گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ در آخرین به‌روزرسانی، ویژگی بلوتوث Auracast را دریافت می‌کند

سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو را در آگوست 2022 با ویژگی هایی مانند حذف نویز فعال بسیار موثر، صدای Hi-Fi 24 بیتی، تشخیص صدا و غیره راه اندازی کرد. از زمان عرضه، سامسونگ به‌طور دوره‌ای این هدفون‌ها را به‌روزرسانی کرده است و ویژگی‌های جدیدی را به آن ارائه می‌کند. اکنون، به‌روزرسانی دیگری با پشتیبانی بلوتوث Auracast ارائه شده است.

به روز رسانی گلکسی Buds 2 Pro سامسونگ

این به‌روزرسانی، که به‌عنوان نسخه میان‌افزار R510XXUAWI2 یا R510XXU0AWI2 شناخته می‌شود، با حجم فشرده 5.88 مگابایت عرضه می‌شود. همانطور که در بالا ذکر شد، ویژگی برجسته این به روز رسانی بلوتوث Auracast است، فناوری که سامسونگ سال گذشته معرفی کرد. به کاربران امکان می‌دهد صدا را به چندین هدفون یا بلندگوی بی‌سیم بلوتوث پخش کنند و برای تجربه موسیقی مشترک ایده‌آل است. با این حال، شایان ذکر است که این ویژگی منحصراً با هدفون هایی که از LE Audio پشتیبانی می کنند کار می کند.

برای دسترسی به آن، کاربران می توانند از اپلیکیشن Galaxy Wearable استفاده کنند. کافی است به منوی همبرگر در سمت چپ بروید، Galaxy Buds 2 Pro را انتخاب کنید، به تنظیمات Earbuds بروید، به‌روزرسانی نرم‌افزار Earbuds را انتخاب کنید و Download and Install را بزنید.

در اخبار مرتبط، سامسونگ اخیراً Galaxy Buds FE را معرفی کرده است، گزینه ای مقرون به صرفه تر برای کاربران گلکسی که به دنبال کشف اکوسیستم سامسونگ هستند. همانطور که گفته شد، Buds FE فاقد برخی ویژگی‌ها در نسخه‌های برتر است. با کلیک بر روی لینک می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Galaxy Buds FE بخوانید.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.