صفر تا صد ارسال اضافهبار به آمریکا
حملونقل چمدان بدون همراه چیست؟ این مربوط به زمانی است که قبل از سفر، چمدان خود را پیشاپیش میفرستید تا بتوانید سبک سفر کنید. درحالیکه هنوز همه چیزهایی را که در مقصد نیاز دارید همراه خود دارید. این یک گزینه عالی برای دانشجویان، افرادی که به خارج از کشور مهاجرت میکنند و سفرهای تفریحی است. بیشترین درخواست ارسال بار از ایران به آمریکا مربوط به ایالت کالیفرنیا و بیشتر به دو شهر لسآنجلس و سانفرانسیسکو است. اما مسافران میتوانند لوازم شخصی خود را بهعنوان (Used personal effects و Used H H goods) به اکثر شهرهای ایالات متحده امریکا مانند نیویورک، واشینگتن، آتلانتا، شیکاگو، لسآنجلس، سانفرانسیسکو، بوستون، تگزاس، پورتلند، سیاتل، میامی و… فریت بار کنند.
تعرفه وزن فریت بار به امریکا
برای ارسال اضافهبار به امریکا معمولا 3 نوع بازه مربوط به وزن بار وجود دارد که شامل:
- ۴۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم
- ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم
- بالای ۳۰۰ کیلوگرم
است. هرچه بار وزن بیشتری داشته باشد هزینه ارسال بار هوایی کاهش پیدا میکند.
عوامل تأثیرگذار بر تعرفهٔ فریت اضافهبار به آمریکا
- هزینه بستهبندی بار فریت
- هزینه حمل تا قسمت بار فرودگاه امام خمینی (ره)
- هزینه توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری
- هزینههای گرفتن مجوزهای مربوط به ارسال بار به ایالات متحده و بستهبندی آنها
- هزینه بارنامه هوایی به آمریکا
- هزینه تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگ سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری
مراحل ارسال اضافهبار به امریکا
1) دریافت بار بعد از ارسال اضافهبار به آمریکا
زمانی که محموله به یکی از شهرهای امریکا ارسال میشود تا ۴۸ ساعت باید از طرف گمرک مقصد ترخیص شود. در غیر این صورت بار به انبارداری تحویل داده میشود. اولین مرحله ترخیص از طرف گمرک یعنی ارزیاب گمرک Custom مدارک بار را چک میکند. زمانی که بار از تهران حمل میشود اسم و فامیل و آدرس گیرنده باید با مدارک گیرنده در بارنامه یکی باشد.
2) دریافت بار بعد از ارسال اضافهبار به امریکا
ارسال اضافهبار مربوط به وزارت کشاورزی (USDA: united states deportment of agriculture) است. ارزیاب گمرک بار را مورد ارزیابی قرار میدهد تا محموله فریت شده عاری از هرگونه آلودگی میکروبی یا حشرات موزی باشد.
راهنمای تحویل بار در آمریکا
- هزینه انبارداری تا 48 ساعت رایگان و بعد از آن باتوجهبه وزن، حجم و نوع بار محاسبه میگردد.
- هزینه خدمات فرودگاهی در ایالات متحده بین 30 تا 40 دلار است.
- تکمیل فرم دکلریشن (Declaration Card) که همان اظهارنامه گمرکی است، جهت استفاده از معافیت ۴ ساله از پرداخت حقوق و عوارض ارسال این کالاها به مبدأ ضروری است.
- ارائه پکینگ لیست و اینویس، شماره بارنامه و کارت شناسایی (پاسپورت) در گمرک مقصد الزامی است.
- مقدار ارز مجاز همراه برای هر نفر بدون اعلام به گمرک 10 هزار دلار آمریکا و یا معادل خارجی آن است.
- برای اشخاصی که مقیم ایالات متحده هستند، فریت بار مسافری بدون پرداخت مالیات است.
بهترین انتخاب برای ارسال بار به آمریکا
شرکت بازرگانی همراه دژ به دلیل داشتن سابقه طولانیمدت در زمینه فریت بار به آمریکا و ارسال اضافهبار میتواند در این راستا به شما کمک کند و همچنین تجار یا مسافران میتوانند با مراجعه به وبسایت شرکت به آدرس اینترنتی www.hamrahdezh.com با کارشناسان و متخصصان مجرب این سازمان ارتباط برقرار کنند و از آنها مشاوره رایگان بگیرند.
طبق قوانین، شرکت بار بستهبندی شده توسط مشتری را بههیچعنوان نمیپذیرد و صفر تا صد کار یعنی از بستهبندی تا تحویل بار در فرودگاه مقصد برعهده شرکت است. به همین جهت بعد از اینکه مشتری درخواست ارسال اضافهبار به امریکا را ثبت کرد، در همان لحظه کارشناس حمل هوایی تمام هزینههای ارسال بار بهازای هر کیلوگرم را به مشتری اطلاع میدهند. در صورت تأیید مسافر یا مهاجر، زمانی برای بستهبندی تعیین میشود.
بنابراین چنانچه قصد ارسال اضافهبار (چمدان بدون مسافر) به شهرهای مختلف کشور آمریکا را دارید، شرکت بازرگانی بین المللی همراه دژ با داشتن کاملترین شبکه فریت بار به خارج از کشور این خدمات را به شما ارائه می دهد.