کنتاکتور هیوندای بهتر است یا اشنایدر؟

همانطور که میدانید کنتاکتور کلیدی است که به صورت معمول در مدارهای قدرت الکتریکی مورد استفاده قرار میگیرد. از آنها در کنار کلید مینیاتوری در مدارها و تابلوهای برق استفاده میشود. همچنین کنتاکتور در یک مدار و تابلو برق نقش مهمی نظیر فرمان و کنترل مدار را برعهده دارد که در کنار آن تجهیزاتی همانند کلید اتوماتیک، بی متال، محافظ جان، رله حرارتی و … نقش محافظت از مدار را ایفا می کنند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در این پست می خواهیم در مورد دو برند مطرح اشنایدر و قیمت کنتاکتور هیوندای که سازنده تجهیزات برقی از جمله کنتاکتور هستند، بحث کنیم. و اگر بخواهیم تشخیص دهیم کدام یک بهتر است، باید به مقایسه آنها بپردازیم. با ما همراه باشید و باعث خرسندی است که در آخر نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مقایسه کنتاکتور هیوندای با اشنایدر

این دو برند همیشه در بازار ایران موجود بوده اند و محصولات اصل و تقلبی آنها در لاله زار تهران به صورت عمده و تک فروخته می شود.

کنتاکتور هیوندای

هیوندای الکتریک، برندی آسیایی است که جزو برترین ها محسوب می شود. این شرکت در کره جنوبی است و در حوزه تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون فعالیت دارد. مجموعه کامل کنتاکتورهای سه فاز (3 قطبی) و چهار فاز (4 قطبی) برند هیوندای الکتریک، راه حلی برای کنترل و حفاظت موتورها است که می تواند در کاربردهای صنعتی بسیار متنوعی نیز اعمال شود. آنها با طراحی مدولار مشخص می شوند که امکان نصب سریع و آسان بلوک های تماسی کمکی، تایمر، بلوک های مکانیکی چفت و غیره را فراهم می کند.

در واقع کنتاکتورهای هیوندای راحتی، سود اقتصادی و قابلیت اطمینان بالا را برای برنامه های مختلف سیستم های کنترل صنعتی، خانگی و غیره فراهم می کنند. کنتاکتورهای هیوندای معمولا برای کنترل موتورهای الکتریکی استفاده می شوند. دارای انواع مختلفی هستند که هر نوع از آنها مجموعه ای از ویژگی ها، قابلیت ها و کاربردهای خاص خود را دارد.

کنتاکتورهای هیوندای قابلیت قطع جریان را در طیف وسیعی از جریان ها، از چند آمپر تا هزاران آمپر و ولتاژ از 24 VDC تا هزاران ولت دارند. علاوه بر این، در اندازه های مختلف، از ابعاد دستی گرفته تا اندازه هایی به اندازه یک متر است، عرضه می شوند.

مهمترین مزیت کاربردی کنتاکتورهای هیوندای عبارتند از:

  1. قابلیت نصب آسان
  2. دارای ضمانت نامه معتبر
  3. شکل ظاهری متناسب و زیبا
  4. قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی
  5. قابلیت کنترل از راه دور
  6. توانایی سرعت اتصال بالا
  7. استهلاک کم
  8. دارای ایمنی و اطمینان کارکرد بالا

فروشگاه آرک هیوندای نمایندگی فروش لوازم برق صنعتی هیوندای Hyundai در لاله زار تهران است. اگر قصد خرید کلید بی متال، فیوز مینیاتوری هیوندای، انواع کنتاکتور، کلیدهای حرارتی و اتوماتیک را دارید، برند هیوندای جزو برترین ها در این صنعت است.

کنتاکتور اشنایدر

برند تجاری اشنایدر الکتریک نامی آشنا است. چرا که این برند عملکرد و بهره وری عالی همراه با خدمات و پشتیبانی درجه یک به مشتریان ارائه می دهد. این شرکت در سال 1836 توسط جوزف اوژن اشنایدر و آدولف اشنایدر تأسیس شد و در سال 1981 توسعه یافت.

چرا اشنایدر؟ بطور کلی طول عمر یک کنتاکتور به تعداد دفعات قطع و وصل آن بستگی دارد که این کلید پس از این تعداد قطع و وصل، به علت فرسودگی یا سائیدگی دیگر قابل استفاده نخواهد بود. از حیث جریان بار الکتریکی کنتاکتورهای اشنایدر که اغلب تا رنج 800 آمپر ساخته و به صورت سه فاز طراحی و عرضه می شوند، دوام و کارایی بالایی دارند و فرسوده و سائیده نمی شوند، در نتیجه عمر طولانی ای نیز دارند. سری ‌های D و E آن در بازار ایران به فروش میرسند. از دیگر دلایل بهتر بودن اشنایدر، کیفیت و کارایی بالا و قیمت مناسب آن است.

در نهایت

کاربرد وسیع برق صنعتی در زندگی امروزه انسان ها موجب تبدیل شدن آن به یک حوزه اساسی در اقتصاد و خرید و فروش کالاهای الکترونیکی شده است. تجهیزات برقی به صورت کلی بر اساس دامنه استفاده در دسته بندی ولتاژ متوسط و پایین تقسیم بندی می شوند و یکی از اساسی ترین مسائل در مورد آنها، بررسی مشخصات فنی، کاتالوگ ها و همین طور برند تولیدکننده است.

شرکت هیوندای الکترونیک به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات الکترونیکی در جهان شناخته می شود. قطعات خود را از طریق شبکه‌ های توزیعی گسترده ‌ای به فروش می ‌رساند. این شبکه شامل نمایندگان و توزیع کنندگان رسمی در سراسر جهان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.