ویدیو تست تکنولوژی رانندگی خودکار شیائومی در سطح شهر / تماشا کنید

مدتی زیادی از خبر وارد شدن خودرو های شیائومی به خیابان های چین نمی گذرد. حال شاهد تست رانندگی خودکار خودرو شیائومی به صورت واقعی در سطح شهر هستیم. با چیکاو همراه باشید.

ماهای گذشته پیوسته شاهد اخبار و تصاویر پیرامون تست اولیه خودرو EV شیائومی بودیم. مدیر عامل شیائومی، کمپانی فناوری بزرگ چین، قصد دارید تا با سرمایه گذاری 3.3 میلیارد یوآنی معادل 490 میلیون دلاری، فناوری خودرو های خودران خود را وارد لیگ دیگری کند.

مهمترین قابلیت های خودرو های برقی شیائومی شامل پارک خودکار و خارج شدن از پارک خودرکار حتی در پارکینگ های شلوع، و دستیار سبقت، می شود. ویژگی دستیار سبقت به گفته مدیر عامل آن بسیار متفاوت تر از چیزی است که در گذشته شاهد آن بوده ایم.

گفته ها حاکی از آن است که تمامی تیم های بخش های مختلف کمپانی شیائومی، مثل بخش هوش مصنوعی، دوربین گوشی های هوشمند، تیم توسعه دستیار هوش مصنوعی شیائومی و…. به همراه گروه خورو سازی این شرکت، همراه با هم در تلاشند تا فناوری رانندگی خودکار را به جایگاه اول در جدول برسانند.

در ویدیویی که در صفحه لی جون منتشر شده است، قابلیت دوربین 360 درجه با نمای پرنده در ترکیب با وقعیت افزوده در این خودرو ها استفاده شده است. همچنین سیستم پیشرفته رادار تشخیص ترافیک از عجایب دیگری است که این کمپانی به نمایش گذاشته است.

نظر شما در مورد سیستم خودران و خودرو های برقی شیائومی چیست؟ آیا این شرکت چینی در آینده رقیب بزرگی برای تسلا خواهد شد یا خیر؟

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.