ایمیل زدن به یوتیوب و هر آنچه لازم است بدانید!

هنگامی که با یوتیوب در حال تعامل هستید، ممکن است موردی برایتان پیش بیاید که بخواهید برای یوتیوب ایمیل ارسال کنید. ممکن است در مورد یک مشکل خاص کمک بخواهید.

یوتیوب یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که بر اشتراک گذاری ویدیو تمرکز دارد و زمانی که می خواهید با تیم پشتیبانی آن در تماس باشید، ایمیل یکی از راه حل های عملی است که می توانید از آن استفاده کنید.

بنابراین، چگونه به YouTube ایمیل می‌زنید؟ بخوانید تا متوجه شوید!

جواب سریع

یوتیوب راه خاصی برای ایمیل زدن افراد به آنها ندارد. با این حال، این بدان معنا نیست که نمی توانید برای آنها ایمیل ارسال کنید. اگر بخشی از برنامه شریک YouTube هستید، می‌توانید به دو روش به YouTube ایمیل بزنید. ابتدا به مرکز راهنمای سازندگان در YouTube دسترسی پیدا کنید و روی «به کمک بیشتری نیاز دارید؟» کلیک کنید. گزینه. «تماس با ما» را انتخاب کنید و با استفاده از دستورات نمایش داده شده به YouTube ایمیل بزنید. یا، یوتیوب را باز کنید، روی عکس نمایه خود کلیک کنید و گزینه‌های «راهنما و بازخورد» و «تماس با ما» را انتخاب کنید.

این راهنما توضیح می دهد که چرا ممکن است بخواهید برای یوتیوب ایمیل ارسال کنید و اینکه آیا این امکان وجود دارد یا خیر. سپس مراحلی را که باید برای ایمیل زدن به YouTube انجام دهید و در عین حال روش‌های جایگزین دیگری برای تماس با یوتیوب را که می‌توانید استفاده کنید، ذکر می‌کند.

آیا می توانید به یوتیوب ایمیل بزنید؟

بسیاری از ما از یوتیوب برای لذت بردن از ویدیوهای مختلف آپلود شده توسط سازندگان مختلف استفاده می کنیم. وقتی ویدیویی را در یوتیوب جستجو می‌کنید، ویدیوهای مختلفی را می‌بینید که با درخواست شما مطابقت دارند. به عنوان یک سازنده یا بیننده محتوای YouTube، ممکن است موردی برای شما ارسال شود که بخواهید برای یوتیوب ایمیل ارسال کنید.

ممکن است متوجه شده باشید که شخصی از محتوای شما استفاده کرده است یا می‌خواهید برای گزارش یک مورد محتوای نامناسب یا مواردی که شرایط خدمات یوتیوب را نقض می‌کند به یوتیوب ایمیل ارسال کند. بنابراین، آیا امکان ارسال ایمیل به YouTube وجود دارد؟

نکته اینجاست، یوتیوب راه مستقیمی برای ارسال ایمیل به آن ارائه نمی دهد. با این حال، فقط در صورتی می‌توانید به پشتیبانی مشتری یوتیوب ایمیل بزنید که در برنامه شریک آن باشید.

برای پذیرش باید کانالی با بیش از 1000 مشترک و 4000 ساعت زمان تماشا داشته باشید. هنگامی که در YouTube Partner Program قرار گرفتید، می توانید از مرکز راهنمایی پشتیبانی سازندگان استفاده کنید یا از یوتیوب به آن دسترسی داشته باشید و سپس به YouTube ایمیل بزنید.

نحوه ارسال ایمیل به یوتیوب

آیا به دنبال راهی موثر برای ارسال ایمیل به یوتیوب هستید؟ آیا می خواهید از طریق ایمیل با یوتیوب تماس بگیرید؟

یوتیوب یک ایمیل عمومی برای استفاده در زمانی که مردم می‌خواهند آن را ایمیل کنند، نمی‌دهد. با این حال، اگر شریک YouTube هستید، می‌توانید با استفاده از دو روش به YouTube ایمیل بزنید.

از طریق مرکز راهنمای پشتیبانی سازندگان

YouTube یک مرکز راهنمایی برای کسانی که در YouTube Partner Program هستند، دارد. می‌توانید با مراحل زیر به پشتیبانی سازنده YouTube در مرکز راهنمایی آن ایمیل بزنید.

  • به مرکز راهنمای سازندگان یوتیوب دسترسی پیدا کنید.
  • با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد شوید.
  • دکمه «تماس با ما» را در زیر «به کمک بیشتری نیاز دارید؟» پیدا کنید.
  • برای ارسال ایمیل به تیم پشتیبانی سازندگان YouTube، فرمان‌های روی صفحه را دنبال کنید.
  • این اولین راه برای ارسال ایمیل به یوتیوب است.

به پشتیبانی سازندگان در YouTube دسترسی داشته باشید

همچنین امکان ارسال ایمیل به پشتیبانی سازنده یوتیوب از YouTube وجود دارد. برای آن، مراحل زیر را دنبال کنید.

  • یوتیوب را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.
  • روی نماد نمایه خود در بالا کلیک کنید.
  • گزینه “Help & Feedback” را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.
  • روی گزینه «تماس با ما» کلیک کنید.
  • درخواست‌ها شما را در ارسال ایمیل به تیم پشتیبانی سازندگان یوتیوب و توضیح موضوعی که می‌خواهید مطرح کنید راهنمایی می‌کند.

دو روش ارائه شده به شما در ارسال ایمیل به یوتیوب کمک می کند. با این حال، باید به حساب کاربری حاوی کانال یوتیوب که در YouTube Partner Program است وارد شوید. اگر این کار را انجام ندهید، گزینه ارسال ایمیل را نخواهید داشت.

یکی دیگر از گزینه‌های تماس با یوتیوب، برقراری ارتباط از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی آن، مانند توییتر است.

جمع بندی

وقتی می‌خواهید برای یوتیوب ایمیل ارسال کنید، باید در برنامه شریک یوتیوب باشید. فقط در این صورت می‌توانید به «پشتیبانی سازندگان» دسترسی پیدا کنید و به تیم پشتیبانی یوتیوب ایمیل بزنید تا به درخواست شما کمک کنند.

ما در این مقاله تمام جزئیات مربوط به ارسال ایمیل به یوتیوب را توضیح داده ایم. ما دیدیم که چه چیزی لازم است و چگونه می توانید به آن دست یابید.

 

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.