نقد و بررسی گلکسی بادز FE سامسونگ

زمان زیادی بود که سامسونگ هدفون های گلکسی بادز را زیر چتر Fan Edition قرار داد و این شرکت این کار را با Galaxy Buds FE انجام داده است. این هدفون‌ها با قیمت تنها 99 دلار ارزان‌ترین هدفون‌های سری گلکسی بادز هستند و سامسونگ برای دستیابی به قیمت پایین‌تر، طبیعتاً برخی از ویژگی‌ها را کاهش داده است.

آیا Galaxy Buds FE ارزش خرید دارد یا بهتر است بیشتر هزینه کنید و یکی از مدل های غیر FE را تهیه کنید؟ بیایید بررسی کنیم.

طراحی و تناسب

طراحی Galaxy Buds FE یک برنده است. سامسونگ نوک بال‌ها را از اولین گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس بازگردانده است، بنابراین Buds FE به راحتی در گوش‌ها قرار می‌گیرد و همانجا می‌ماند. نگاه کردن به گلکسی بادز FE به اندازه Galaxy Buds 2 یا Galaxy Buds/Buds 2 Pro خوشایند نیست، اما بسیار کاربردی تر است. یکی دیگر از چیزهای خوب، ناحیه لمس مسطح روی هر هدفون است که به طور قابل توجهی احتمال ضربه های تصادفی را کاهش می دهد، چیزی که سری Buds 2 و Buds Pro به دلیل ساختار گرد از آن رنج می برند.

Buds FE به راحتی در گوش می نشیند و در آنجا می ماند

طراحی هندزفری کاملا استاندارد است. ظاهری براق مانند قاب گلکسی بادز 2 دارد و فقط فضای داخلی آن با رنگ هدفون مطابقت دارد و بدون توجه به نسخه ای که خریداری می کنید، بدنه آن سفید است.

قاب گلکسی Buds FE فاقد پشتیبانی از شارژ بی سیم است. این یکی از ویژگی‌هایی است که سامسونگ باید حذف می‌کرد تا قیمت درخواستی را کاهش دهد.

صدا، حذف نویز فعال

مردم ترجیحات متفاوتی در مورد صدا دارند. اما Galaxy Buds FE، با وجود داشتن یک درایور واحد، کار خوبی در تولید صدا انجام می دهد که اکثر خریداران را خوشحال می کند، به خصوص هنگام گوش دادن به موسیقی یا پادکست.

جوانه ها به اندازه کافی بلند هستند، پروفایل صدای تمیزی دارند و باس مناسبی ارائه می دهد. کیفیت صدا با انتخاب تنظیمات اکولایزر پویا در برنامه Galaxy Wearable بیشتر بهبود می‌یابد، اگرچه می‌خواهید همه آن‌ها را بررسی کنید تا بهترین صدا را در گوش خود پیدا کنید.

به طور کلی، گلکسی بادز FE نمی‌تواند با کیفیت مدل‌های گران‌تر گلکسی بادز مطابقت داشته باشد، اما اکثر مردم شکایت نمی‌کنند مگر اینکه مدل‌های مختلف گلکسی بادز را با هم مقایسه کنند. آنها را مانند بلندگوهای داخلی که با تلویزیون های سطح بالا دریافت می کنید، در نظر بگیرید. آنها کیفیت صدای مناسبی را برای کسانی که نمی خواهند پول اضافی برای نوار صوتی یا بلندگوهای خارجی خرج کنند ارائه می دهند. همین امر در مورد Galaxy Buds FE در مقابل Buds 2 یا Buds/Buds 2 Pro نیز صدق می کند.

Galaxy Buds FE حذف فعال نویز را به خوبی انجام می دهد

گلکسی بادز اف ای دارای سه میکروفون در داخل هر هدفون است و عملکرد خوبی در دریافت صدا در حین تماس یا هنگام بیدار کردن Bixby با یک فرمان صوتی دارد. برای نمایش کیفیت میکروفون، به علامت MINUTE در ویدیوی بالا بروید.

سامسونگ خوشبختانه ANC را دست نخورده رها کرده است. به جای اینکه آن را به دنبال قیمتی پایین تر از بین ببرد، و Buds FE ANC را به خوبی انجام می دهد. طراحی نوک بال با ارائه کمی حذف غیرفعال نویز فقط با قرار گرفتن در گوش شما کمک می کند. سامسونگ ادعا می کند که ANC می تواند صدای خارج را تا 98 درصد کاهش دهد و این بسیار دقیق است.

نرم افزار

در حالی که این گجت به اندازه Buds های قبلی گران نیست اما با یک بسته نرم افزاری شگفت آور کامل ارائه می شود. در میان ویژگی‌های اصلی، حالت صدای محیط وجود دارد تا بتوانید به صداهای خارجی از جمله صدای خود در هنگام مکالمه گوش دهید.

همچنین می‌توانید از برنامه Galaxy Wearable برای کمک به یافتن بهترین گزینه برای دریافت بهترین صدا و تجربه حذف نویز فعال استفاده کنید. و همانطور که قبلا ذکر شد یک اکولایزر وجود دارد. Galaxy Buds FE همچنین با اکوسیستم دستگاه های سامسونگ عالی کار می کند. آنها را می توان با چندین دستگاه مانند تلفن یا رایانه لوحی جفت کرد و هدفون های هدفون به اندازه کافی هوشمند هستند تا به طور خودکار بین آن دستگاه ها جابه جا شوند.

Galaxy Buds FE با یک بسته نرم افزاری شگفت آور کامل عرضه می شود

Buds FE از ژست‌های حرکتی روی تاچ‌پد پشتیبانی می‌کند. این ژست‌ها مانند سایر Galaxy Buds هستند. در حین پخش رسانه، با یک لمس، پخش را متوقف می‌کند و از سر می‌گیرد، دو بار ضربه زدن به آهنگ بعدی می‌رود و سه ضربه آهنگ قبلی را پخش می‌کند. وقتی تماسی دریافت می‌کنید، می‌توانید برای پاسخ دادن به آن دو ضربه بزنید یا برای رد کردن، آن را لمس کنید و نگه دارید. دو بار ضربه زدن نیز به تماس جاری پایان می دهد.

همچنین می‌توان ژست لمس و نگه‌داشتن را برای هر هدفون شخصی‌سازی کرد. می‌توانید ژست را برای جابه‌جایی بین حالت‌های حذف صدای محیط و نویز تنظیم کنید، بیکسبی را بیدار کنید، صدا را کاهش دهید یا برنامه Spotify را باز کنید.

عمر باتری

ادعای عمر باتری سامسونگ برای هدفون هایش اغلب به درستی ختم می شود، و همین امر در مورد Galaxy Buds FE نیز صادق است. با روشن بودن ANC، Buds FE می تواند شش ساعت با یک بار شارژ و تا 21 ساعت با در نظر گرفتن کیس شارژ دوام بیاورد. بدون ANC، عمر باتری جوانه ها بدون قاب 8.5 ساعت و با آن 30 ساعت ارزیابی می شود. به طور طبیعی، شما دقیقاً همان ارقام را در استفاده در دنیای واقعی نخواهید دید، اما در تجربه ما، می توانید بسیار نزدیک شوید.

جمع بندی

نقاط قوت

  • مناسب و محکم است.
  • هدفون ها در جای خود باقی می مانند.
  • با وجود راه اندازی تک درایور، صدای مناسبی دارد.
  • عملکرد عالی ANC.
  • عمر باتری جامد.

نقاط ضعف

  • بهترین کیفیت صدا را ارائه نمی دهد.
  • کیس فاقد شارژ بی سیم است.
امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. امیر می گوید

    اومده به بازار؟
    کی میاد به بازار؟