هواوی به زودی می تواند در زمینه تاچ گوشی تاشو از سامسونگ پیشی بگیرد

سامسونگ از زمان عرضه گلکسی فولد در سال 2019، پادشاه بازار گوشی‌های هوشمند تاشو بوده است. با این حال، حداقل طبق گزارش جدید، این شرکت به زودی تاج و تخت خود را از دست خواهد داد. و این کسی جز هواوی نخواهد بود که تاج و تخت سامسونگ را بدزدد.

هواوی می تواند در سه ماهه اول و دوم سال 2024 در بازار گوشی های هوشمند تاشو از سامسونگ پیشی بگیرد

بر اساس گزارش جدید مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSCC)، سامسونگ رتبه اول خود را در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند تاشو در سه‌ماهه اول 2024 از دست خواهد داد. ظاهراً سامسونگ با وجود فروش کمتر از حد انتظار، بزرگترین برند گوشی‌های تاشو در سه ماهه چهارم سال 2023 بوده است. از گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5. آنر و هواوی در این سه ماهه سهم بازار را به دست آوردند.

سهم بازار گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ در Q1 2024 - چیکاو

23 گوشی هوشمند تاشو مختلف در سراسر جهان عرضه شد. چهار گوشی از ده گوشی هوشمند تاشو پرفروش در سه ماهه چهارم 2023 متعلق به سامسونگ بودند، در حالی که Honor و OPPO هر کدام دو گوشی در لیست داشتند. هوآوی و شیائومی یک گوشی در لیست ده گوشی برتر پرفروش تاشو داشتند. گلکسی زد فلیپ 5 پرفروش‌ترین گوشی تاشو جهان در سه ماهه چهارم 2023 بود، در حالی که هواوی میت ایکس 4 در رتبه دوم قرار گرفت. Honor Magic VS2، Galaxy Z Fold 5 و OPPO Find N3 Flip به ترتیب در رتبه های سوم، چهارم و پنجم قرار گرفتند.

انتظار می رود در سه ماهه اول 2024 و سه ماهه دوم 2024، هواوی در بازار گوشی های هوشمند تاشو با کمک Mate X5 و Pocket 2 از سامسونگ پیشی بگیرد. با این حال، انتظار می رود سامسونگ در نیمه دوم سال جاری بازگشت قدرتمندی داشته باشد و پیشتاز بازار گوشی های هوشمند تاشو باشد. فروش کلی برای سال 2024. انتظار می رود 27 گوشی هوشمند تاشو جدید در سال جاری وارد بازار شوند.

در حالی که انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اولترا را عرضه کند، اوپو و ویوو ممکن است خط تلفن های تاشو خود را در سال 2024 کنار بگذارند.

به دلیل عدم وجود حاشیه سود و تقاضا برای گوشی های تاشو در چین، انتظار می رود OPPO و Vivo جانشین گوشی های تاشو خود را عرضه نکنند. بنابراین، انتظار می‌رود فروش گوشی‌های هوشمند تاشو از OPPO و Vivo در سال 2024 کاهش یابد. از سوی دیگر، شایعه شده است که سامسونگ با نسخه گران‌تری از Galaxy Z Fold 6 عرضه می‌شود. می‌توان آن را Galaxy Z Fold 6 Ultra نامید. می تواند یک اسلات S Pen داخلی و دوربین های بهتر داشته باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.