Oppo Find N3 Flip با سری Find N3، Pad Air 2، Watch 5 عرضه خواهد شد

گزارش‌ها حاکی از این است که اوپو Find N3 Flip همراه با مدل Find N3، پد Air 2 و سری واچ 5 به بازار عرضه خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

اوپو در حال آماده شدن برای عرضه قابل توجهی در چین در این ماه است و از نسل سوم گوشی تاشو موردانتظار خود، Find N3 رونمایی می کند. پیش بینی می شود این رویداد نه تنها N3 بلکه مجموعه ای از دستگاه های دیگر را نیز به نمایش بگذارد. بر اساس اطلاعاتی که از یک مشاور چینی دریافت کرده است، رویداد معرفی آتی اوپو در چین شاهد ورود دو گوشی تاشو مانند Find N3 و Find N3 Flip، تبلت Oppo Pad Air 2 و سری Oppo Watch 5 خواهد بود.

اوپو Find N3 و اوپو Find N3 Flip

گزارش‌ها نشان داده‌اند که اوپو Find N3 با ویژگی‌های کلیدی مانند یک چیپست Snapdragon 8 Gen 2 با فرکانس 3.36 گیگاهرتز، یک واحد دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ با رزولوشن 64 مگاپیکسل و شارژ بی‌سیم 50 وات به تجهیز می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، خوانندگان می‌توانند به این صفحه مراجعه کنند.

اوپو Find N3 Flip قرار است طراحی و مشخصات اصلی مدل اصلی Find N2 Flip را حفظ کند. اصلی‌ترین تفاوت بین این دو مدل در بخش دوربین واقع شده است. در حالی که Find N2 Flip دارای یک دوربین دوگانه است، انتظار می‌رود Find N3 Flip با یک واحد دوربین سه‌گانه به ترتیب حاوی یک دوربین تله‌فوتو با رزولوشن 32 مگاپیکسل عرضه شود.

اوپو پد ایر 2، سری واچ 5

گزارش‌ها نشان داده‌اند که اوپو Pad Air 2 دارای یک باتری با ظرفیت 8,000 میلی‌آمپر‌ساعت و پشتیبانی از اتصال 5G خواهد بود. مشخصات دیگر این دستگاه هنوز منتشر نشده است.

با توجه به اجتناب فرهنگی از عدد ۴ در چین که اغلب به عنوان غیرخوشبختی در نظر گرفته می‌شود، نسخه بعدی ساعت هوشمند اوپو احتمالاً از نام Watch 5 بهره خواهد برد. طبق گزارش‌ها، قرار است ساعت هوشمند Watch 5 دارای صفحه نمایش AMOLED با لبه‌های خمیده، باتری با ظرفیت 570 میلی‌آمپر‌ساعت و پشتیبانی از eSIM باشد. انتظار می‌رود این ساعت هوشمند در رنگ‌های سفید و فیبر کربنی سیاه عرضه شود. مبهم است که محصولات دیگری از اوپو به همراه این دستگاه‌های فوق‌الذکر معرفی می‌شوند یا خیر. احتمالاً این سری شامل دو مدل Watch 5 و Watch 5 Pro خواهد بود.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.