ارزان ترین مرکز کاشت مو در تهران

موها مهم‌ترین مؤلفه در زیبایی ظاهر خانم‌ها و آقایان هستند. حال در برخی افراد بنا بر دلایل مختلفی، موها دچار ریزش می‌شوند و اعتماد به نفس افراد را پایین می‌آورند. دلایل ریزش مو متفاوت هستند؛ اما یکی از رایج‌ترین دلایل، افزای سن است. با رسیدن به سنین بالای ۳۰ سالگی، حدود دو سوم آقایان به ریزش مو دچار می‌شوند. با گذر از ۵۰ سالگی این آمار به بیش از ۸۵ درصد آقایان می‌رسد! البته این مشکل فقط گریبان آقایان را نمی‌گیرد و خانم‌های زیادی هم با مشکل ریزش مو دست و پنجه نرم می‌کنند. به همین دلیل، کاشت مو در تهران این روزها به یکی از پرطرفدارترین روش‌های زیبایی در بین آقایان و خانم‌ها تبدیل شده است. در این مطلب می‌خواهیم در مورد کاشت مو در تهران در کلینیک vip صحبت کنیم و هر آنچه باید در مورد این روش زیبایی بدانید را برایتان بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آیا ارزان بودن کلینیک کاشت مو در تهران روی نتیجه تاثیر دارد؟

اگر می‌خواهید پیوند موی خود را در یک کلینیک حرفه‌ای انجام دهید، نباید ارزان بودن را ملاک انتخاب خود قرار بدهید. البته هر کلینیکی که قیمت‌های ارزانی داشته باشد، لزوماً کار بی کیفیتی ندارد و در مقابل کلینیک‌های گران هم لزوماً کیفیت کار بالایی ندارند! پس اگر می‌خواهید به سراغ ارزان ترین مرکز کاشت مو بروید، ابتدا تحقیق کنید که آیا مرکز کاشت موی مورد نظر، خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهد یا خیر. برای این منظور می‌توانید به کلینیک vip مراجعه کنید که خدمات با کیفیتی عالی را با قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌دهد.

4950 گرافت

چه افرادی می‌توانند کاشت مو در تهران را انجام دهند؟

اگر می‌خواهید پیوند مو را انجام دهید، ابتدا باید ببینید که آیا کاشت مو برای شما نتیجه‌بخش خواهد بود یا خیر. کاندیدهای این روش زیبایی در مرکز کاشت مو در تهران، به شرح زیر هستند:

  1. مردان با الگوی طاسی مردانه؛
  2. خانم‌های دارای موهای نازک؛
  3. افرادی با موهای سالم در پشت و کناره‌های؛
  4. از دست دادن مقداری از موی سر در اثر سوختگی یا آسیب پوست.

کلینیک vip جزو 10 کلینیک کاشت مو برتر جهان

یکی از بهترین و برترین مرکز کاشت مو در تهران، کلینیک vip است که شما را به دوران طلایی پیش از ریزش موهایتان باز می‌گرداند. ما در کلینیک vip با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها ابتدا بانک موی شما را اسکن کرده و خط رویش مو را طراحی می‌کنیم. سپس مشاوره لازم در مورد روش پیوند مو به شما ارائه خواهد شد. با کلینیک vip به عنوان ارزان ترین مرکز کاشت مو در تهران و البته یکی از بهترین‌ها، خیالتان از بابت دستیابی به دوران جذابیت خود راحت خواهد بود.

کاشت مو در تهران چه محدودیت‌هایی دارد؟

در کاشت مو محدودیت‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود این روش درمانی، نتیجه مطلوبی نداشته باشد. این محدودیت‌های عبارت‌اند از:

  1. استفاده از داروهایی مانند شیمی درمانی؛
  2. ابتلا به مشکل فشار خون یا اختلالات قلبی؛
  3. افرادی با بیماری‌های خاصی مانند هپاتیت یا اچ آی وی؛
  4. افرادی با الگوی گسترده ریزش مو در سرتاسر پوست سر؛
  5. عدم وجود مو روی پوست سر تا بتوان از آن برای کاشت استفاده کرد؛
  6. افرادی با اسکارهای کلوئیدی (اسکارهای ضخیم و فیبری) پس از جراحت یا جراحی.

انواع روش‌های کاشت مو در تهران

برای اینکه بتوانید بهترین روش کاشت را در مرکز کاشت مو در تهران انتخاب کنید، باید با انواع روش‌ها آشنا باشید که در ادامه می‌خواهیم آن‌ها را معرفی کنیم:

۱. پیوند مو FUT

در روش FUT، یک نوار نازک از پوست و فولیکول‌های مو از ناحیه‌ بانک مو برداشته می‌شود. به طور معمول، از قسمت پشتی سر به عنوان بانک مو استفاده می‌شود،‌ زیرا خیلی مستعد طاسی نیست. نوارهایی از بافت‌های حاوی فولیکول مو از پوست سر جدا می‌شوند. هر نوار را به یک گرافت کوچک واحد فولیکولی منفرد از یک تا چهار تقسیم می‌کنند. این نوارها را در قسمت‌های مورد نظر کاشت قرار می‌دهند. این روش پیوند مو به صورت کاملاً حرفه‌ای در کلینیک vip انجام می‌شود.

۲. پیوند مو FUE

برای کاشت مو در تهران، روش دیگری با نام FUE وجود دارد که دارای تراکم بالا است و جهت رفع مشکلات روش FUT مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش هم، پیوند مو درست مانند FUT انجام می‌شود؛ اما یک تفاوت کوچک دارد. در این روش، فولیکول‌ها به طور مستقیم برداشته می‌شوند و هیچ لایه پوستی از روی سر جدا نمی‌شود.

۳. پیوند مو FIT

روش FIT هم یکی دیگر از روش‌های پیوند مو در مرکز کاشت مو در تهران است که البته به‌دلیل ایجاد جراحت زیاد و بازدهی پایین، خیلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

۴. پیوند مو SUT

یکی از روش‌های پیوند موی رایج، SUT است که در کلینیک vip مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای این روش از دستگاه‌هایی برای جابه‌جایی فولیکول‌ها استفاده می‌شود. این روش دقت بسیار بیشتری نسبت به روش‌های دستی دارد. همچنین دوره درمان هم کوتاه‌تر است.

۵. روش مزوتراپی مو

از روش مزوتراپی برای تحریک فولیکول‌های مو در بهترین و ارزان ترین مرکز کاشت مو در تهران استفاده می‌شود.

۶. میکروگرافت

میکروگرافت یکی از بهترین روش‌های طبیعی پیوند مو است که هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند.

ترمیم کاشت مو

کاشت مو ترکیبی به چه صورت است؟

اگر به دنبال پیوند مو باشید، احتمالاً با اصطلاح پیوند موی ترکیبی آشنا هستید. در این روش ترکیبی از دو تکنیک پیوند موی FUE و FUT استفاده می‌شود که خیلی روش جدید و متفاوتی نیست. در تکنیک ترکیبی، در نواحی طاسی سر از روش FUT استفاده می‌شود. در ادامه برای بالا بردن تراکم موها، از روش FUE استفاده می‌شود. این روش برای کاشت جلوی سر و پشت سر بازدهی خوبی دارد.

  • شماره تماس: 44158011-021
  • مشاوره مجازی و رایگان: 09120998715
  • آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم

 

انتظارات پس از کاشت مو در تهران

انتظاراتی که پس از کاشت مو در تهران می‌توانید داشته باشید، به شرح زیر خواهد بود:

  • روز اول: در صورت توصیه پزشک باید خون و پوسته‌های سر را با شامپو بچه یا هر محلول مورد توصیه پزشک تمیز کنید. همچنین ممکن است احساس بی حسی، سوزش و درد در ناحیه بانک مو داشته باشید.
  • روز سوم : نواحی کاشت شده نباید خون‌ریزی داشته باشند. ایجاد قرمزی، سوزش و تورم نسبی طبیعی است. همچنین در ناحیه بانک مو کاهش نسبی درد و سوزش را حس خواهید کرد.
  • روز هفتم: در ناحیه پیوند مو شاهد نوک‌زدن مو در کف سر، کاهش قرمزی، سوزش و تورم پوست خواهید بود. درد و سوزش ناحیه بانک مو هم تا حد زیادی از بین می‌رود.
  • روز چهاردهم: موهای کاشته شده شروع به ریزش می‌کنند که طبیعی است.
  • یکماه پس از عمل: در این مرحله تمام موهای کاشت‌شده ریخته‌اند و هیچ مویی در ناحیه کاشت‌شده وجود ندارد.
  • ۵ ماه بعد: موها جوانه می‌زنند؛ گرچه خیلی نازک هستند.
  • ۹ ماه بعد: موها ضخیم می‌شوند و رنگ آن‌ها به موهای دیگر شبیه می‌شود. همچنین منطقه بانک مو به بهبودی کامل از نظر ظاهری می‌رسد.
  • یک سال بعد: تراکم موی سر شروع به افزایش می‌کند و منطقه بانک مو هم کاملاً بهبود می‌یابد.
  • دو سال بعد: ناحیه کاشت مو در تهران طور کامل پر می‌شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.