برندگان و بازندگان آنر در سال 2023

دوازده ماه گذشته موفقیت بزرگی برای آنر به خصوص در چین بوده است. این شرکت به سرعت شکافی را که هواوی به جا گذاشته بود پر کرد و در حال حاضر در دو دسته اصلی در خانه شماره 1 است – بیشترین گوشی های هوشمند فروخته شده و بیشترین فروش گوشی های تاشو.

موفقیت داخلی به طور کلی نشانه ای است که نشان می دهد شرکت آماده گسترش در خارج از کشور است و دوازده ماه گذشته گواهی بر تعهد آنر برای تبدیل شدن مجدد به یک بازیگر پیشرو در بازارهای بین المللی بوده است.

گوشی‌های Honor به هند رسیدند، یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ، تحت مدیریت Htech، شرکتی که توسط مدیرعامل سابق Realme، مدهاو شیث رهبری می‌شود. این شرکت با توزیع‌کننده اصلی محلی PSAV Global برای راه‌اندازی بخش محلی خود شریک می‌شود، که به آن کمک می‌کند تا کار خود را آغاز کند.

برنده: Honor 90

این گوشی هوشمند یک میان رده بسیار مناسب با چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، صفحه نمایش بزرگ AMOLED با کناره های خمیده و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 66 واتی است.

مشخصات فقط یک شاخص خام از آنچه یک شرکت می تواند از نقطه نظر تولید به دست آورد است. آنر 90 یک موفقیت است زیرا فروش آن را تقریباً در هر بازاری افزایش داد. آنر در سال 2023 ظاهر شد. سری اعداد در بازار رقابتی داغ از میان رده‌های با عملکرد بالا، هم مرز با بخش برتر، و روشی که آنر 90 توانست جایگاه خود را نشان دهد، قرار دارد.

بازنده: آنر 90 پرو

در سمت دیگر  Honor 90 Pro قرار دارد. این دستگاه به عنوان یک دستگاه بزرگتر و قدرتمندتر با دوربین های توانمندتر عرضه شد. چیپست Snapdragon 8+ Gen 1، دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2.5 برابر و شارژ 90 واتی را اضافه می کند.

با این حال، از آنجایی که این گوشی هرگز در خارج از چین عرضه نشد، نمی‌دانیم که پرو چقدر بهتر است. 90 پرو می‌توانست به سازنده کمک کند تا کمی به بازار پرمیوم نزدیک‌تر شود، اما Honor تمام منابع خود را برای پیشبرد نسخه پایه به کار برد.

برنده: Honor Magic 5 Pro

جورج ژائو، مدیر عامل آنر، مجیک 5 پرو را طی یک سخنرانی کلیدی در بارسلونا در MWC 2023 معرفی کرد. ما پس از این رویداد با او صحبت کردیم و در مورد پرچمدار و برنامه های شرکت برای سال آینده صحبت کردیم. او از اعلام در دسترس بودن گسترده این تلفن از جمله اروپا هیجان زده بود.

این گوشی خوب به نظر می رسد، صفحه نمایش و عمر باتری فوق العاده ای دارد و عملکرد دوربین در سراسر صفحه بیش از چشمگیر بود.

بله، مانند هر گوشی دیگری، این گوشی نیز کاستی هایی داشت. با وجود آنها، این یک پرچمدار مناسب است که حتی امروز نیز شایسته تحسین است.

بازنده: MagicOS

تلفن های Honor با خدمات گوگل عرضه می شوند، اما این به سادگی کافی نیست. جدایی آنر از هوآوی دو سال پیش اتفاق افتاد، اما این شرکت که اکنون مستقل، همچنان در تلاش است تا توسعه رابط کاربری خود را که همچنان به EMUI مادر سابق نزدیک است، ادامه دهد.

حتی نسخه فعلی MagicOS 7.1 که مبتنی بر اندروید 13 است، برخی ویجت‌ها و ویژگی‌های ساده مانند فشار طولانی روی صفحه اصلی را ندارد – شما حتی نمی‌توانید اطلاعات اولیه برنامه را دریافت کنید، چه رسد به داشتن میانبرهایی مانند سایر رابط‌ ها.

رابط کاربری آنر از ابتدای سال 2022 با مشکل مواجه شده است، زمانی که توسعه دهندگان مجموعه ای از ویژگی های مشترک با هواوی را حذف کردند، اما آنها هنوز خودشان این قابلیت را توسعه نداده اند. Honor وعده می دهد که “به زودی” یک تعمیر اساسی در راه است.

برنده: Honor Magic Vs

این گوشی در واقع در نوامبر 2022 عرضه شد و حتی قبل از پایان سال برای خرید در دسترس بود. با این حال، تنها اولین حضور جهانی خود را در MWC 2023 انجام داد و فروش آن چند ماه پس از آن آغاز شد.

مجیک Vs اولین گوشی با لولای عمودی به سمت داخل بود که به عنوان یک تهدید واقعی برای سلطه Samsung Galaxy Z Fold وارد شد و شروع جدیدی را برای بازار تاشوها رقم زد.

Magic Vs یکی از سبک‌ترین تاشوها در آن زمان بود، اگرچه از آن زمان تاکنون به راحتی از Magic V2 پیشی گرفته است. متأسفانه، دستگاه جدیدتر هنوز در خارج از چین ساخته نشده است، بنابراین ما هر رقابتی را به سری Galaxy Z Fold که بتوانیم ارائه کنیم، خواهیم برد.

بازنده: Honor V Purse

این دستگاه تاشو در ابتدا به‌عنوان یک مفهوم معرفی شد، و اگر این دستگاه در نسخه‌ای محدود باقی بماند، مشکلی نداشتیم. این در اصل یک Huawei Mate Xs 2 بازسازی شده با مشخصات نازک تر است اما با چیپست و تنظیمات دوربین ضعیف تر.

آنر تصمیم گرفت V Purse را ابتدا به عنوان یک لوازم جانبی مد و در مرحله بعد گوشی هوشمند را به بازار عرضه کند، که این تنها چیزی است که این گوشی برای آن در نظر گرفته است. چیپست قدیمی است، دوربین ها پایه هستند، لولا در جایی که باید باشد نیست.

قیمت این گوشی مجهز به اسنپدراگون 778G معادل 850 دلار/800 یورو است.

امتیاز دهید
منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.