تماشای فیلم باب اسفنجی و گاد فادر 1 در دالفک

سرویس اشتراک ویدیو دالفک با آدرس www.dalfak.com چهارمین سایت اشتراک گذاری ویدیو و فیلم در ایران است. طراحی خوب و ساختار مسنجم آن را به یکی از پربازدیدترین سایت‌های اشتراک ویدیو در کشور تبدیل کرده است. سادگی کار با آن امکان استفاده برای افراد با هر دانشی از اینترنت و کامپیوتر را فراهم می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به کمک این سایت میتوانید تمامی ویدیو ها و فیلم های مورد علاقه خود را در سریع ترین زمان ممکن دانلود و یا بارگذاری کنید

این سایت فضای مناسبی برای آپلود رایگان ویدیو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید سایت‌های اشتراک ویدیوی فراوانی در ایران وجود دارد اما به علت پایین بودن کیفیت ارائه خدمات کاربران زیادی ندارد. دالفک تمام سعی خود را برای ایجاد محیطی حرفه‌ای انجام داده است. مثلا با استفاده از سرورهای داخلی باعث افزایش کیفیت پاسخ دهی شده و فیلم‌های بارگذاری شده با سرعت بسیار خوبی پخش می‌شوند. همچنین آپلود موزیک ویدیوها و فیلم‌ها نیز بسیار سریع انجام می‌شود و این بر جذابیت سایت افزوده است.

همچنین سایت دالفک فضای مناسبی برای گسترش کسب و کار شماست و شما میتوانید به راحتی از طریق این سایت به بازاریابی شغل خود بپردازید.

سرویس اشتراک ویدیو دالفک در طراحی سایت خود اقدام به ایجاد طبقه بندی موضوعی فیلم‌ها کرده است. به این معنا که شما چه برای بارگذاری فیلم یا جستجوی آن می‌تواند به لیست مورد نظر رفته و اقدام به انجام این کار کنید. این فهرست بندی شامل بخش موسیقی، ورزشی، تفریحی، آموزشی، فیلم، شخصی و … است. شما می‌توانید با سلیقه شخصی و رعایت قوانین سایت دالفک اقدام به ساخت ویدیوهای معرفی کسب و کار خود کنید. در سراسر جهان سرویس‌های اشتراک گذاری ویدیو بستر فوق العاده برای کسب درآمد هستند. تبلیغات ارائه شده روی ویدیوها یکی از این فرصت‌هاست.

ایجاد پروفایل کاربری در دالفک

بازدید از ویدیوهای سایت نیاز به عضویت در سرویس‌های اشتراک ویدیو ندارد. با این وجود در دالفک هم مانند سایر سایت‌های مشابه، اگر قصد آپلود ویدیو و فیلم را داشته باشید، باید یک حساب کاربری منحصر به فرد ایجاد کنید. ایجاد این پروفایل زحمتی برای شما نداشته و با آدرس ایمیل خود می‌تواند به عضویت آن دربیایید. به این ترتیب شما یک کانال خصوصی دارید که ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید.

با عضویت در دالفک می‌توانید فایل مورد نظر را از یوتیوب هم وارد سایت کرده و اشتراک گذاری کنید. به علاوه چنانچه منبع ویدیو یکی از سایت‌های شخصی یا کاری شما است، می‌توانید هنگام آپلود آن از گزینه انتقال از سایر سایت‌ها استفاده کرده و با انتشار ویدیو در دالفک، یک بک لینک به سایت مرجع داده و به اعتبار آن صفحه و ویدیوی خود بیفزایید. https://www.dalfak.com/

قوانین عضویت در سرویس اشتراک ویدیو دالفک

بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند فرزندان آنها در محیط مجازی به دور از ابتذال فعالیت داشته باشند. یکی از اهداف راه اندازی سایت دالفک نیز ارائه چنین فضای امنی برای خانواده‌ها و کودکان است. به همین دلیل قوانین مشخصی برای تولید ویدیو در دالفک آمده است.

سایت دالفک مانند دیگر سایت‌های رسمی و معتبر تابع قوانین فضای مجازی کشور است. کاربرانی که در سایت عضو شده و قصد ارائه محتوا دارند با ویدیوهایی متناسب با فرهنگ، عرف و قانون تولید کنند. قرار دادن فیلم با مضمون خشونت آمیز، مسائل غیر شرعی، توهین به شخصیت‌های سیاسی، ادیان و اقلیت‌ها ممنوع است. چنانچه کاربر اقدام به بارگذاری محتوای بر خلاف قوانین سایت نماید، ویدیو حذف شده و امکان لغو عضویت کاربر نیز وجود دارد.

شما میتوانید بهترین و برترین و ترند ترین انیمیشن ها و فیلم ها را در سایت دالفک مشاهده کنید مثلا : فیلم باب اسفنجی

این انیمیشن و یا فیلم که سری های زیادی از آن تاکنون ساخته شده یک انیمیشن امریکایی است که تا به امروز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده

ساخت این اسفنج کوچک و زرد و دوستانش توسط استفان هیلنبرگ میباشد که توانسته این اسفنج را به یکی از محبوب ترین کارکترهای تاریخ تلویزیون و رسانه در جهان مبدل سازد.

همچنین باید بدانید که این انیمیشن به صورت غیر مستقیم سبک زندگی فرزندان مارا تحت تاثیر قرر میدهد و ه مرور زمان آن ها را از سبک و سیاق اسلامی دور میکند

یکی دیگر از مثال های پر طرفداری که در زمینه فیلم و سریال میتوان زد : فیلم گادفادر 1 است

فیلم گاردفادر 1 :

این فیلم یک فیلم جنایی آمریکایی است که در سال 1972 به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا و تهیه کنندگی آلبرت اس

اصلی ترین بازیکنان این فیلم آل پاچینو و مکارلون براندو هستند

این فیلم پدر خوانده با بودجه ی 5 تا 6.5 میلیون دلار ساخته شده است

این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگرنقش اول مرد برای مارلون براندو

و همچنین برنده جایزه اسکار بهترین فیلم برای آلبراس.ردی

و برنده جایزه بفتا بهترین موسیقی فیلم برای نینو روتا

و همچنین برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم درام را نصیب خود کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.