معرفی 5 تا از گران قیمت ترین خودرو های موجود در بازار ایران

بعد از اعمال ممنوعیت برای وارد کردن خودروهای لوکس به داخل کشور، بازار های ایران به ماشین های میان رده محدود شدند. پیش از این نیز در چیکاو گفتیم که احتمال عرضه خودرو های شاسی بلند غیر چینی مانند بنز و تویوتا کم است. با توجه به این شرایط ما در این مقاله قصد داریم تا 5 تا از گران ترین خودرو های موجود در ایران آشنا کنیم.

گران قیمت ترین ماشین های حال حاضر ایران کدامند؟

اتومبیل های گران قیمت و لوکس در بازار ایران کدامند؟ برای پاسخ به این سوال و آشنایی با این ماشین های مجهز و فوق العاده همراه ما باشید. گران قیمت ترین خودرو های موجود در ایران:

پورشه 911 توربو S

این خودرو بسیار کمیاب بوده و تنها دو دستگاه از آن در ایران وجود دارد. به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی را برای این محصول گزارش کرد.

 پورشه 911 توربو S

مرسدس بنز GLA45

مرسدس بنز نیز یکی از ماشین هایی است که به دلیل تصمیمات دولت نتوانست به ایرانی ها سواری دهد. به نقل از برخی وب سایت های کارشناسی قیمت این خودرو حدود 4 میلیارد و قیمت مدل 2015 آن 3 میلیارد و 200 تومان می باشد.

مرسدس بنز GLA45

فراری ۴۵۸

سد ممنوعیت های دولتی باعث شده است تا تنها ی نوع از این خودرو در کشور موجود باشد. شوربختانه این ماشین نیز نتوانست از سد تصمیمات دولتی عبور کرده و به مردم ایران سواری دهد. با این تفاسیر برای این خودرو نیز نمی توان قیمت مشخصی اعلام کرد.

فراری ۴۵۸

آلفارومئو 4C

این خودرو نیز شوربختانه به دلیل ممنوعیت خودرو های لوکس به طور محدود وارد کشور شد. پس از سال 2015 نسخه دیگری از این خودرو وارد مرز های ایران نشده است. گرچه از این کاشین نهایتا یک الی دو آگهی دیده می شود اما قیمت منصفانه آن بیشتر از 5 میلیارد برآورد می شود.

آلفارومئو 4C

بی ام و i8

بی ام و آی 8 در سال 2015 و 2016 به صورت سفارشی  و با قیمت 1.5 میلیارد تومان وارد کشور شد. گرچه دو سال پیش خط تولید این ماشین به عنوان خودرو لوکس متوقف شد اما نسخه های قدیمی آن با قیمت 10 میلیارد تومان به فروش می رسند.

بی ام و i8

از سال 96 به بعد به دلیل کمبود منابع واردات خودرو های بیش از 40 هزار دلار ممنوع شد. به همین دلیل 5 ماشین گران قیمت معرفی شده در این مقاله در دسته خودرو های لوکس قرار گرفته و کمیاب می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات خودرو های خارجی به مقاله زمان واردات خودرو های خارجی به داخل کشور مشخص شد مراجعه نمایید.

متشکریم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.