اپل مشکلات داغ شدن بیش از حد در مدل‌های آیفون 15 پرو را تایید کرد

به نظر می رسد اپل در حال تسریع روند حل مشکلاتی است که از زمانی که آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس نسخه های پرو مکس عرضه شده اند، رنج می برند. مالکان در سراسر جهان مشکلات داغ شدن بیش از حد و تغییر رنگ در واحدهای خود را گزارش کرده اند. غول فناوری کوپرتینویی اخیراً به مشکل تغییر رنگ در مدل های Pro امسال اذعان کرده است. اکنون، اپل در مصاحبه ای با فوربس که یک آرامش بزرگ برای کاربران است، فاش کرده است که راه حلی برای مشکلات داغ شدن بیش از حد آیفون 15 پرو در راه است.

مدل‌های آیفون 15 پرو به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای رفع گرمای بیش از حد دریافت می‌کنند

آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس از پردازنده A17 پرو اپل پشتیبانی می‌کنند. این یک چیپست قدرتمند است که از CPU شش هسته ای و یک GPU شش هسته ای تشکیل شده است. این پردازنده همچنین قادر به اجرای بازی های سطح کنسول مانند Resident Evil، Assassin’s Creed Mirage و غیره است.

غول فناوری مستقر در کوپرتینویی اضافه کرد که چند چیز را شناسایی کرده است که باعث می شود آیفون 15 پرو گرمتر از حد انتظار شود. ممکن است در چند روز اول پس از راه‌اندازی یا بازیابی، به دلیل فعالیت شدید پس‌زمینه، به همین شکل اجرا شود. به عبارت ساده، دستگاه جدید اضافه کار می کند و بیش از حد دما کار می کند تا همه داده های گوشی قبلی را در سریع ترین زمان ممکن دوباره دانلود کند.

اپل همچنین اضافه کرد که یک باگ در iOS 17 مشاهده کرده است که کاربران را تحت تاثیر قرار می دهد و از طریق یک به روز رسانی نرم افزار برطرف خواهد شد. علاوه بر این، هر گونه به روز رسانی برنامه های شخص ثالث نیز باعث بارگیری بیش از حد سیستم می شود.

اذعان اپل به مشکلات داغ شدن بیش از حد، فرضیات مربوط به هر گونه نقص در آیفون 15 پرو یا پرو مکس را از بین می برد. کاربران برای مدت طولانی مجبور نخواهند شد با این مشکل روبرو شوند. اپل همچنین اطمینان داد که عملکرد بلندمدت آیفون‌ها و آی‌پد تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد، زیرا دارای محافظ‌های داخلی برای جلوگیری از گرمای بیش از حد هستند.

اگر دمای داخل بیش از محدوده نرمال افزایش یابد، با تنظیم دما از اجزای خود محافظت می کند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.