خرید لایک و ورود به اکسپلور (آیا امکان دارد)

الگوریتم‌های اینستاگرام پست‌هایی را در اکسپلورر نمایش می‌دهند که مورد توجه کاربران قرار گرفته باشد. یعنی آن دسته از محتواهایی که تعداد زیادی like دریافت کرده، یا مخاطبان برای آن کامنت گذاشته باشند، در نتایج جستجو قرار داده می‌شوند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که ورود به اکسپلور با خرید لایک واقعی امکان‌پذیر است و نقش موثری در رشد و توسعه پیج اینستاگرام شما ایفا می‌کند.

بالا آمدن پیج در نتایج جستجو فالوورهای شما را افزایش داده و منجر به فروش بیشتر محصولات می‌گردد. در ادامه با ما همراه باشید، تا این موضوع را به تفصیل مورد بررسی قرار دهیم.

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

اکسپلورر یا همان نتایج جستجوی اینستاگرام صفحه‌ای است که کاربران می‌توانند محتوای مربوط به پیج‌های مختلف را در آن مشاهده کنند. الگوریتم‌های اینستاگرام مطالبی را که فکر می‌کنند شما از دیدن آن لذت می‌برید و مورد علاقه‌تان هستند، در نتایج جستجو بالا می‌آورند. معیارهای الگوریتم‌ها برای نمایش پست‌ها در نتایج جستجو از این قرار است :

  •   پست‌هایی که کاربران نسبت به آن بازخورد مثبتی داشته‌اند.
  •   آن دسته از محتواهایی که لایک زیادی دریافت کرده‌اند.
  •   پست‌های مربوط به صفحاتی که فالوورهای شما آن‌ها را دنبال می‌کنند.

مزایای ورود به اکسپلورر

امروزه رقابت شدیدی بین ادمین پیج‌های مختلف برای بالا آمدن پست‌ها در نتایج جستجو وجود دارد. صاحبان اکانت‌های تجاری از هر ترفندی استفاده می‌کنند که بتوانند به اکسپلور راه پیدا کند؛ زیرا به خوبی به مزایای آن واقفند.

یکی از روش‌های پرطرفدار، ورود به اکسپلور با خرید لایک می‌باشد؛ چون کم هزینه و بدون زحمت است. مزیت‌های ورود به صفحه نتایج جستجو به شرح ذیل می‌باشد:

1)    با ورود به اکسپلور کاربران بیشتری پست‌های شما را می‌بینند و با محتوا درگیر خواهند شد.

2)    زمانی که محتوا در نتایج جستجو بالا می‌آید، سایر کاربران که جز فالوورهای شما نیستند، آن را می‌بیند. در صورتی‌که کاربران از مطالب شما خوششان بیاید، اقدام به فالو کردن پیج خواهند کرد. بنابراین تعداد دنبال‌کنندگان افزایش پیدا می‌کند.

3)    تعداد بازدیدهای پست‌ها  بالا می‌رود؛ زیرا محتوا در معرض دید کاربران بیشتری قرار می‌گیرد.

4)    چنانچه در مطالب از کال تو اکشن استفاده کرده باشید؛ نرخ تبدیل افراد به مشتری افزایش می‌یابد.

راه‌های افزایش لایک اینستاگرام کدامند؟

برای افزایش like اینستاگرام راه‌های مختلفی پیش روی شماست که بهترین و آسان‌ترین آن خرید لایک می‌باشد.

اگر بخواهید از راه تولید محتوای خلاقانه میزان تعامل پیج اینستاگرام خود را افزایش بدهید، لازم است که مدت زیادی صبر کنید و در این راه متحمل زحمات فراوانی شوید.

اما خرید لایک واقعی و ایرانی ضمن این‌که در مدت زمان کوتاهی شما را به نتیجه مطلوب می‌رساند، روشی مقرون به‌صرفه و ارزان قیمت نیز محسوب می‌گردد.

محبوب شدن در اینستاگرام پروسه‌ای زمان‌بر و دشوار است. در این فضا سایت‌های رقیب بسیار زیادی وجود دارند که به صورت حرفه‌ای در اینستاگرام فعالیت می‌کنند.

پس اگر بخواهید به روش‌های طبیعی همچون تولید محتوای مناسب و تبلیغات توجه کاربران را به کسب و کار خود جلب کنید، باید مدت زمان طولانی منتظر بمانید و در عین حال هزینه‌های بسیاری را نیز صرف تبلیغات نمایید. ورود به اکسپلور با خرید لایک به شما کمک می‌کند که با قدرت بیشتری در عرصه رقابت وارد شده و به سود دلخواه خود برسید.

نقش خرید لایک ایرانی در ورود به اکسپلورر

برای این‌که بتوانید به نتایج جستجوی اینستاگرام راه پیدا کنید، ضمن تولید محتوای یونیک و جذاب، لازم است که نرخ تعامل پیج اینستاگرام نیز مطلوب باشد.

یکی از فاکتورهایی که نشان می‌دهد کاربران پست‌های شما را دوست دارند، تعداد لایک‌های مربوط به هر محتوا است. یعنی هر چقدر که میزان like افزایش پیدا کند، اعتبار پست نزد الگوریتم‌های اینستاگرام و سایر کاربران افزایش پیدا می‌کند.

بالا رفتن آمار لایک علاوه بر این‌که منجر به تعامل بهتر مخاطبان با پیج اینستاگرام می‌گردد، موجب اعتماد سازی نیز می‌شود. خرید like باکیفیت اتفاقات مثبتی را برای پیج شما رقم می‌زند.

اولین مزیتی که استفاده از این‌گونه سرویس‌ها برایتان به همراه دارد، این است که با بالا رفتن آمار بازخورد فالوورها، توجه سایر مخاطبان نیز نسبت به پست‌های شما جلب می‌شود. حتی فالوور هایتان تمایل پیدا می‌کنند که بیشتر در پیج فعالیت داشته باشند.

اتفاق مثبت دیگری که برای شما می‌افتد، ورود به اکسپلور با خرید لایک می‌باشد. با بازخورد مثبت مخاطبان، الگوریتم‌های اینستاگرام مطالب به اشتراک گذاشته شده را به‌عنوان پست‌های جذاب و پرطرفدار ارزیابی کرده و آن‌ها را در اکسپلور در معرض دید سایر کاربران قرار می‌دهند. زمانی که محتوا در نتایج جستجو بالا می‌آید، فالوورهای جدیدی به سمت صفحه شما هدایت می‌شوند.

روش خرید لایک اینستاگرام چگونه است؟

روش خرید لایک اینستاگرام چگونه است؟

همان‌طور که گفته شد، خرید لایک مزایای بسیاری به دنبال دارد؛ اما زمانی می‌توانید از این مزیت‌ها بهره‌مند شوید که پلن‌های خریداری شده باکیفیت و ایرانی باشند.

در غیر این‌صورت هیچ نتیجه مطلوبی در بر نخواهد داشت. پیدا کردن شرکت‌هایی که خدمات باکیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند، به این راحتی نیست. بنابراین لازم است که در این زمینه دقت فراوانی به خرج دهید.

دیجی ممبر از جمله سایت‌های معتبری است که سرویس‌های لایک واقعی را در اختیار کاربران قرار داده است که با بودجه اندک می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. در ازای تهیه پکیج‌ها تعداد مشخصی like به پست مورد نظر شما اعمال می‌گردد.

از جمله مزایایی که با خرید پکیج‌های دیجی ممبر از آن‌ها برخوردار می‌شوید، می‌توان به ضمانت بازپرداخت، عدم دریافت پسورد پیج، پشتیبانی ۲۴ ساعته و تحویل سریع خدمات اشاره نمود. البته لازم به ذکر است که خرید لایک واقعی ضوابط مخصوص خود را داراست و با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید نتیجه دلخواه را بگیرید.

نتیجه‌گیری

همان‌طور که در این نوشتار بیان شد، ورود به اکسپلور با خرید لایک امکان‌پذیر است؛ زیرا نرخ تعامل پیج افزایش پیدا کرده و امتیاز مثبتی از الگوریتم‌های اینستاگرام می‌گیرید. الگوریتم‌ها نیز برای این که محتوای جذاب شما را به سایر کاربران نشان دهند، آن را در نتایج جستجو بالا می‌آورند.

راه‌کارهای مختلفی برای افزایش like اینستاگرام وجود دارد. در بین تمام این روش‌ها، خرید لایک واقعی و ایرانی با استقبال فراوانی از سوی کاربران مواجه شده است. این پکیج‌ها در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه به پیج شما اعمال می‌شوند  و می‌توانید به زودی شاهد ثمره مثبت آن‌ها در کسب و کار خود باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.