چگونه وارد دنیای متاورس شویم؟

بلاک چین تکنولوژی جدیدی است که با خود فناوری‌های نوینی مانند متاورس را به وجود آورده و در حال حاضر کاربران می‌توانند از پروژه‌های مختلف متاورسی استفاده کنند. متاورس را می‌توان یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌هایی دانست که روی بلاک چین قرار دارد. در حقیقت می‌توان متاورس‌های مختلفی را روی بلاک چین‌های متفاوت به وجود آورد. متاورس به عنوان یک دنیای دیجیتالی علاوه بر سرگرمی و تفریح می‌تواند استفاده‌های دیگری نیز داشته باشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کسب درآمد و شرکت در معاملات انجام شده در دنیاهای متاورسی یکی از راه‌های مناسب برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است. متاورس به عنوان یک مفهوم جدید شاید برای اکثر کاربران ناآشنا باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی متاورس و نحوه ورود به آن بپردازیم.

محصول پیشنهادی: خرید قالب وردپرس

متاورس چیست؟

متاورس از دو کلمه متا و یونیورس تشکیل شده که در کنار هم مفهوم فرادنیا را به وجود می‌آورند. متاورس نیز بیشتر از دنیای واقعی ظاهر می‌شود و محدودیت‌های زمانی و مکانی را از بین می‌برد. به صورتی که شما در خانه خود می‌توانید در محل کار خود باشید یا به ملاقات دوستان خود در دیگر نقاط دنیا بروید، از کشورهای دیگر دیدن کنید یا در یک کنسرت شرکت نمایید. این تنها بخشی از قابلیت‌ها و امکاناتی است که متاورس در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. متاورس در حقیقت یک دنیای سه بعدی و مجازی در دل اینترنت است که در محیط بلاک چین پشتیبانی می‌شود.

اهمیت ورود به متاورس چیست؟

شاید در نگاه اول متاورس بسیار جذاب به نظر برسد، اما برای ورود به یک دنیای جدید به دلیل خوبی نیاز است. متاورس نیز همه دلیل‌های مهم برای ورود به آن را دارد. متاورس با عناصر دیگر دنیای بلاک چین مانند ارزهای دیجیتال و ان اف تی‌ها در هم آمیخته است. چنین عناصری ارزش زیادی در بازار دارند. وجود این نوع از دارایی‌های دیجیتال به شما کمک می‌کند تا به راحتی از متاورس به کسب درآمد بپردازید. با فعالیت در برخی متاورس‌ها و به دست آوردن دارایی‌های دیجیتال می‌توانید درآمد مناسبی به دست آورید. در حال حاضر ارزش برخی ان اف تی‌های مربوط به متاورس بسیار زیاد است که باعث تشویق افراد به سمت متاورس می‌شود.

چگونه وارد دنیای متاورس شویم؟اما تنها کسب درآمد به صورت مستقیم را نباید در صدر لیست قرار داد. چرا که متاورس می‌تواند شعبه دیگر کسب و کار شما باشد. تصور کنید اگر کسب و کار خود را در دنیای بزرگ‌تر در مقابل دیدگان افراد بیشتری از دیگر نقاط دنیا قرار دهید چه اتفاقی می‌افتد؟ به طور حتم تعداد مشتریان شما افزایش پیدا می‌کند و به سرعت می‌توانید کسب و کار خود را تا حد زیادی ارتقا دهید. به همین خاطر می‌توان از متاورس برای رشد کسب و کار استفاده کرد. یکی از راه‌های دیگر برای کسب درآمد از متاورس، خرید زمین است. شما قطعه زمین‌ها را به صورت ان اف تی دریافت می‌کنید.

این ان اف تی‌ها را می‌توان پس از ساخت و ساز به فروش رساند، یا در روش بهتری، به اجاره واگذار کرد. در زمین‌های متاورسی می‌توان به برگذاری کنسرت، رویداد و کارهای دیگر پرداخت. برگذاری چنین دورهمی‌هایی می‌تواند درآمد خوبی برای شما داشته باشد. حال می‌توان جنبه‌های سرگرمی و روزمره متاورس را نیز در نظر گرفت. چرا که شما می‌توانید در خانه خود نشسته و با دیگر نقاط دنیا ارتباط سه بعدی برقرار کنید. به همین خاطر متاورس اهمیت زیادی بین کاربران پیدا کرده است.

ورود به دنیای متاورس

برای این که به دنیای متاورس وارد شوید، باید برخی تجهیزات لازمه را داشته باشید. در این بخش قصد داریم تا مراحل ورود و استفاده از متاورس را شرح دهیم. در وهله اول بهتر است با برخی مفاهیم اولیه دنیای بلاک چین مانند ان اف تی، ارزهای دیجیتال و بازی‌های بلاک چینی آشنا شوید. چرا که تمامی متاورس‌ها با این مفاهیم در ارتباط هستند. در وهله بعدی باید یک کیف پول دیجیتال برای خود انتخاب کنید.

محصول پیشنهادی : خرید گوگل ویس

کیف پول ارز دیجیتال اصلی‌ترین چیزی است که برای خرید و فروش در متاورس استفاده می‌شود. کیف پول تمام دارایی‌های شما را در خود ذخیره می‌کند و بدون آن نمی‌توانید یک دارایی در متاورس داشته باشید.

البته در صورتی که به خرید و فروش یا داشتن دارایی‌ها در متاورس علاقه‌ای ندارید، نیاز نیست کیف پول داشته باشید. در مرحله بعد باید در نظر داشته باشید که متاورس‌های مختلف و متفاوتی وجود دارند. بسته به سلیقه و نیاز خود می‌توانید در یک متاورس ثبت نام کنید. ثبت نام در متاورس اغلب به صورت وارد کردن ایمیل و رمز عبور یا اتصال کیف پول ارز دیجیتال انجام می‌شود. در ادامه قصد داریم تا نحوه ثبت نام در یکی از محبوب‌ترین متاورس‌ها را آموزش دهیم. سندباکس یکی از معروف‌ترین و پرکاربرترین متاورس‌های دنیا است. برای ورود به دنیای متاورس سندباکس مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد سایت سندباکس شوید.
  • از بالای صفحه روی دکمه Sing In کلیک کنید.
  • برای ثبت نام در سایت به کیف پول وب 3 نیاز خواهید داشت. (بهتر است از کیف پول پیشنهادی سندباکس یعنی متامسک برای ثبت نام و انجام تراکنش‌ها استفاده کنید.)
  • در مرحله بعد ایمیل خود را وارد کرده و رمز عبوری برای حساب خود مشخص کنید.
  • روی دکمه Create کلیک کنید تا حساب کاربری شما در متاورس سندباکس ایجاد شود.

ثبت نام در اکثر متاورس‌های موجود به همین سادگی است و با چند کلیک می‌توانید یک حساب کاربری در متاورس داشته باشید. برای آشنایی با نحوه ورود به متاورس دیسنترالند مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد سایت دیستنرالند شوید.
  • روی بخش Play کلیک کنید.
  • در صورتی که می‌خواهید به صورت تستی وارد متاورس شوید، روی گزینه Play as a guest و در صورتی که می‌خواهید در دیسنترالند حساب کاربری داشته باشید، روی Play using your wallet کلیک کنید.
  • در صورتی که قصد ثبت نام در دیسنترالند را داشته باشید، می‌توانید از بین سه کیف پول متامسک، والت کانکت و فرمتیک والت یک کیف پول را برای ثبت نام انتخاب کنید.
  • پس از این مرحله کمی صبر کنید تا دیسنترالند برای شما لود شود.
  • در مرحله بعدی می‌توانید آواتاری برای خود ساخته و از متاورس دیسنترالند لذت ببرید.

ثبت نام و استفاده از متاورس‌های دیگر نیز فرایند مشابهی دارد. به همین ترتیب با داشتن یک کیف پول ارز دیجیتال می‌توانید در متاورس‌های مختلف ثبت نام کرده و از آنها استفاده کنید. در نظر داشته باشید که متاورس‌های مختلف ویژگی‌های متفاوتی دارند و برای منظورهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آریاپی همراه شما برای برخورداری از مزایای متاورس

فعالیت در پلتفرم‌های خارجی مانند متاورس‌های مختلف در برخی مواقع به چیزهای مختلف نیاز خواهد داشت. به طور مثال شاید نیاز باشد تا یک آیتم را به صورت ان اف تی خریداری کنید. خریداری آیتم‌های ورودی به دنیای متاورس می‌تواند دشوار باشد. برای این کار بهتر است از سرویس‌های پرداخت ارزی آریاپی استفاده کنید. آریاپی تمامی پرداخت‌های بین المللی با انواع ارزهای فیات و ارز دیجیتال را برای کاربران خود انجام می‌دهد.

همچنین در صورتی که قصد دارید در سایت‌ها و پلتفرم‌های خارجی مانند صرافی ارز دیجیتال بایننس یا سیستم پرداخت مالی پی پال عضو شوید، آریاپی می‌تواند اولین انتخاب شما برای وریفای حساب کاربری باشد. ثبت نام و استفاده از امکانات این پلتفرم‌ها نیاز به وریفای حساب کاربری دارد و آریاپی احراز هویت کاربران را با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان انجام می‌هد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.