخواهید به طور خاص از فن های تاشو بپرسید، این یکی از بهترین گوشی های سامسونگ است که تا کنون ساخته شده است، زیرا دستگاه های زیادی وجود ندارند که بتوانند شمع گلکسی زد فلیپ 5 را نگه دارند.

  • دلایل خرید: صفحه نمایش پوششی بزرگتر، گزینه های رنگی جدید و لولای بهبود یافته که دوام را افزایش می دهد.
  • چه کسی باید بخرد: طرفداران گلکسی Z Flip، شیک پوشان، و مد روزها.

بهترین گوشی سامسونگ – میان رده: Galaxy A54 5G

سامسونگ محصولات میان رده پریمیوم خود را با گلکسی A54 5G تقویت کرده است . این دستگاه دارای چندین پیشرفت است که آن را بهتر از مدل قبلی خود می کند. این یکی از بهترین گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ در حال حاضر در بازار است. زبان طراحی شبیه به مدل‌های گلکسی S23، شامل سه بریدگی دایره‌ای مستقل برای هر سنسور دوربین پشتی است.

گلکسی A54 5G دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Full HD+ Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. این پنل به خودی خود کاهش چشمگیری در انتشار نور آبی داشته است و دید آن را راحت تر می کند و از فناوری Vision Booster برای افزایش روشنایی تا 1000 نیت استفاده می کند. چیپست Exynos 1380 را در زیر کاپوت با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهید دید . از افزایش حافظه از طریق کارت های microSD پشتیبانی می کند. تنظیمات دوربین شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور ماکرو 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو قرار دارد.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی چراغ ها را روشن نگه می دارد. این دستگاه علاوه بر بلندگوهای استریوی خود از Dolby Atmos نیز پشتیبانی می کند. مانند بسیاری از دستگاه های خود، Galaxy A54 5G نیز چهار سال ارتقا سیستم عامل اندروید را از سامسونگ دریافت خواهد کرد.

  • دلایل خرید: طراحی جدید عالی، قطعات داخلی قدرتمند، صفحه نمایش روشن تر، باتری بزرگتر، پشتیبانی از نرم افزار عالی.
  • چه کسی باید بخرد: کسانی که عاشق بازی های موبایلی هستند، مشتریانی که به دنبال یک گوشی میان رده عالی هستند.

بهترین گوشی سامسونگ – بودجه: Galaxy A34 5G

سامسونگ با گلکسی A34 5G به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را در این مجموعه اقتصادی انجام داده است. با قاب کمی خمیده و بریدگی‌های مجزا برای لنزهای دوربین عقب، تازه‌سازی طراحی می‌شود. گلکسی A34 5G به جای استفاده از چیپست اگزینوس مانند مدل های قبلی خود، دارای چیپست مدیاتک Dimensity 1080 با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن Full HD+ Super AMOLED دارای نرخ تازه سازی بهبود یافته 120 هرتز است و به لطف فناوری Vision Booster سامسونگ، روشنایی آن اکنون تا 1000 نیت می رسد. تنظیمات دوربین پشتی اکنون دارای سنسورهای اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار سنسور ماکرو 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند، آب فراوانی خواهید داشت. این دستگاه حتی دارای IP67 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. سامسونگ تایید می کند که گلکسی A34 5G چهار سال سیستم عامل اندروید را ارتقا خواهد داد.

  • دلایل خرید: چیپست کارآمد، طراحی بهبود یافته، عمر باتری بهتر، دوربین های بالا.
  • چه کسی باید بخرد: مشتریان آگاه به بودجه و مشتریانی که گوشی های ساده را دوست دارند.
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.