آشنایی با انواع بتن و شرکت های فروش بتن در پی جو

خرید و فروش انواع بتن در صنعت ساختمان

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

فروش بتن در صنعت ساخت و ساز در انواع و به منظور کاربری های مختلفی انجام می شود. در واقع آنچه باعث ایجاد تنوع در انواع بتن می شود، شرایط کاری و نیازهای متنوع در ساختمان سازی است. انواع متنوع این محصول، پایداری و عملکردهای مختلفی دارند که متناسب با نیاز مشتری، مورد استفاده قرار می گیرند. بتن ها براساس روش ساخت، نوع مواد به کار رفته در آن، نوع کاربری و… به انواع مختلفی تقسیم می شوند؛

بتن ساده

فروش بتن ساده که یکی از رایج ترین نوع بتنها است، با هدف کاربردهای معمولی در ساختمان سازی انجام می شود. مواد اصلی تشکیل دهنده این نوع، سنگدانه های ریز و درشت و سیمان است.

فروش بتن با چگالی بالا

این نوع بتن با نام بتن سنگین نیز معروف است. در ساختار این محصول، سنگدانه های درشت با چگالی بالا به کار برده می شود. چگالی آن نیز بین 3000 تا 4000 کیلوگرم قابل تغییر می باشد.

بتن سبک

در ساختار این نوع، از موادی مانند پوکه، اسکوریا، پرلیت، ورمیکولیت، شیل ها و… استفاده می شود. این بتن با تراکم کمتر از 1920 کیلوگرم، تولید می شود. مهمترین ویژگی بتن سبک، رسانایی حرارت بسیار کم آن است. شرکت های معتبر فروش بتن در بندرعباس ، فروش بتن در کرمان و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو بیابید.

بتن پیش ساخته

این نوع بتن در قالب های آماده در کارخانه های بتن سازی تولید می شود. برای ساخت این نوع، بایستی تناسب مواد به طور دقیق رعایت شود و پیش از تولید،، مواد به قوام مورد نظر برسند.

بتن آرمه  

فروش بتن آرمه به منظور احداث انواع ساختمان انجام می شود. در این محصول، از فولاد به عنوان ایجاد استحکام استفاده می شود و بتن به صورت تقویت شده، تولید می گردد. بنابراین بتن می تواند انواع تنش ها را تحمل نماید.

بتن سریع سخت شونده

از این نوع بتن بیشتر در پروژه هایی که نیاز به سرعت بالایی دارند، استفاده می شود. چرا که می تواند در عرض چند ساعت سخت شود. همچنین می توان از این بتن در مرمت جاده ها و سازه های زیر آب نیز استفاده کرد.

بتن پیش تنیده

فروش بتن پیش تنیده به منظور استفاده در انواع پروژه های بزرگ مانند ساخت پل، سازه هایی که تحت بار سنگین هستند و… انجام می شود. میلگردهای موجود در این بتن قبل از قرار گیری بتن، کشیده می شوند. این عامل باعث افزایش مقاومت در بتن می گردد.

بتن پلیمری

در این محصول، سنگدانه های بتنی با استفاده از پلیمر به یکدیگر متصل می شوند. در واقع پلیمر در این بتن جایگزین سیمان می شود. استفاده از پلیمر در این بتن باعث افزایش چگالی آن می شود. این نوع بتن خود به گروه بتن های آغشته با پلیمر، بتن با سیمان پلیمری و بتن جزئی پلیمری شده تقسیم می شود.

سایت پی جو؛ معرف بهترین های فروش بتن

پی جو یکی از وب سایت های فعال در زمینه معرفی انواع کسب و کارها، در شهرهای مختلف است. با مراجعه به این وب سایت، زمینه های شغلی متنوع در شهرهایی مانند بوشهر، بندرعباس، کرمان و… شناخته می شوند.

فروش بتن  - چیکاو

یکی از زمینه های شغلی که در پی جو معرفی می شوند، شرکت های تولیدکننده و فروش بتن است. مشتریان عزیز می توانند در این وب سایت بهترین شرکت های تولید کننده انواع بتن را در شهرهای کرمان، فروش بتن در بوشهر و بندرعباس پیدا کنند.   

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.