8 گام ساده برای بهبود پیشنهاد های یوتیوب موزیک

آیا شما یک کاربر یوتیوب موزیک هستید که توصیه های موسیقی بهتری می خواهید؟ این نکات و ترفندهای آسان می‌توانند الگوریتم YouTube Music را طوری تنظیم کنند که موسیقی مناسب‌تر با سلیقه شما را پیشنهاد دهد.

سابقه موسیقی یوتیوب خود را مدیریت کنید

سلیقه موسیقی شما ممکن است در طول زمان تغییر کند، بنابراین مهم است که به طور منظم موسیقی را از تاریخچه خود بررسی کرده و حذف کنید. این به YouTube Music می فهماند که نمی‌خواهید به دریافت پیشنهاد هایی بر اساس آهنگ‌های خاص ادامه دهید.

برای انجام این کار، به نمایه YouTube Music خود بروید، History را انتخاب کنید، و با کلیک بر روی سه نقطه عمودی، آهنگ‌ها را حذف کنید و به سمت پایین بروید و به Remove from history را بزنید.

سابقه یوتیوب خود را مدیریت کنید

موسیقی‌ای که در حساب یوتیوب خود به آن گوش می‌دهید بر سابقه YouTube Music شما نیز تأثیر می‌گذارد. برای مدیریت سابقه یوتیوب خود، YouTube را باز کنید، روی History در برگه سمت چپ کلیک کنید و Manage all history را انتخاب کنید. از اینجا، موسیقی‌هایی را که نمی‌خواهید روی توصیه‌هایتان تأثیر بگذارد، حذف کنید.

سابقه تماشای خود را متوقف کنید

وقتی شما یا شخص دیگری به چیزی گوش می‌دهید که نمی‌خواهید روی پیشنهاد هایتان تأثیر بگذارد، همیشه بهترین کار این است که سابقه YouTube Music خود را موقتاً متوقف کنید.

به نمایه YouTube Music خود بروید، تنظیمات و سپس Privacy را بزنید و تاریخچه تماشا را موقتاً تغییر دهید.

آهنگ ها را در کتابخانه خود ذخیره کنید و لیست های پخش ایجاد کنید

اگر می‌خواهید یوتیوب موزیک توصیه‌های بهتری ارائه دهد، باید ببیند چه آهنگ‌ها، هنرمندان و آلبوم‌های خاصی را دوست دارید. برای انجام این کار، باید محتوای موسیقی مورد علاقه خود را در کتابخانه ذخیره کنید یا لیست های پخش مختلف ایجاد کنید.

اگر در حال گوش دادن به آلبوم یا آهنگ خاصی هستید که دوست دارید، سه نقطه عمودی کنار آن را بزنید و Save to library یا Save to playlist را انتخاب کنید. می‌توانید فهرست‌های پخش خود را در سمت چپ YouTube Music مدیریت کنید و همچنین کتابخانه خود را مشاهده کنید که شامل همه موسیقی‌های دوست‌داشتنی، هنرمندان و آهنگ‌های ذخیره‌شده شما می‌شود.

گزینه Always Thumbs Up یا Thumbs Down Songs

یکی از بهترین ویژگی‌های YouTube Music این است که می‌توانید هر چیزی را که گوش می‌دهید رتبه‌بندی کنید. برای بهبود توصیه‌های موسیقی، وقتی آهنگی را پخش می‌کنید، روی نماد شست بالا یا پایین در کنار عنوان کلیک کنید.

علاوه بر این، اگر به سابقه YouTube Music خود بروید، می‌توانید هر چیزی را که قبلاً به آن گوش داده‌اید بالا یا پایین بیاورید.

به افرادی که به آنها گوش می دهید و در یوتیوب مشترک می شوید توجه کنید

از آنجایی که یوتیوب موزیک و حساب‌های یوتیوب اساساً به هم متصل هستند، باید آنچه را که در یوتیوب گوش می‌دهید و مشترک می‌شوید یادداشت کنید.

بنابراین، اگر از طرفداران هنرمند، گروه یا گروه خاصی هستید، حتما به صفحه یوتیوب آنها سر بزنید و در کانال آنها مشترک شوید. علاوه بر این، شما می توانید هر آهنگی را که دوست دارید به صورت انگشت شست بالا ببرید.

هنرمندان دیگری را که دوست دارید انتخاب کنید

هنگامی که برای اولین بار در YouTube Music ثبت نام می کنید، از شما خواسته می شود پنج هنرمند مورد علاقه خود را انتخاب کنید. اما آیا می دانستید که می توانید هنرمندان دیگری را که بعدا دوست دارید اضافه کنید؟

برای انجام این کار، روی نمایه یوتیوب موزیک و سپس تنظیمات کلیک کنید. در مرحله بعد، روی Recommendationsبزنید و سپس هنرمندانی که دوست دارید را انتخاب کنید.

زمان بیشتری را در یوتیوب موزیک صرف کنید

اگر برای استفاده منظم از این سرویس تلاش نکنید، بعید نیست که پیشنهادهای خوبی دریافت کنید.

امتیاز دهید
منبع makeuseof
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.