معرفی بهترین تلویزیون OLED ال جی مدل A2 سال 2022 از سایت دبی کوچولو

تلویزیون ال جی 77A2

در این مقاله قصد داریم یکی از تلویزیون‌های 65 اینچ اولد برند ال جی را برای شما معرفی کنیم. قیمت تلویزیون بستگی به عوامل زیادی مثل سال ساخت، کیفیت تصویر، امکانات و اینچ تلویزیون دارد. برند ال جی تلویزیون‌های بالارده خودش را تحت عنوان تلویزیون‌های OLED معرفی کرده است. تلویزیون‌هایی که به فناوری اولد مجهز شده اند در میان سایر تلویزیون‌ها به عنوان برترین تلویزیون‌ها شناخته شده اند. کاربران نیز به این تلویزیونها اهمیت بسیار بیشتری قائل هستند و در صدر لیست خرید تلویزیون قرار گرفته است. تلویزیون 77A2 دارای نمایشگر OLED است و می‌تواند کیفیت تصویر عالی و امکانات و قابلیت‌های هوشمند را برایتان ارائه دهد. این تلویزیون در لیست محصولات جدید ال جی ۲۰۲۲ قرار گرفته است. معمولا تلویزیون‌های OLED از قیمت بالایی برخوردار هستند اما در کمال تعجب باید گفت که این تلویزیون تلویزیون OLED کاملا اقتصادی محسوب می‌شود و می‌تواند سطح کیفیت بالا و امکانات مشابهی با تلویزیون‌های بالارده ارائه دهد اما از قیمت مقرون به صرفه نیز برخوردار است. طراحی تلویزیون 77A2 کامل شیک و زیبا است و رضایت هر کاربری را به خود جلب می‌کند. در ادامه مشخصات و قابلیت‌های این تلویزیون را برای شما ارائه می‌دهیم. شما میتوانید برای خرید تلویزیون 77A2 به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه کنید و علاوه بر مشاهده مشخصات بیشتر، این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید. برای دیدن سایر محصولات شرکت ال جی میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و قیمت لباسشویی و ظرفشویی ال جی 2022 و همه یخچال های ساید این شرکت را در سایت مشاهده کنید تا ست کاملی از محصولات شرکت را در خانه داشته باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تلویزیون ال جی 77A2

طراحی تلویزیون OLED ال جی A2

طراحی لوکس محصولات ال جی رو قیمت آنها تاثیر گذاشته است و این موضوع فقط مربوط به تلویزیون نیست چون در سایر محصولات این شرکت مثل قیمت ظرفشویی ، یخچال و لباسشویی نیز تاثیر گذار بوده است. هر چند شرکت دقت و ظرافت بیشتری در ساخت محصولات به خرج بدهد و از جنس بهتری برای ساخت آنها استفاده کند قیمت محصول نیز با آن کمی بیشتری میشود. تلویزیون ال جی 77A2 به صفحه نمایش اولد مجهز شده است. همین موضوع باعث شده است این تلویزیون طراحی بسیار شیک و زیبایی داشته باشد زیرا در این محصول نور پس زمینه وجود ندارد و وجود تمامی ال ای دی‌ها و پیکسل‌های خودمختار باعث شده است که بدنه تلویزیون کاملا ظریف و باریک باشد. فریمی که در این تلویزیون وجود دارد به صورت خودمختار روشن و خاموش شده و می‌تواند روشنایی صفحه نمایش را تامین کند. این تلویزیون صفحه نمایش 65 اینچ دارد و از الگوریتم‌های طراحی مدرن پیروی می‌کند. کیفیت ساخت بدنه این تلویزیون کاملا پیشرفته است و باعث شده است که این محصول دوام بسیار بالایی داشته باشد. برای قرار دادن تلویزیون 77A2 بر روی میز پایه دو شاخه ای طراحی شده است. این پایه‌ها از استحکام بی نظیری برخوردار هستند و باعث شده‌اند تلویزیون وزن سبکی داشته باشد. پایه‌های تلویزیون 77A2 کاملا مقاوم هستند و می‌توانند وزن و تعادل تلویزیون را به خوبی حفظ کند. بدنه تلویزیون 77A2 در حد ۴۷ میلیمتر است و همین موضوع باعث شده است که بتوانید این محصول به راحتی به دیوار متصل کنید و همچون قاب هنری بسیار زیبا از این تلویزیون استفاده کنید. فریم باریک اطراف تلویزیون باعث شده است تلویزیون زیبایی خانه شما را چند برابر کند.

کیفیت تصویر تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی 77A2

تلویزیون هوشمند ال جی مدل 77A2 به پنل اولد مجهز شده است و پیکسل‌های خودمختار دارد. در این تلویزیون نور پس زمینه وجود ندارد و تلویزیون می‌تواند روشنایی فوق العاده ای را بر روی صفحه نمایش ایجاد کند. همچنین تلویزیون 77A2 از کنتراست بی نهایت برخوردار است. کنتراست مرز بین رنگ‌های تیره و روشن می‌باشد. هرچه این اختلاف بیشتر باشد شما جزئیات بیشتری را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده می‌کنید. تلویزیون OLED ال جی 77A2 تمامی رنگ‌ها با کیفیت بسیار بالایی برایتان نمایش می‌دهد. این تلویزیون به پردازنده هوشمند آلفا ۷ مجهز شده است و این پردازنده از برترین پردازشگر‌ها محسوب شده و می‌تواند فریم به فریم صحنه‌ها را پردازش کرده و کیفیت آنها را ارتقا دهد. در این تلویزیون هوش مصنوعی وجود دارد که باعث شده سیستم صوتی و کیفیت تصویری بی نظیری برایتان ارائه شود. در این محصول علاوه بر پردازنده قدرتمند باید به فناوری‌های تصویری مختلفی مانند پیکسل نیز توجه داشته باشیم. با وجود این قابلیت تصاویر و محتواها با هوش مصنوعی پردازش شده و تمامی نویزها از بین رفته و کیفیت تصاویر بهبود می‌یابد. حتی شما محتوای پایین‌تر نیز با کیفیت بسیار بالایی مشاهده میکنید. قابلیت HDR باعث شده است که شما جزئیات بیشتری از تصاویر را دریافت کنید. یکی از فناوری‌های بسیار مهمی که در بخش کیفیت تصویر موثر است وجود قابلیت دالبی ویژن میباشد. این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با تراکم پیکسلی گسترده محتوا را با بالاترین سطح کیفیت پخش کند.

سیستم صوتی تلویزیون 65 اینچ A2

تلویزیون ال جی 77A2 کیفیت صدای عالی دارد. در این تلویزیون بلندگوهای باکیفیت به کار رفته است و شما سیستم صوتی ۲ کاناله دریافت میکنید. بلندگوهای این تلویزیون از نوع WiSA است که کیفیت بسیار بالایی دارند و می‌تواند ۲۰ وات توان صوتی را برایتان ارائه دهد. در این تلویزیون فناوری دالبی اتموس بر روی کیفیت صوتی نقش بسیار مهمی دارد و می‌تواند با ایجاد کانال‌های مجازی کیفیت صوتی بی نظیری ارائه دهد. تلویزیون هوشمند ال جی 77A2 به فناوری AI Sound مجهز شده است و می‌تواند صداها را پردازش کرده و کیفیت آنها را ارتقا دهد. همچنین فناوری Clear Voice III بر روی کیفیت صوتی نقش بسیار مهمی دارد و حتی صدای دیالوگ‌ها را نیز بهبود می‌دهد.

تلویزیون ال جی A2

سیستم عامل و امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 77A2

برند ال جی در تلویزیون خود جدیدترین نسخه سیستم عامل webOS را به کار برده است. این سیستم‌عامل کاملاً قدرتمند است و در انحصار برند ال جی قرار گرفته است. منوی کاربردی این تلویزیون باعث شده است که شما به دنیایی از برنامه‌ها دسترسی داشته باشید. تلویزیون 77A2 متناسب با سلیقه شما محتوایی را برایتان ارائه می‌دهد. این محصول بر مبنای هوش مصنوعی عمل می‌کند و می‌تواند زندگی هوشمند و مدرنی را برایتان ایجاد کند. شما می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید انواع اپلیکیشن‌ها را دانلود و آنها را نصب کنید. حتی می‌توانید با استفاده از صدای خودتان با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید و بخش‌های مختلف تلویزیون را مدیریت کنید. شما می‌توانید با استفاده از پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی انواع بازی‌ها را به تلویزیون متصل کنید و تجربه هیجان انگیزی نیز داشته باشید. این تلویزیون قابلیت اشتراک گذاری هوشمند اطلاعات و داده‌ها را نیز برایتان فراهم می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.