اندروید 15 با قابلیت کاهش نور، تلفن را برای مرور قبل از خواب بهبود می بخشد

نکات برجسته

  • اندروید 15 می تواند ویژگی جدیدی به نام “even dimme” را معرفی کند.
  • اندروید در حال حاضر دارای یک ویژگی است که با کاهش رنگ های روشن، صفحه نمایش را کم نور می کند.
  • انتظار می‌رود که ویژگی جدید «even dimme» در کاهش روشنایی فراتر از آنچه «کم‌تر اضافی» انجام می‌دهد، حتی فراتر رود.

بسیاری از افراد شب ها از تلفن های خود در رختخواب استفاده می کنند، حتی اگر برای چشمانشان عالی نباشد. اما اندروید دارای برخی ویژگی‌های مفید برای کاهش فشار است، مانند فیلتر نور آبی و روشنایی تطبیقی. با این حال، برخی از صفحه نمایش ها همچنان می توانند خیلی روشن باشند.

خوب، اندروید 15 می تواند ویژگی جدیدی را برای کمک به حل این مشکل معرفی کند. بیایید به جزئیات بپردازیم.

بر اساس گزارشی که توسط Android Authority منتشر شده است، انتظار می رود اندروید 15 ویژگی جدیدی به نام «حتی کم نور» را معرفی کند.
اندروید در حال حاضر دارای یک ویژگی «کم نور اضافی» است که با کاهش رنگ های روشن، صفحه نمایش را کم نور می کند. با این حال، انتظار می‌رود که ویژگی جدید «حتی کم‌نور» در کاهش روشنایی فراتر از آنچه «کم‌تر اضافی» انجام می‌دهد، بیشتر پیش برود.

ویژگی «تeven dimme» در حال حاضر در اندروید 15 بتا 1 قابل مشاهده نیست، اما احتمالاً در زیر تنظیمات > نمایشگر در زیر تنظیمات «روشنایی تطبیقی» در دسترس خواهد بود.

انتظار می‌رود ویژگی «even dimme» اندروید 15 در کنار ویژگی روشنایی تطبیقی ​​موجود کار کند. هنگامی که سطوح بسیار پایین نور محیط را تشخیص دهد، احتمالاً به طور خودکار روشنایی صفحه نمایش را حتی بیشتر از حد معمول کاهش می دهد. این بدان معناست که برای کاهش روشنایی نمایشگر مجبور نیستید به صورت دستی ویژگی «کم شدن اضافی» را در شب روشن کنید – این به طور خودکار اتفاق می افتد.

از آنجایی که ویژگی «even dimme» در اندروید 15 بتا 1 در دسترس نیست، مشخص نیست که چگونه کار خواهد کرد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.