شیائومی ساعت هوشمند واچ اس ۱ در کنار ایرفون هدفون بی سیم  3 TWS معرفی کرد

گوشی‌های سری 12 شیائومی به طور رسمی معرفی شدند، اما این اسمارت فون‌ها تنها گجت‌های جدیدی نبودند که روی صحنه معرفی شدند بلکه این شرکت از یک ساعت هوشمند جدید شیائومی واچ اس 1 و همچنین ایرفون 3 شیائومی TWS کاملا جدید نیز رونمایی کرد. ساعت هوشمند Watch S1 با ساختار فولادی ضد زنگ، صفحه نمایش 1.43 اینچی سوپر آمولد با محافظ شیشه‌ای یاقوت کبود و پشتیبانی از برنامه شخص ثالث، ممتازترین ساعت شیائومی است که تا به امروز این شرکت معرفی کرده است. همراه چیکاو باشید.

این اسمارت واچ شیائومی می‌تواند بیش از ۱۱۷ حالت ورزشی را ردیابی کند و همچنین از تأییدیه ضد آب 5ATM بهره می‌برد. یک ماژول NFC داخلی برای پرداخت و همچنین یک میکروفون و بلندگو برای تماس نیز در این ساعت هوشمند شیائومی گنجانده شده است.

صفحه نمایش ساعت هوشمند واچ اس ۱ - چیکاو

سنسورهای ضربان قلب و سنسورهای اکسیژن خون و همچنین برنامه پایش خواب از دیگر برنامه‌های جالب این اسمارت واچ محسوب می‌شود. همچنین یک موقعیت‌یابی GNSS روی برد قرار دارد. ساعت S1 با باتری ۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود که شیائومی ادعا می‌کند با استفاده متفاوت تا ۱۲ روز دوام می‌آورد.

ساعت شیائومی واچ اس ۱ از قیمت پایه ۱۰۴۹ یوان (در حدود ۱۶۵ دلار آمریکا) برای نسخه مچبند لاستیکی شروع می‌شود اما اگر مدل‌های بند چرمی انتخاب شود برچسب قیمتی آن از ۱۱۹۹ یوان (در حدود ۱۷۵ دلار) شروع می‌شود. ایرفون ۳ شیائومی TWS ANC یا  نویز کنسلینگ اکتیو یا فعال را به همراه دارد که می‌تواند تا ۴۰ دسی بل نویز اطراف شما را حذف کند. آن‌ها از یک سیستم میکروفون سه‌گانه استفاده می‌کنند و همچنین دارای حالت شفافیت هستند که در صورت نیاز به صحبت با کسی که در کنار شماست، میزان نویز کاهش می‌دهد.

طراحی ساعت هوشمند واچ اس ۱ - چیکاو

شیائومی ادعا می‌کند که این هدفون استریو کاملا بی سیم مجهز به نویز کنسلینگ فعال با یک بار شارژ در صورت غیر فعال بودن حالت نویز کنسلینگ می‌تواند تا ۷ ساعت برای استفاده کاربر دوام داشته باشد که این میزان با احتساب میزان شارژ موجود در کیس به ۳۰ ساعت نیز افزایش می‌یابد.

این کیس را می‌توان از طریق USB-C یا به صورت بی‌سیم از طریق هر شارژر سازگار Qi شارژ کرد. ایرپادها دارای تأییدیه IP55 ضد گرد و غبار و ضد آب هستند که در صورت پاشیده شدن آب، جای نگرانی نیست و قطرات آب به داخل دستگاه نفوذ نمی کند. ایرفون ۳ شیائومی ۴۴۹ یوان (در حدود ۷۰ دلار) قیمت دارد. این شرکت هنوز در مورد عرضه این هدفون کاملا بی سیم در بازارهای جهانی و تاریخ عرضه احتمالی آن هیچگونه جزئیاتی را به طور رسمی ارائه نکرده است.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.