احتمالا هواوی میت 60 دارای یک جزیره دوربین دایره ای خواهد بود

از طریق فاش‌شدن اطلاعات جدید، مشخص شده‌است که گوشی هواوی Mate 60 دارای یک جزیره دوربین دایره‌ای خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

هوآوی سری Mate 50 را سپتامبر گذشته عرضه کرد و هیچ نشانه ای مبنی بر عدم پایبندی به بازه زمانی مشابه در سال جاری وجود ندارد. این بدان معناست که ما اکنون تنها چند هفته با معرفی رسمی خانواده Mate 60 فاصله داریم. هفته گذشته شنیدیم که این سری برداشت خود هواوی از مفهوم جزیره دینامیک پیشگام اپل را معرفی خواهد کرد و امروز اخباری در مورد پشت میت 60 داریم.

از اطلاعات موجود در این فاش‌شدن به نظر می‌رسد که جزیره دوربین در پشت گوشی به شکل دایره‌ای خواهد بود، شاید به یک شیوه مشابه با نسل پیشین خود. البته، این موضوع به این بستگی دارد که آیا اطلاعات موجود در این فاش‌شدن تائید می‌شود یا خیر.

همانطور که در تصویر شاخص مقاله مشاهده می‌کنید، جزیره به وضوح به شکل دایره‌ای است و شامل چهار سوراخ برای دوربین‌ها و تعدادی دیگر برای انواع حسگرهای مختلف می‌شود.

با این حال، موقعیت دوربین‌ها نسبت به Mate 50 متفاوت است. لنز زوم پریسکوپ به طرز جالبی شایعه شده است که “از تکنولوژی جدید استفاده خواهد کرد”. دایره‌ای که زیر جزیره دوربین قرار دارد، مربوط به قالب‌گیری محل مخصوص شارژ بی‌سیم است.

گزارش‌هایی از گذشته ادعا کردند که هواوی ممکن است از چیپست داخلی ناشناخته‌ای استفاده کند و از کوالکام گذر کند، اما در حال حاضر Snapdragon 8 Gen 2 به نظر بهترین انتخاب به نظر می‌رسد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.