هدفون کاملاً بی سیم ای ۳۱۰۳ نوکیا با بلوتوث ۵.۱ و عمر باتری تا ۳۸ ساعت معرفی شد

شرکت نوکیا پس از این که قراردادش با مایکروسافت به اتمام رسید، انتظار بر این بود که محصولاتی را که طراحی می‌کند، خود آن شرکت تولید کند اما ظاهراً نوکیا تصمیم دیگری گرفت و تمام سعی و تلاش خود را فقط بر روی طراحی محصول معطوف کرده است و تولید آن‌ها را به شرکت‌های دیگری واگذار می کند. همراه چیکاو باشید.

این شرکت گوشی‌های هوشمندی را که طراحی می کند امتیاز ساخت و عرضه آن‌ها را به شرکت ام اچ دی گلوبال واگذار کرده است و انتظار بر این بود که سایر محصولاتی را که این شرکت طراحی می کند نیز همین شرکت ام اچ دی گلوبال تولید و روانه بازار کند اما اکنون خبر می‌رسد که نوکیا هدفون کاملاً بی سیم (TWS earbuds) خود را به شرکتی غیر از ام اچ دی گلوبال واگذار کرده است تا آن را تولید و در بازار عرضه کند.

دارنده مجوز نوکیا برای منطقه آسیایی شرکت ریچ گو (RichGo) است و قرار شده تا هدفون‌های بی‌سیم نوکیا E۳۱۰۳ را عرضه کرده است. هدفون‌های کاملاً بی‌سیم واقعی این روزها بسیار محبوب شده‌اند و تقریباً همه تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند هدفون‌های TWS خود را معرفی کرده‌اند.

هدفون کاملاً بی سیم ای ۳۱۰۳ نوکیا  مشکی - چیکاو

هدفون TWS تولیدی شرکت نوکیا دارای چندین ویژگی چشمگیر است که شامل جدیدترین ایربادهایی می‌شود که از بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند. طراحی این هدفون شبیه به هدفون E۳۱۰۱ TWS نوکیا است و تفاوت‌های اصلی آن در کنترل‌های لمسی و باتری کوچک‌تر ۳۷ میلی‌آمپر ساعتی در هر هدفون است. این هدفون دارای یک درایور بزرگ ۱۳ میلی متری و یک جعبه شارژ کوچکتر است.

وزن هر ایرباد فقط 3.3 گرم است و دارای سر گوشی سیلیکونی نیز نیست. این دستگاه همچنین دارای یک کیس شارژ جمع و جور است که یک باتری 320 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است. کیس باتری سطح میزان شارژ را برای استفاده‌ تا ۲۵ ساعت افزایش می‌دهد در حالی که هر کدام از ایربادها می‌تواند تا 7 ساعت دوام بیاورد.

هدفون‌های نوکیا E۳۱۰۳ TWS دارای رتبه ضد آب IPX4 هستند که در برابر باران و عرق در طول جلسات تمرین ایمن هستند. همچنین از دستیارهای صوتی نیز پشتیبانی می‌کند.

هدفون کاملاً بی سیم ای ۳۱۰۳ نوکیا  صورتی - چیکاو

این هدفون کاملاً بی سیم واقعی نوکیا مدل E3103 در ۳ رنگ‌ سفید، صورتی و مشکی عرضه می‌شود. گفته می‌شود که این هدفون بی سیم نوکیا احتمالاً باید با قیمت مقرون‌به‌صرفه عرضه شود، اما از جزئیات قیمت و زمان عرضه در بازار آن هیچ‌گونه اطلاعاتی در دسترس قرار نیست.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.