سریع ترین روش برای آموزش صفرتا صد فارکس

اخیرا بحث درآمد زایی از بازارهای مالی و خصوصا  بازار فارکس بین مردم رواج زیادی پیدا کرده است . با تحقیق در زمینه بازار فارکس و مشاهده افراد موفق در این حوزه و درآمد سرشار آنها، هرکسی مشتاق می­شود تا با ورود و معامله در این بازار به سودهای بزرگ برسد و رویاهای مالی خود را محقق کند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اما افراد بسیاری بوده اند که با شروع فعالیت در این بازار نه تنها نتوانستند  از این بازار سودی بگیرند بلکه در مدت کوتاهی با متحمل شدن ضررهای بزرگی شده و از فارکس کناره گیری کردند . این فرایند سریع ورود به بازار و خروج از آن تنها و تنها یک دلیل دارد : عدم آموزش درست و اصولی

ورود به هر حوزه کاری جدید نیازمند آموزش درست و کسب تجربه در آن زمینه است و بازار فارکس هم با توجه به پیچیدگی و جزئیاتی که دارد مستلزم یادگیری جامع و اصولی است. در ادامه سریع­ترین و اصولی­ترین روش برای آموزش درست و اصولی این موضوع بیان خواهد شد.

نحوه یادگیری صفر تا صد فارکس

برای آموزش فارکس افرادی که با این بازار آشنایی ندارند و فقط در حد و اندازه شنیده ها با این بازار آشنا شدند نیاز است تا ابتدا مفهوم کلی این مارکت ، نحوه انجام معاملات و مفاهیم ابتدایی این حوزه را یادبگیرند. منظور از آشنایی با مفهوم کلی مارکت یادگیری روش کار بازار فارکس و موارد قابل معامله دراین بازار است که با چیره شدن به این مطالب نوبت به بادگیری مفاهیم  پایه ای از قبیل نمودار قیمت ،پیپ ، نرخ تبدیل، جفت ارزها، لات ، پوزیشن های معاملاتی، تایم فریم  و … می­رسد که ابتدایی­ترین موارد در زمینه یادگیری بازار هستند .

در وهله بعدی نوبت به یادگیری انواع تحلیل موجود در این بازار می­رسد. مثل سایر بازارهای مالی تحلیل نمودار در این مارکت هم به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال تقسیم می­شود. منظور از تحلیل تکنیکال بررسی رفتار قیمتی گذشته  نمودار و پیش­بینی حرکت­های بعدی آن  است که با استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال انجام می­گیرد . نوع دیگر ، تحلیل فاندامنتال است که صرفا برای انجام معاملات از اخبار و رویدادهای مهم خبری استفاده می­شود. اکثرا معامله­گران تحلیل تکنیکال را به عنوان استراتژی پایه خود انتخاب می­کنند که باید مد نظر داشت اشراف کامل به آن نیازمند زمان زیاد و تجربه کافی است.

آموزش روانشناسی معاملات در فارکس

بعد از یادگیری مباحث پیرامون نمودار و تحلیل، نوبت به اصلی­ترین بخش آموزش فارکس و معامله­گری می­رسد که چیزی نیست جز یادگیری روانشناسی معامله­گری. اغلب مباحثی که تا الان گفته شد بیشتر نیازمند یادگیری ، تمرین و آزمون و خطا بودند که به مرور زمان امکان تسلط به آن­ها وجود دارد اما یادگیری مباحث مربوط به روانشناسی معاملات یک موضوع نسبتا دشوار و نیازمند کسب تجربه زیاد برای تسلط کامل به آن است.

روانشناسی معامله­گری مربوط به رفتار تریدر از زمان ورود به معامله تا خروج از آن هست که خود به مواد جزئی­تر تقسیم می­شود. یادگیری و اشراف کامل به این مورد نقش پررنگی در موفقیت معامله­گر دارد . از زیر شاخه­های این موضوع می­توان به کنترل احساسات در زمان معامله اشاره کرد . زمانی که تریدر وارد معامله­ای می­شود و درصورت پدیدار شدن نوسانات قیمتی بالا باید بتواند احساسات خود را کنترل کند و با مدیریت هیجانات خود بهترین تصمیم را بگیرد .

یکی دیگر از موارد در زمینه روانشانسی معاملات، مدیریت سرمایه است که نقش پررنگی در زمینه کسب سود و موفقیت در این مارکت دارد. رعایت درست حجم معاملات و عدم ورود به معاملات با حجم معاملاتی غیر منطقی یکی از موارد مهم در رابطه با این موضوع است. تا به اینجا کار یک نقشه راه برای آموزش فارکس از ابتدایی­ترین نکات تا مفاهیم پیشرفته خدمت شما ارائه شد.

تا در صورتی که مشتاق به فعالیت در بازار فارکس هستید اما برای شروع یادگیری خود سردرگم هستید، از آن استفاده کنید. یادگیری و تسلط کامل به مواردی که گفته شد گام بلندی در زمینه آشنایی و تسلط به بازار فارکس است .

یک منبع خوب برای آموزش اصولی فارکس

درصورتی که وقت گذاشتن برای یادگیری این موارد به صورت جداگانه برای شما موضوع پیچیده­ای است و شما برای یادگیری این موارد به دنبال یک مجموعه جامع و کامل هستید دوره های مقدماتی و سوپر وی­آی­پی زدبورس یک پیشنهاد عالی به شما دوستان است تا در کم­ترین زمان بهترین نوع آموزش این بازار را در اختیار داشته باشید .

همچنین اگر قصد فعالیت در بازار پولساز فارکس را دارید اما برای آموزش و کسب تجربه زمان کافی در اختیار ندارید ، تیم قدرتمند زدبورس با بیش از 7 سال سابقه در بازار فارکس بهترین سیگنال فارکس را خدمت کاربران خود ارائه می­دهد و شما با استفاده از این سیگنال­ها، دیگر نیازی به زمان گذاشتن برای آموزش ندارید . برآیند هفتگی بالا، ضمانت سیگنال و تیم پشتیبانی قدرتمند از ویژگی های سیگنال زدبورس است که آن را از سایر رقبا متمایز می­کند .

www.zburse.vip

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.