نقد و بررسی کامل گوشی موتورولا Razr 40

حدود یک ماه از انتشار گوشی معمولی موتورولا ریزر 40 گذشته است و بالاخره ما می‌توانیم آن را تست کنیم. موتورولا در امسال به جای انتشار تک گوشی، از استراتژی ارائه یک سری از محصولات استفاده کرد و ما می‌توانیم منطق پشت این تصمیم را مشاهده کنیم. ریزر 40 الترا ترکیبی از آخرین و بهترین مشخصات موتورولا را با قیمت اضافی ارائه می‌دهد، در حالی که گوشی معمولی ریزر 40 نسخه کم‌تر قدرت‌های همان گوشی با قیمتی قابل قبولتر است.

ریزر 40 به کاربرانی که به دنبال فاکتور فرم جمع‌وجور برای گوشی‌های تاشو هستند بدون ایجاد بار مالی برای آنها اختصاص دارد. با این حال، نقطه تمرکز این گوشی، پنل Foldable LTPO AMOLED 6.9 اینچی است که به طور کلی همانند گوشی ریزر 40 الترا است. اما وقتی می‌گوییم به طور کلی همانند، بدین معناست که این بار نرخ تازه‌سازی آن به 144Hz محدود شده است به جای 165Hz که در ریزر 40 الترا بوده است، اما تفاوت بزرگی ندارد. دیگر صفحه نمایش خارجی نیز کوچکتر است و اندازه‌اش 1.5 اینچ است، اما همچنان از تکنولوژی OLED بهره می‌برد.

این گوشی بر روی اسنپدراگون 7 نسل 1 کار می‌کند که اگر نتایج بررسی‌های قبلی را در نظر بگیریم، تقریباً یک اسنپدراگون 778G تغییر نام‌گذاری شده است. این یک راه حل میان رده بالاست که می تواند همه چیز را در Google Play اجرا کند. پیکربندی حافظه از 8/128 گیگابایت شروع می شود و تا 12/256 گیگابایت می رسد.

تنظیمات دوربین این گوشی بسیار شبیه به مدل الترا است، به جز این که دوربین اصلی با یک سنسور 64 مگاپیکسلی، f/1.7 و استابیل‌سازی اپتیکی جایگزین شده است. دوربین اولتراواید نیز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 120 درجه‌ای گسترده‌تر است. دوربین سلفی نیز 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است که ما آن را در مدل الترا بسیار خوب یافتیم.

یکی از جنبه‌های جذاب ویژه نسخه معمولی این گوشی ظرفیت باتری آن است. مدل معمولی دارای باتری با ظرفیت 4,200 میلی‌آمپر ساعت است که به تنهایی نشان‌دهنده قدرت و جذابیت آن است زیرا تعداد زیادی از گوشی‌های قاب‌گشایی این‌گونه سلول باتری بزرگی را ارائه نمی‌دهند. همچنین همانند مدل الترا، این گوشی نسخه معمولی نیز از شارژ بی‌سیم و شارژ سیمی 30 واتی پشتیبانی می‌کند.

در مجموع، به نظر می‌رسد که موتورولا یک گوشی تاشو میان‌رده امیدوارکننده را جمع‌آوری کرده است و یک جعبه قوی و قانع‌کننده برای انتخاب Razr 40 ارزان‌تر به جای استفاده از Ultra گران‌تر دارد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.