ایتا وب چیست؟ همه چیز درباره نحوه استفاده از ایتا وب

ایتا وب چیست و چه کاربردی دارد؟ چگونه می توان از نسخه تحت وب آن استفاده کرد؟ هر آنچه درباره نسخه وب این پیام رسان داخلی لازم است بدانید را ما در این مقاله به طور کامل به شما ارائه می کنیم. همراه چیکاو باشید.

پیام رسان داخلی ایتا قابلیت های مختلفی را به کاربران ارائه می کند. شما می توانید از این شبکه اجتماعی در گوشی آیفون و اندروید، کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت خود استفاده کنید. ما در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه بدون نصب ایتا از آن استفاده کنید. مطالب آموزشی موجود در این مقاله برای تمامی سیستم عامل ها کاملا مشابه است. بنابراین شما با مطالعه این مطلب می توانید ایتا وب تمامی دستگاه ها را اجرا کرده و از آن استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: دیلیت اکانت ایتا

ایتا وب چیست؟

در ابتدا قصد داریم تا به این سوال پاسخ دهیم که اصلا ایتا وب چیست؟. نسخه تحت وب پیام رسان ایتا (eitaa web) که از طریق مرورگر موبایل یا کامپیوتر در دسترس است ایتا وب نام دارد.

ایتا وب چه کاربردی دارد؟

برای استفاده از این سرویس شما نیاز به نصب هیچ برنامه یا افزونه ای ندارید. تنها از طریق مرورگر و اتصال به اینترنت می توانید به نسخه وب ایتا متصل شده و به تمامی اطلاعات اکانت خود دسترسی داشته باشید.

ایتا وب تمامی اطلاعات حساب کاربری شما را به همراه تمامی امکانات و قابلیت ها به شما ارائه می کند.

چگونه از ایتا وب استفاده کنیم؟

برای استفاده از ایتا وب تنها کافی است تا به سایت eitaa web مراجعه کنید. برای ورود به سابت اینجا کلیک کنید.

سپس کشور خود را انتخاب کرده و شماره موبایل خود را وارد کنید. بعد از زدن دکمه نارنجی رنگ “ادامه” به صفحه بعد منتقل می شوید.

 مرحله اول نحوه ورود به ایتا وب - چیکاو

در صفحه جدید، ایتا از شما می خواهد تا کد ورود را وارد کنید. این کد به اپلیکیشن و اکانت شخصی شما ارسال می شود تا دیگران نتوانند بدون اجازه به حساب کاربری تان دسترسی داشته باشند.

مرحله دوم استفاده از نسخه وب ایتا - چیکاو

مراحل ورود به نسخه مرورگر پیام رسان داخلی ایتا به همین راحتی انجام می شود. اکنون شما می توانید با استفاده از مرورگر و بدون نصب برنامه از نسخه تحت وب ایتا استفاده نمایید.

آموزش ویدیویی نحوه ورود به نسخه وب ایتا

سوالات متداول

هزینه اینترنت ایتا وب چقدر است؟

همانطور که میدانید پیام رسان ایتا به دلیل استفاده از اینترنت داخلی نیم بهاست. تعرفه اینترنت مصرفی ایتا وب نیز با 66 درصد تخفیف محاسبه می شود.

eitaa web چه امکاناتی دارد؟

نسخه وب این شبکه اجتماعی بدون نیاز به نصب برای موبایل و کامپیوتر از تمامی امکانات نسخه نصبی و اپلیکیشن پشتیبانی می کند.

جمع بندی

ما در این مقاله ضمن آموزش eitaa web به پرسش ایتا وب چیست و چه کاربردی دارد؟ پاسخ دادیم. امیدواریم که مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شود. در همین راستا شما را دعوت می کنیم تا مقاله چگونه تاریخچه ایتا را پاک کنیم؟ مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات خود را درباره این پیام رسان و نسخه تحت وب آن با ما به اشتراک بگذارید. 

4.3/5 - (3 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.