چگونه سرعت یک ویدیوی یوتیوب را کاهش دهیم؟

هنگام تماشای ویدیوهای یوتیوب، می توانید سفارشی سازی های مختلفی انجام دهید. به عنوان مثال، می توانید کیفیت یا سرعت ویدیو را تنظیم کنید.

می‌توانید وضوح بیشتری در ویدیوی یوتیوب داشته باشید و تصمیم بگیرید که سرعت را کاهش دهید. از طرف دیگر، می توانید بخواهید ویدیو را سریعتر پخش کنید. اگر می خواهید سرعت ویدیوی یوتیوب را کاهش دهید، این پست همه چیز را توضیح می دهد.

جواب سریع

هنگام دسترسی به ویدیوی یوتیوب در تلفن یا رایانه خود، می توانید سرعت آن را کاهش دهید. YouTube تنظیمات سرعت برای انتخاب سرعت پخش ویدیو دارد. به یوتیوب دسترسی پیدا کنید و ویدیو را پخش کنید. هنگام پخش آن، روی نماد تنظیمات کلیک کرده یا ضربه بزنید. گزینه “سرعت پخش” را انتخاب کنید و انتخاب کنید که از کدام سرعت کمتر استفاده کنید. همه چیز زیر 1 کندتر از سرعت عادی است.

ما نحوه کاهش سرعت یوتیوب هنگام پخش یک ویدیو را توضیح خواهیم داد. تا پایان این پست راه حلی برای کاهش سرعت پخش ویدیوهای یوتیوب خواهید داشت.

آیا می توانید سرعت پخش یوتیوب را تنظیم کنید؟

یوتیوب ویدیوهای مختلفی را برای دیدن همه نمایش می دهد. می‌توانید ویدیوهای متعددی را در یوتیوب پیدا کنید، و هنگام پخش ویدیوها، تنظیمات مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود تجربه کاربری خود تنظیم کنید.

هنگام پخش یک ویدیوی یوتیوب، گزینه های تنظیماتی وجود دارد که می توانید برای تنظیم عناصر مختلف ویدیوی خود، روی آنها کلیک کنید. می‌توانید کیفیت، سرعت، حجم و غیره ویدیو را تنظیم کنید. یوتیوب نرخ سرعت معمولی دارد، سرعت پیش‌فرض برای همه ویدیوهایی که پخش می‌کند.

با این حال، می توانید با انتخاب سرعت پخش مناسب برای کیس، سرعت پخش را افزایش دهید یا سرعت را کاهش دهید. ممکن است احساس کنید سرعت فعلی خیلی آهسته یا سریع است و می خواهید آن را تنظیم کنید. در این صورت دانستن مراحل تنظیم سرعت پخش کار مفیدی است و در بخش بعدی جزئیات مراحل را توضیح خواهیم داد.

چگونه سرعت یک ویدیوی یوتیوب را کاهش دهیم؟

آیا سرعت پخش فعلی خیلی سریع است؟ آیا می خواهید سرعت یک ویدیوی یوتیوب را کاهش دهید؟ خوب، ممکن است، و مراحلی که باید دنبال کنید ساده است.

با استفاده از مراحل زیر می‌توانید سرعت ویدیوی یوتیوب را در تلفن همراه و از وب‌سایت یوتیوب کاهش دهید.

با استفاده از برنامه یوتیوب

  • برنامه یوتیوب خود را در تلفن خود باز کنید.
  • ویدیوی مورد نظر را که می‌خواهید با سرعت کم تماشا کنید، جستجو کنید.
  • ویدیوی خاص را پخش کنید.
  • نماد تنظیمات را در بالا پیدا کنید.
  • روی گزینه «سرعت پخش» ضربه بزنید.
  • سرعت کمتری نسبت به سطح معمولی انتخاب کنید. به عنوان مثال، می توانید سرعت 0.75x را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب، ویدیو با سرعت جدید پخش می شود و تغییر سرعت را مشاهده خواهید کرد.

با استفاده از وب سایت یوتیوب

اگر از طریق وب سایت یوتیوب دسترسی دارید، می توانید سرعت پخش را با مراحل ساده کاهش دهید.

  • مرورگر خود را باز کنید و به یوتیوب دسترسی پیدا کنید.
  • ویدیویی را که می خواهید پخش کنید پیدا کنید.
  • روی نماد تنظیمات زیر ویدیو کلیک کنید.
  • سپس روی گزینه “سرعت پخش” کلیک کنید.
  • سرعت مورد استفاده برای ویدیو را انتخاب کنید.

یوتیوب از سرعت انتخاب شده برای پخش ویدیوی شما استفاده می کند. شما می توانید سرعت را در هر نقطه تنظیم کنید. اگر برگه را بازخوانی کنید، یوتیوب به طور پیش‌فرض روی سرعت عادی خواهد بود.

جمع بندی

هنگام تماشای ویدیوی یوتیوب می توان سرعت آن را کاهش داد. به بخش تنظیمات دسترسی پیدا کنید و روی گزینه پخش ضربه بزنید تا سرعت ویدیو کم شود. در نهایت، سرعت پخش مورد استفاده برای پخش ویدیو را انتخاب کنید.
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.