جزئیات باتری Vivo T3x 5G قبل از عرضه در 17 آوریل تایید شد

ویوو T3x 5G قرار است در تاریخ 17 آوریل به عنوان جانشین Vivo T2x 5G در هند عرضه شود. گزینه های طراحی و رنگ این گوشی قبلا تایید شده است. این گوشی دارای دوربین دوگانه پشتی و در دو رنگ خواهد بود. به تازگی، این شرکت همچنین از پردازنده ای که در گوشی هوشمند استفاده می شود، رونمایی کرده است. Vivo همچنین در برخی از مواد تبلیغاتی خود به محدوده قیمت اشاره کرده است. اکنون، ما اطلاعات جدیدی در مورد باتری گوشی جدید Vivo T3x 5G دریافت کرده‌ایم.

Vivo India در پستی در X (توئیتر سابق) اعلام کرد که Vivo T3x 5G توسط یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود. تیزر منتشر شده در این پست ادعا می کند که گوشی آینده “باریک ترین گوشی هوشمند این بخش با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی” خواهد بود. چاپ ریز در پایین تیزر نشان می دهد که ضخامت گوشی 0.799 سانتی متر (7.99 میلی متر) است و این بخش به عنوان “تلفن های هوشمند زیر 17000 روپیه محدوده قیمت” تعریف شده است.

تایید شده است که ویوو T3x 5G مجهز به تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام است. این دوربین دوگانه در پشت دارد و در دو رنگ سبز آسمانی و قرمز زرشکی در دسترس خواهد بود.

افشای اطلاعات قبلی ادعا می کرد که Vivo T3x 5G دارای صفحه نمایش 6.72 اینچی فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش 120 هرتز است. گفته شده است که این گوشی در انواع رم 4، 6 و 8 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. انتظار می رود این گوشی از شارژر فلش سیمی 44 واتی پشتیبانی کند.

برای اپتیک، انتظار می‌رود که Vivo T3x 5G دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت در کنار یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی و یک واحد فلاش LED باشد. به نظر می رسد این گوشی دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی در جلو است. گفته می شود این گوشی به حسگر اثرانگشت در کناری مجهز شده است و ممکن است با استاندارد IP64 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشیده شود. وزن آن 199 گرم است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.