ویدیو نحوه کار با Hands Free Liftgate خودرو های تویوتا / تماشا کنید

شرکت تویوتا برای مواقع ضرورری که وسایل زیادی در دست دارید، فناوری باز کردن درب صندوق بدون کمک دست را بر روی خودرو های خود قرار داده است. با تکنولوژی Hands Free Liftgate قادر خواهید بود بدون استفاده از دست درب صندق عقب را باز کنید. این قابلیت علاوه بر خودرو های تویوتا، در سایر خودرو های جدید نیز مشاهده می شود. همراه چیکاو باشید.

نحوه باز کردن درب صندق عقب تویوتا بدون استفاده از دست

برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید، باید در ابتدا اطمینان حاصل کنید که خودرو متوقف است و یا در حالت p قرار دارد. برای استفاده از این قابلیت باید حتما کلید خودرو را در نزدیکی خود داشته باشید. حال تنها کاری که باید انجام دهید این است که روبروی درب صندق عقب در بخش مرکزی بیاستید و پای خود را سریع به زیر خودرو برده و به جای قبلی برگردانید.

با انجام این کار خودرو دو بوق هشدار پخش میکند و درب خودرو باز می شود. حتما پس از انجام مراحل از صندوق عقب فاصله بگیرید. دقت داشته باشید نباید پای خود را در زیر خودرو نگه دارید. تنها یک بار پای خود را به زیر ماشین برده و سریع به عقب برگردانید.

با روی کار آمدن خودرو های برقی شاهد افزایش قابلیت ها و فناوری های جدید بر روی خودرو ها خواهید بود. سال گذشته بود که تویوتا خبر سرمایه گذاری 70 میلیارد دلاری خود بر روی خودرو های برقی را اعلام کرد. این کمپانی ژاپنی انتظار دارد در سال 2030 میزان فروش خودرو‌های برقی را 3.5 میلیون دستگاه سالیانه برسد.

اگر تجربه ای در زمینه استفاده از این فناوری در خودرو های تویوتا دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.