ویوو iQOO Z9 Turbo در عکس‌های دستی به تصویر کشیده شده است

iQOO Z9 Turbo در 24 آوریل عرضه خواهد شد و امروز شاهد تصاویری کاربردی از این گوشی بودیم. منبع همچنین فاش کرد که vivo در حال آماده سازی گوشی هوشمند دیگری از iQOO Z9 است که در خارج با Turbo یکسان است اما کاملاً متفاوت از نسخه عرضه شده در هند است.

این تصاویر عملاً آنچه را که قبلاً در مورد Z9 Turbo می دانستیم تأیید می کند – این گوشی دارای یک اسنپدراگون 8s نسل 3 خواهد بود، در حالی که وانیلی Z9 اولین iQOO با اسنپدراگون 7 نسل 3 خواهد بود.

این تصاویر توسط کاربری که آنها را در Weibo ارسال کرده است حذف شده اند اما واقعاً هیچ چیز از اینترنت حذف نشده و می توانیم ببینیم iQOO Z9 و iQOO Z9 Turbo دارای نسخه 512 گیگابایتی حافظه خواهند بود. نسخه پایه دارای 12 گیگابایت رم خواهد بود که تقریباً می توان آن را دو برابر کرد و به 24 گیگابایت رساند، در حالی که توربو دارای یک گزینه 16 گیگابایتی خواهد بود.

دومی یک تراشه مستقل پرو پلاس نیز خواهد داشت، اما هنوز کاملاً مطمئن نیستیم که هدف آن چیست. این دو گوشی به وضوح دارای دوربین دوگانه در پشت و یک دوربین سلفی در جلو هستند، در حالی که ظرفیت باتری هر دو 6000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.