بررسی هواوی FreeBuds Pro 3 صدای عالی، طراحی کلی

هواوی علیرغم ممنوعیت ایالات متحده به تکامل اکوسیستم خود ادامه می دهد و حتی با وجود اینکه گوشی های هوشمند به دلیل کمبود خدمات موبایل گوگل آسیب جدی دیده اند، محصولات پوشیدنی و صوتی این شرکت همچنان قوی هستند. هواوی فری بادز 3 پرو جدیدترین نسخه از مدل هدفون پرچمدار هواوی است.

این جوانه ها دارای ویژگی های جذابی مانند طراحی متمایز، صدای عالی، حذف نویز، پشتیبانی از صدای Hi-Res و اتصال چند نقطه ای هستند. هنوز چیزهایی برای اتو کردن و جلا دادن وجود دارد، و می‌توانیم از تغییر در گزینه‌های طراحی و رنگ استفاده کنیم، اما در مجموع، این یک جفت هدفون جامد است. بررسی عمیق ما اکنون شروع می شود!

فهرست مطالب:

  • گزینه های طراحی و رنگ
  • تناسب و احساس
  • جفت شدن
  • برنامه و ویژگی های همراه
  • حرکات را لمس کنید
  • حذف نویز (ANC)
  • کیفیت صدا
  • عمر باتری و شارژ
  • جمع بندی

گزینه های طرح و رنگ

طراحی هواوی FreeBuds Pro 3 - چیکاو

طراحی یک جفت هدفون امروزه کار آسانی نیست. طرح های بسیار زیادی وجود دارد، و سخت است که مشتق شده به نظر نرسید. هوآوی با مدل FreeBuds 5 و طراحی قطره‌ای آن یک بیانیه مد عالی ارائه داد. از سوی دیگر، فری بادز Pro 3 از مدل قبلی خود پیروی می کند و دارای همان طراحی حجاری شده با ساقه های کوتاه است.

رنگ های FreeBuds Pro 3 - چیکاو

هدفون‌ها از پلاستیک براق ساخته شده‌اند که ممکن است برای همه مناسب نباشد. صادقانه بگویم، این تصاویر براق به اولین برداشت از یک محصول نه چندان گران قیمت کمک می کند. اما همانطور که می گویند زیبایی در چشم بیننده است، بنابراین من زیاد روی این موضوع تمرکز نمی کنم. کاری که هواوی می توانست انجام دهد این است که گزینه های رنگ بیشتری را ارائه دهد. ما فقط سه رنگ داریم، و وقتی که سفید سرامیکی و سیلور فراست سفید و خاکستری معمولی شما را در نظر بگیرید، فقط یک رنگ سرد برای ما باقی می‌ماند: سبز.

تناسب و احساس

هدفون FreeBuds Pro 3 دارای چهار اندازه مختلف گوشواره است: XS، S، M، و L. به احتمال زیاد به آن‌ها نیاز خواهید داشت، زیرا طراحی برای هر گوش مناسب نیست. باید نوک گوش های اندازه L را بپوشم تا جوانه ها از گوش نریزند. یک تست تناسب در داخل برنامه وجود دارد، و من به شما توصیه می کنم برای رسیدن به تناسب مطلوب، آن را پشت سر بگذارید.

یک مشکل کوچک دیگر در مورد تناسب هواوی FreeBuds Pro 3 وجود دارد. وقتی جوانه ها را در گوش خود قرار می دهید، ساقه ها روی آنتی تراگوس قرار می گیرند، غضروف کوچکی که از قسمت پایینی گوش شما بیرون زده است. این باعث می شود که فشار دادن ساقه با دو انگشت یا انجام هر حرکتی بدون ایجاد اختلال در موقعیت جوانه بسیار سخت باشد.

مشکل دیگر این است که طراحی ساده جوانه اجازه تماس زیادی با توپولوژی اطراف کانال گوش شما نمی دهد. اساساً این جوانه ها در اکثر مواقع توسط نوک های سیلیکونی در جای خود نگه داشته می شوند که کامل نیست. از طرفی، وزن هر جوانه 5.8 گرم است، بنابراین شما عملاً بعد از چند دقیقه فراموش می کنید که آنها را پوشیده اید.

جفت شدن

فقط کد QR را اسکن کنید یا AI Life را از Play Store یا App Store دانلود کنید، و همه چیز آماده است. اگر صاحب یک گوشی هواوی با سیستم عامل هارمونی هستید و به حساب هواوی خود وارد شده اید، می توانید همان تجربه استفاده از یک جفت ایرپاد با آیفون را داشته باشید. وقتی جوانه ها نزدیک هستند، تلفن آنها را تشخیص می دهد. این احتمال وجود دارد که افراد زیادی از این سناریو استفاده نکنند، اما در هر صورت، هیچ مشکلی برای جفت کردن FreeBuds Pro 3 با دستگاه های آیفون یا اندروید وجود ندارد.

برنامه و ویژگی های همراه

از طریق مرکز کنترل، می توانید دستگاه مورد نظر خود را تنظیم کنید (این جوانه ها از چند اتصال پشتیبانی می کنند). پایین تر، می توانید سطح حذف نویز خود را بین Noise canceling، Off و Awareness تنظیم کنید. هنگامی که Noise canceling را فعال کرده اید، چهار تنظیم دیگر برای تنظیم دقیق صدای خود دارید: Dynamic، Cozy، General و Ultra. اینها تقریباً خود توضیحی هستند، و من در مورد هر یک در بخش لغو نویز این بررسی بیشتر صحبت خواهم کرد.

در بخش کیفیت صدا، می‌توانید از چندین ایستگاه از پیش تنظیم EQ (تقویت بیس، تقویت سه‌گانه، صداها، سمفونی) انتخاب کنید یا به صورت دستی EQ 10 بانده را مطابق میل خود تنظیم کنید. بخش حرکات بیشتر یک صفحه اطلاعاتی است و سفارشی سازی محدودی را ارائه می دهد. همچنین می‌توانید تست تناسب نوک را انجام دهید، جوانه‌های خود را پیدا کنید و تشخیص سایش هوشمند را روشن و خاموش کنید.

حرکات را لمس کنید

بیشتر حرکات لمسی شامل فشار دادن ساقه با دو انگشت است. یک آموزش وجود دارد که به شما یاد می دهد چگونه این کار را انجام دهید، و به نظر من ضروری است، زیرا برای تشخیص این حرکات نیاز به فشار زیادی دارد. در یک نقطه، من جوانه ها را برداشتم و به دنبال یک دکمه فیزیکی پنهان گشتم (شاید یکی وجود داشته باشد؛ هنوز مطمئن نیستم؛ وقتی ساقه را فشار می دهید یک کلیک شنیدنی وجود دارد، اما اینکه شبیه سازی شده باشد یا صدای یک صدای فیزیکی واقعی را فشار دهید، گفتنش سخت است).

در اینجا تمام حرکاتی که می توانید با FreeBuds Pro 3 انجام دهید آمده است:

  • یک بار فشار دهید – به تماس پاسخ دهید یا پایان دهید، یا اگر در حال گوش دادن به موسیقی هستید، آهنگ را پخش یا متوقف کنید.
  • دوبار فشار دادن – تماس/آهنگ بعدی را رد کنید
  • سه بار فشار دادن – آهنگ قبلی
  • فشار دادن و نگه داشتن – کنترل نویز
  • انگشت خود را به بالا یا پایین بکشید – کنترل صدا

تنها گزینه قابل تنظیم “نفوذ و نگه دارید” است. می‌توانید یکی از جوانه‌ها را تنظیم کنید تا با این حرکت دستیار صوتی دلخواهتان را بیدار کند. به طور کلی، به دلیل تناسب کمی شل و نیروی مورد نیاز برای انجام این فشار دادن ها، در نهایت از ژست ها استفاده نکردم.

حذف نویز (ANC)

هوآوی می بالد که قابلیت FreeBuds Pro 3 ANC در مقایسه با مدل قبلی 50 درصد بهبود یافته است. حقیقت این است که ما در مورد هدفون صحبت می کنیم، و آنها فقط می توانند کارهای زیادی انجام دهند. بخشی از گوش شما در اطراف مجرای گوش در معرض دید قرار می گیرد و صدا را به داخل منتقل می کند.

همانطور که گفته شد، تنظیمات حذف نویز اولترا برای هدفون کاملاً خوب است. همه موارد در نظر گرفته شده است. همچنین به طور ذهنی کیفیت صدا را بهبود می بخشد. می‌توانید از طریق حالت‌های اصلی ANC: روشن، خاموش، و هوشیاری چرخش کنید.

کیفیت صدا

هواوی FreeBuds Pro 3 یکی از بهترین هدفون هایی است که من آزمایش کرده ام. حتی در تنظیم صدای پیش فرض، این جوانه ها صدایی دقیق و غنی تولید می کنند که من فقط می توانم آن را با کیفیت بالا توصیف کنم.

هواوی می‌گوید که سیستم PireVoice 2.0 آن به لطف الگوریتم‌های شبکه عصبی و تعداد زیادی میکروفون، صداها را 2.5 برابر بهتر دریافت می‌کند.

بررسی هواوی FreeBuds Pro 3: صدای عالی، طراحی کلی - چیکاو

عمر باتری و شارژ

عمر باتری هدفون فری بادز 3 پرو کمی کوتاه است. 2:20 ساعت موسیقی با صدای متوسط ​​با ANC روشن 50 درصد باتری را خالی کرد و در نهایت 4:30 ساعت قبل از خاموش شدن جوانه ها موفق شدم. تست خود هوآوی 6.5 ساعت در شارژ با ANC خاموش بود که به نظر من قابل دستیابی است اما هنوز عالی نیست.

کیس شارژ باتری جوانه ها را از 0 تا 100 درصد در حدود یک ساعت شارژ می کند. اگر همه چیز را شارژ کنید، چهار بار شارژ خواهید داشت یا حدود 18 تا 20 ساعت با ANC روشن گوش می‌دهید. این با 31 ساعت ذکر شده فاصله زیادی دارد، اما اگر ANC را خاموش کنید، احتمالاً می توانید آن را تا 24 ساعت افزایش دهید.

جمع بندی

زمان صدور حکم نهایی است! آیا باید هواوی FreeBuds Pro 3 را بخرید؟ اگر برای صدای عالی ارزش قائل هستید و کیفیت مکالمه بی عیب و نقص را در ازای پول زیاد می خواهید (اینها 199 یورو قیمت دارند)، پاسخ مثبت خواهد بود. با این حال، مواردی وجود دارد که باید در نظر گرفت.

تناسب کامل نیست. کنترل های لمسی به نیروی بسیار زیادی نیاز دارند و ممکن است خیلی سریع خسته کننده شوند. عمر باتری بسیار دور از ایده آل است. در نهایت اغلب آن جوانه ها را شارژ خواهید کرد، به خصوص اگر از ANC استفاده کنید.

نقاط قوت

  • صدای عالی
  • اتصال چند نقطه ای
  • حذف نویز فعال
  • قیمت جذاب
  • IP54 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب
  • تنظیمات EQ سفارشی
  • پشتیبانی از LDAC

نقاط ضعف

  • طراحی براق بسیار ارزان به نظر می رسد
  • کنترل های لمسی به نیروی زیادی نیاز دارند
  • محکم ترین تناسب نیست
  • عمر باتری عالی نیست
منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.