هدفون کاملاً بی سیم استریوی وان پلاس بادز زد ۲ در هند عرضه می شود

وان پلاس امسال گوشی‌های هوشمند خود را بدون هیچ سر و صدا یا برگزاری رویداد مهمی معرفی کرد. رویه‌ای که تا به حال در این شرکت سابقه نداشته است. این شرکت تصمیم گرفت که نسخه T را برای قرار گرفتن در کنار پرچمداران سری ۹ یعنی وان پلاس نسخه استاندارد و  نسخه پرو ارائه نکند اما یک نسخه به گوشی‌های وان پلاس سری ۹ اضافه کرده است که آن را با نام وان پلاس ۹ آرتی در بازار عرضه کرده است. همراه چیکاو باشید.

هدفون کاملاً بی سیم استریوی وان پلاس بادز زد ۲ (ONEPLUS BUDS Z2) تا جایی که در خبرهای افشا‌ء شده منتشر گردیده، دارای درایورهای دینامیکی ۱۱ میلی متری است و این هدفون‌ها هر دو گوشی آن از و ویژگی فناوری ANC پشتیبانی می‌کنند. این ایرفون‌های داخل گوشی برای کاهش صدای بیرون، گفته شده که تا ۴۰ دسی بل را می‌توانند مدیریت کنند. این ایرفون‌های کاملاً بی سیم نویز کنسلینگ اکتیو با بلوتوث ۵.۲ عرضه می‌شوند و از کدک‌های بلوتوث SBC و AAC پشتیبانی نیز می‌کنند.

هدفون کاملاً بی سیم استریوی وان پلاس بادز زد ۲ (ONEPLUS BUDS Z2) مشکی - چیکاو

از دیگر قابلیت‌های این هدفون کاملاً بی سیم استریو همچنین می‌توان به پشتیبانی از فناوری  دالبی اتموس (Dolby Atmos) اشاره کرد. علاوه بر آنچه گفته شد، این دستگاه از تأییدیه رتبه IP55 بهره‌مند شده است که برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و خاک و قطرات آب، در صورت پاشیده شدن به داخل است. کیس شارژ این هدفون‌ها نیز در برابر پاشش آب از تأییدیه IPX4 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک نیز بهره می‌برد.

البته انتظار می‌رود که در هفته‌های اینده اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات قابلیت‌ها و ویژگی‌های این هدفون نویز کنسلینگ وان پلاس در دسترس قرار گیرد ضمن آن که هنوز هیچگونه اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و قیمت احتمالی آن برای مناطق مختلف جهانی نیز مشخص نشده است.

هدفون کاملاً بی سیم استریوی وان پلاس بادز زد ۲ (ONEPLUS BUDS Z2) سفید و مشکی - چیکاو

متأسفانه استفاده از این وضوح و رزولوشن برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند نسبت به وضوح و رزولوشن 1440P که برای گوشی هوشمند نسل پیشین این تلفن همراه یعنی شیائومی می ۱۱ استفاده شده است، کاهش وضوح را نشان می‌دهد. همچنین استفاده از حسگر اثر انگشت اپتیکال بزرگتر و پشتیبانی از فست شارژ تحسین برانگیز با قدرت ۱۰۰ وات از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی‌های هوشمند شیائومی خواهند بود.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.