Galaxy Z Fold 3 به وصله امنیتی ژوئیه 2023 می رود

سامسونگ هفته گذشته شروع به عرضه به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود کرد. گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۳ از جمله اولین تلفن‌هایی بودند که به‌روزرسانی جدید را دریافت کردند. امروز، سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ را برای گلکسی Z فولد ۳ در کشورهای آمریکای لاتین منتشر کرد. همراه چیکاو باشید.

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی Z فولد ۳ با شماره نسخه نرم‌افزاری F926BXXS4EWF3 در آرژانتین، بولیوی، برزیل، کلمبیا، گواتمالا، مکزیک، پاناما، پاراگوئه، پرو و اروگوئه به‌روزرسانی شده است. این به‌روزرسانی پچ امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ را به همراه دارد که بیش از ۹۰ آسیب امنیتی موجود در گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ را برطرف می‌کند. بیش از ۵۰ از این آسیب‌پذیری‌های امنیتی نیز در دستگاه‌های اندروید از برندهای دیگر نیز مشاهده شده است.

اگر در یکی از کشورهای مذکور یک گلکسی Z فولد ۳ دارید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و لمس دکمه دانلود و نصب، بررسی به‌روزرسانی جدید را انجام دهید. همچنین می‌توانید فایل فریمور جدید را از پایگاه داده فریمور ما دانلود و به‌صورت دستی فلش کنید.

سامسونگ گلکسی Z فولد ۳ را در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ با سیستم عامل اندروید ۱۱ روانه بازار کرد. تلفن همراه تاشو پرچمدار سال آن ساله در اوایل سال ۲۰۲۲ به‌روزرسانی اندروید ۱۲ را دریافت کرد و در اواخر سال ۲۰۲۲ به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کرد. انتظار می‌رود این تلفن همراه به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را در اواخر امسال دریافت کند.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.