گلکسی اس 24 پلاس سامسونگ با نمایشگر بهتر و رم بیشتر همراه است

مدتی است که چندین شایعه و درز در مورد سری گوشی های هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ، گلکسی S24 منتشر شده است. در حال حاضر، یک مشاور اطلاعاتی برخی از مشخصات مدل گوشی هوشمند گلکسی اس 24 پلاس را فاش کرده است.

نکات برجسته

  • یک مشاور اطلاعاتی برخی از مشخصات مدل آینده گوشی هوشمند گلکسی اس 24 پلاس را فاش کرده است.
  • انتظار می رود نمایشگر این گوشی هوشمند از پنل رده بالای M13 سامسونگ استفاده کند.
  • گلکسی اس 24 پلاس می تواند با 12 گیگابایت رم عرضه شود.

Tipster Ice Universe قبلاً اشاره کرده بود که دستگاه گلکسی اس 24 پلاس نمایشگر 2K را به نمایش می گذارد. به گزارش Gizmochina، اکنون، اطلاعات دهنده فاش کرده است که انتظار می رود این صفحه نمایش QHD+ از پنل M13 رده بالای سامسونگ استفاده کند.

نشت گلکسی اس 24 پلاس سامسونگ نشان دهنده نمایشگر بهتر و رم بیشتر است

منبع اطلاعاتی همچنین گفت که انتظار می‌رود مدل آینده گوشی هوشمند باریک با 7.7 میلی‌متر باشد و می‌تواند با 12 گیگابایت رم عرضه شود.

برای کسانی که ممکن است ندانند، مدل‌های گلکسی اس معمولاً از سال 2019 در اکثر بازارها به 8 گیگابایت رم مجهز شده‌اند.

حتی با وجود پیشرفت‌ها، گلکسی اس 24 پلاس با رقبای با قیمت مشابه مطابقت نخواهد داشت. با این حال، این یک ارتقاء در مقایسه با مدل های قبلی خواهد بود.

نشت گلکسی اس 24 پلاس سامسونگ نشان دهنده نمایشگر بهتر و رم بیشتر است - چیکاو

پیش از این گفته می شد که سری گلکسی اس 24 از ویژگی Ultra HDR پشتیبانی می کند. شایعه شده است که سری گلکسی اس 24 با نمایشگرهای Super AMOLED با حداکثر روشنایی تا 2500 نیت عرضه می شود که نسبت به سری گلکسی اس 23 افزایش 42 درصدی را نشان می دهد. این روشنایی افزایش یافته، نمایشگرها را برای نمایش محتوای HDR ایده آل می کند.

گلکسی S23: جعبه گشایی رسمی

علاوه بر این، یکی از مدیران سامسونگ اخیرا تایید کرده است که این غول فناوری از سال آینده از اتصال ماهواره ای برای خدمات اضطراری پشتیبانی می کند. این احتمالاً نشان می‌دهد که سری گلکسی اس 24 آینده، که انتظار می‌رود اوایل سال آینده عرضه شود، احتمالاً دارای اتصال ماهواره‌ای دو طرفه برای مواقع اضطراری خواهد بود.

انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی اس 24 را در هفت رنگ، مشکی، خاکستری، بنفش، آبی، نارنجی، زرد و سبز معرفی کند. همچنین مدل گوشی هوشمند گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ احتمالا در رنگ طلایی با فریم طلایی عرضه خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.