گوشی‌های OnePlus و Oppo هوش مصنوعی Gemini Ultra Google را دریافت می کنند

هوش مصنوعی که اغلب به سادگی به عنوان AI شناخته می شود، همچنان در نحوه تعامل ما با فناوری انقلابی ایجاد می کند. هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما است. اکنون با جدیدترین اعلامیه Oppo و OnePlus، هوش مصنوعی قرار است جهشی دیگر در دنیای گوشی های هوشمند داشته باشد. این سازندگان گوشی های هوشمند قصد دارند مدل هوش مصنوعی گوگل، Gemini 1.0 Ultra را در دستگاه های خود بگنجانند.

بیایید به جزئیات بپردازیم.

با این همکاری با گوگل، Oppo و OnePlus قصد دارند اولین کسانی باشند که ویژگی‌های مبتنی بر پلتفرم Gemini Ultra را در اواخر سال جاری در گوشی‌های هوشمند عرضه می‌کنند.

گفته می‌شود که Gemini در گوشی‌های هوشمند نحوه تعامل کاربران با دستگاه‌های خود را کاملاً تغییر می‌دهد.

به گفته نیکول ژانگ، مدیر کل محصولات هوش مصنوعی Oppo و OnePlus، هوش مصنوعی در تلفن های همراه باید به طور موثر از منابع استفاده کند، قابلیت های خودآموزی داشته باشد، دنیای واقعی را درک کند و خلاقیت را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

Oppo و OnePlus همچنین تأیید کرده‌اند که برای ایجاد ترکیبی عالی از سخت‌افزار، سیستم عامل و اکوسیستم برای کمک به شکوفایی هوش مصنوعی کار خواهند کرد.

Oppo و OnePlus همچنین در حال کار با گوگل برای ادغام سایر محصولات Cloud AI در نسخه های آینده خود هستند. این همکاری تلفن‌های آینده Oppo و OnePlus را قادر می‌سازد تا از هوش مصنوعی برای اهداف مختلف مانند خلاصه‌سازی مقالات خبری، خلاصه‌سازی صدا و تولید محتوای جدید رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند.

AI Eraser در حال راه اندازی جهانی است. این گوشی توسط OnePlus و AndesGPT LLM Oppo ارائه می شود. AI Eraser به کاربران اجازه می دهد تا اشیاء ناخواسته درون تصاویر را مستقیماً از گالری عکس خود انتخاب و حذف کنند. پس از اینکه کاربر هر نقصی را در تصویر برجسته کرد، هوش مصنوعی زیربنایی ناحیه انتخاب شده را تجزیه و تحلیل می کند و به طور خودکار یک پس زمینه جایگزین ایجاد می کند.

AI Eraser از این ماه برای دستگاه‌هایی مانند OnePlus 12، OnePlus 12R، OnePlus 11، OnePlus Open و OnePlus Nord CE 4 عرضه می‌شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.