نسخه بهتر Galaxy S23 FE می تواند منحصر به مشتریان آمریکایی باشد

خوب، کسانی که شکایت می‌کردند که سامسونگ احتمالاً از چیپ Exynos 2200 برای Galaxy S23 FE به طور اختصاصی استفاده کند، امروز اخبار خوبی دریافت کردند: به نظر می‌رسد Galaxy S23 FE در نهایت با نسخه‌ای مجهز به یک چیپ Snapdragon عرضه خواهد شد، که توسط یک لیست بنچمارک در وبسایت Geekbench فاش شده است. همراه چیکاو باشید.

نسخه آمریکایی از S23 FE با چیپ Snapdragon 8 Gen 1 در بنچمارک مورد آزمایش قرار گرفت که همان چیپی است که در سری Galaxy S22 استفاده شده است. مانند Exynos 2200، Snapdragon 8 Gen 1 اکنون در واقع قدیمی است. البته هنوز یک چیپ پرسرعت است، اما تا زمان عرضه S23 FE به بازار، تقریباً دو سال خواهد گذشت، همانند Exynos 2200.

این به این معناست که S23 FE همچنان به اندازه دستگاه‌های قبلی خود پیشرفته نخواهد بود، زیرا Galaxy S20 FE و Galaxy S21 FE از چیپ‌های Exynos و Snapdragon مشابه با نسخه‌های غیر-FE استفاده می‌کردند. اما بدترین امر این است که نسخه‌ی S23 FE که طرفداران می‌پسندیدند – نسخه‌ای که از چیپ Snapdragon پشتیبانی می‌کند – ممکن است به خاطر اینکه هنوز هیچ مدلی با چیپ Snapdragon برای سایر کشورها مشاهده نشده است، به مشتریان در ایالات متحده اختصاص یابد.

باید بگوییم که Exynos 2200 یک چیپ بد نیست و سامسونگ زمان کافی برای بهینه‌سازی آن را از زمانی که Exynos 2200 در سال ۲۰۲۲ با سری Galaxy S22 رونمایی شد، داشته است، بنابراین Exynos S23 FE بدون شک به خوبی عمل خواهد کرد. و بیایید با این حقیقت روبرو شویم: Snapdragon 8 Gen 1 نیز بسیار باورپذیر نبود، تا حدودی به این دلیل که توسط فرآیند کارایی کمتر سامسونگ و نه فرآیند TSMC تولید شد.

با این حال، امری که قابل انکار است این است که طرفداران وفادار سامسونگ ترجیح می‌دهند Snapdragon را نسبت به Exynos داشته باشند و بسیاری احتمالاً ناراحت خواهند شد که تنها می‌توانند نسخه Exynos 2200 از S23 FE را دریافت کنند. سامسونگ همیشه می‌تواند نسخه Snapdragon را بعد از ماه‌ها در برخی از بازارها (یا بیش از یک سال بعد، همانطور که در هند اخیراً رخ داد) عرضه کند، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که پردازنده داخلی سامسونگ نسخه‌ای است که بیشتر خریداران S23 FE باید با آن راه بیفتند.

البته، با این فرض که مردم حتی مایل به خرید Galaxy S23 FE هستند. بدون شک قیمت نسخه تهاجمی معمولی Fan 699 دلار را خواهد داشت که علیرغم چیپست های نه چندان جدید آن را به یک معامله خوب تبدیل می کند، اما سامسونگ می خواهد از عرضه خود با گلکسی اس 24 فاصله بگیرد، به خصوص اگر سری گلکسی اس 24 باشد. تراشه اگزینوس به طور قابل توجهی بهتر از اگزینوس 2200 خواهد بود.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.