اطلاعات بازاریابی Moto G14 مشخصات کلیدی را قبل از عرضه در هند تأیید می کند

موتو جی 14، جانشین پرطرفدار موتو جی 13، که به شدت مورد انتظار است، قرار است در بازار هندی در تاریخ 1 اوت رونمایی شود. اگرچه برند قبلاً برخی از اطلاعات اساسی مانند طراحی و مشخصات اسمارتفون را اعلام کرده بود، اخیراً نشت اطلاعات مواد تبلیغاتی باقی‌مانده از جزئیات کم‌یاب را فاش کرده است.  همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزارش TheTechOutlook، اطلاعات فاش‌شده از مواد تبلیغاتی، ویژگی‌های جالبی از موتو جی 14 را نشان می‌دهد. به‌ویژه، این اسمارتفون توسط یک پردازنده هشت‌هسته‌ای UniSoC T616 قدرت‌مند مورد اجرا قرار خواهد گرفت. در پشت گوشی، یک ماژول دوربین مستطیلی با حسگر 50 مگاپیکسل با کیفیت بالا قرار خواهد گرفت. همچنین، انتظار می‌رود این دستگاه ضدآب با درجه مقاومت IP52 همچون ویژگی دیگری خواهد داشت.

نشتی‌ها و گواهی‌نامه‌های قبلی نور به جزئیات دیگر مشخصات موتو جی 14 انداخته‌اند. انتظار می‌رود که این گوشی با یک نمایشگر LCD FHD+ با سوراخ نمایش‌دهنده با اندازه 6.5 اینچ، بهبود قابل توجهی نسبت به نمایشگر HD+ موتو جی 13 داشته باشد. این ارتقاء تصاویر واضح‌تری روی صفحه بزرگ ارائه می‌دهد و تجربه کاربری کلی را بهبود می‌بخشد.

اگرچه پردازنده UniSoC T616 نسبت به پردازنده MediaTek Helio G85 به نظر ممکن است یک قدم عقب باشد، اما عملکرد CPU آن در واقع بسیار مشابه است. با این حال، از نظر عملکرد گرافیکی، با پردازنده Helio G85 مقایسه شده و کمی کم‌تر عمل می‌کند. این برند اعلام کرده است که این دستگاه دارای حافظه 128 گیگابایت UFS 2.2 به همراه 4 گیگابایت رم خواهد بود. همچنین، یک شیار کارت حافظه micro-SD نیز موجود بوده و تا 1 ترابایت توسعه حافظه فراهم می‌کند. این اسمارتفون همچنین دارای اسکنر اثر انگشت جانبی و بلندگوهای استریو با تنظیم Dolby Atmos خواهد بود.

دوربین 50 مگاپیکسل با یک دوربین ماکرو همراه خواهد بود، باتری 5,000 میلی‌آمپر‌ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 20 وات عرضه خواهد شد و دستگاه با Android 13 به بازار عرضه می‌شود، با تضمین به‌روزرسانی به Android 14 در آینده و همراهی با 3 سال به‌روزرسانی امنیتی.

 

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.