سفر نوروزی با بهترین تورهای داخلی

نوروز کجا برویم؟ این سوال بسیاری از خانواده‌ها قبل از تعطیلات سال نو است. با آغاز بهار و شروع تعطیلات اغلب خانواده‌ها در فکر تدارک سفرهای نوروزی هستند. در این زمان گردشگری داخلی به اوج خود‌ می‌رسد و بیشترین مسافرت در طی سال رخ‌ می‌دهد. در بین شهرهای داخلی بعضی از شهرها شناخته شده‌‌تر هستند و به جرات‌ می‌توان گفت قطب‌های مهم گردشگری هستند. تور کیش و تور مشهد از مهم‌‌ترین مقاصد گردشگری داخلی هستند که نه تنها روزهای نوروز بلکه تمام سال  پذیرای گردشگران داخلی و خارجی هستند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کیش و مشهد تقریبا جزو اولین انتخاب گردشگران داخلی هستند. تقاضا برای سفر به این شهرها به قدری زیاد‌ می‌شود که اغلب در روزهای پایانی سال خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کار غیر ممکنی‌ می‌شود. با توجه به نزدیک شدن سال جدید الان بهترین زمان برای رزرو تور کیش و تور مشهد است.

محبوبیت تور کیش در نوروز

تور کیش در تمام طول سال طرفدار دارد اما نوروز استقبال از این تور بسیار زیاد‌ می‌شود. آب و هوای کیش گرم و داغ است و این باعث شده تا در فصلی مانند تابستان سفر به کیش سخت شود. در واقع در این فصل گردشگران کیش به حداقل خود‌ می‌رسند. در عوض بهترین زمان برای سفر به کیش زمستان است. زمستان‌های کیش گرم و مطبوع است. در نوروز هم هوای کیش گرم و مطبوع است. به مرور زمان با نزدیک شدن خرداد هوای کیش رو به گرمی‌ می‌رود. طبیعتا هوای خوب کیش در نوروز یکی از مهم‌‌ترین ویژگی‌های این شهر در جذب گردشگر است. البته در کنار هوای مطبوع کیش، تفریحات آبی و منحصر به فرد این جزیره هم گردشگران زیادی به سمت خود‌ می‌کشاند.

تور مشهد از پرطرفدارترین تورهای نوروزی

مشهد شهر شلوغ و پر رفت و آمدی است. در تمام طول سال تورهای گردشگری مشهد برقرار هستند. به طور کلی آب و هوای مشهد سرد است. تابستان‌ها بهترین زمان از نظر آب و هوایی برای سفر به مشهد است. با این حال تور مشهد در نوروز بسیار طرفدار دارد. بخش مهمی از این موضوع وجود حرم امام رضا (ع) است. گردشگران دوست دارند سال جدید خود را در کنار زریح ایشان آغاز کنند. جدای از این موضوع هم مشهد جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بسیاری دارد. دیدنی‌های طبیعی و تاریخی که جذابیت‌های سفر به این شهر را بیشتر‌ می‌کند. یکی از مهم‌‌ترین ویژگی‌های تور مشهد امکان سفر زمینی آن است. تور مشهد یه صورت زمینی هم با قطار و هم با اتوبوس برگزار‌ می‌شود. روزهای آخر سال نه تنها بلیط هواپیما بلکه بلیط قطار و اتوبوس هم سخت پیدا‌ می‌شود.

بهترین زمان خرید تور نوروز

هر چقدر که به نوروز نزدیک‌‌تر‌ می‌شویم خرید تورهای گردشگری بیشتر‌ می‌شود. طبیعتا نه تنها تور کیش و تور مشهد بلکه تمام مسیرهای گردشگری در روزهای آخر سال ظرفیت‌شان پر سریع‌‌تر پر‌ می‌شود. بنابراین اگر قصد رزرو تور نوروزی دارید بهترین زمان آن اوایل بهمن است. در این زمان آژانس‌ها پکیج‌های تور نوروزی خود را آماده کرده‌اند. بنابراین با خیال راحت‌ می‌توانید مناسب‌‌ترین تور را رزرو کنید. همین طور به اندازه کافی فرصت دارید تا در مورد مقصد و تورهای مختلف آن بررسی کنید.

آیا تورهای نوروزی گران‌‌تر هستند؟

قطعا پاسخ این سوال مثبت است. تورهای نوروزی به دلیل استقبال زیاد با افزایش قیمت مواجه هستند. نه تنها تورها بلکه این افزایش قیمت شامل بلیط هواپیما و اقامت هتل‌ها هم‌ می‌شود. قطعا با این افزایش قیمت در هنگام خرید سوغاتی و یا تهیه غذا هم مواجه خواهید شد. با این حال اگر به موقع برای خرید بلیط یا رزرو تور اقدام کنید با قیمت‌های مناسب‌‌تری روبه‌رو خواهید شد. از طرفی خرید بلیط هواپیما چارتر‌ می‌تواند تا حد زیادی از هزینه‌های‌تان کم کند. فقط دقت داشته باشید بلیط‌های چارتری معمولا غیر قابل استرداد هستند. بنابراین باید از سفر خود اطمینان داشته باشید.

با انتخاب درست نوع هتل و بلیط هواپیما هم‌ می‌توانید هزینه‌های سفرتان را به خوبی مدیریت کنید. انتخاب هتل‌های سه ستاره یا اقامتگاه‌های بومی هزینه کمتری برای‌تان دارد. به طور کلی پیشنهاد‌ می‌کنیم سفر با تور را اولویت قرار دهید. چون در این صورت سفرتان به صرفه‌‌تر خواهد بود. از طرفی آژانس‌های گردشگری پکیح‌های متنوعی دارند که با هر بودجه‌ای‌ می‌توان یکی از آن‌ها را رزرو کرد.

اگر اصراری برای سفر در نوروز ندارید‌ می‌توانید این زمان را به دید و بازدید از خانواده بپردازید و در عوض نیمه دوم فروردین به سفر بروید. با اتمام تعطیلات تورها با کاهش قیمت مواجه‌ می‌شوند و این بهترین فرصت برای رزرو تور کیش، تور مشهد و سایر تورهای گردشگری است.

تورهای لحظه آخری نوروزی

تورهای لحظه آخری یکی از بهترین راه‌ها برای سفری ارزان هستند. این تورها در زمان کمی قبل از شروع تور به فروش‌ می‌رسند. البته اگر بخواهید به هوای تور لحظه آخری برنامه سفرتان را به تعویق بیاندازید اصلا فکر خوبی نیست چون ممکن است برای مقصد مورد نظر شما تور لحظه آخری ارائه نشود و یا شرایط تور مانند هتل و با هواپیما باب میل‌تان نباشد. از طرفی اگر خرید خود را از قبل انجام دهید به راحتی‌ می‌توانید آن را کنسل یا برنامه آن را عوض کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.