5 برند برتر یو پی اس UPS درسال 2022

خرید یو پی اس از جمله مهمترین کارها برای هر کسب و کار یا کاربر خانگی است در واقع زمانی که شما اقدام به خرید یک دستگاه یو پی اس می کنید یک وسیله الکترونیکی دیگری مانند کامپیوتر شخصی و یا کامپیوتر سروری دارید که نیاز است بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته کار کند و برق سالم و بدون نوسان داشته باشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در این موارد اگر قطعی برق، حتی برای مدت کوتاهی وجود داشته باشد، نتایج می‌تواند فاجعه‌بار باشد، زیرا سرورها غیرقابل دسترس می شوند و در صورت ری استارت شدن ناگهانی کامپیوتر ها اطلاعات از بین رفته و فایل ها خراب می شوند.

اینجاست که یو پی اس ها وارد میدان می شوند و زمانی که برق می رود بدون مشکل برق را از طریق باتری یو پی اس تامین می کنند و دستگاه های شما را تا زمانی که برق شبکه وصل شود روشن نگه می دارند و یا می توانید با خیال راحت فایل ها و کارهای خود را سیو کرده و دستگاه یا کامپیوتر خود را خاموش کنید.

دستگاه‌های UPS طیف گسترده‌ای از لوازم و همچنین مشکلات برقی را پوشش می‌دهند، از دستگاه‌های UPS کوچک که در منازل و دفتر های کار کاربرد داشته و می‌توانند مودم ها و کامپیوتر های شخصی را روشن نگه دارند تا دستگاه‌های یو پی اس بزرگ و قدرتمند که در سازمان ها و کارخانجات و همچنین در مراکز درمانی مثل بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

در این مقاله قصد داریم معتبر ترین برند های یو پی اس (دستگاه های برق اضطراری بی وقفه ) را که در بازار جهانی موجود هستند معرفی کنیم همچنین در صورتیکه بخواهیم کوتاه از برند های داخلی یو پی اس در بازار ایران نام ببریم، بهترین برند های یو پی اس ایرانی عبارتند از: فاراتل، یو پی اس کاران، آلجا، آماک، تکام، فاران و هژیر صنعت.

با توجه به  تنوع زیاد برندهای یو پی اس ایرانی و خارجی، معیارهایی که باید به منظور انتخاب درست یک برند خوب UPS در نظر بگیرید عبارتند از کارایی و راندمان دستگاه یو پی اس، میزان و قدرت حفاظت و همچین خدمات پشتیبانی یو پی اس وارداتی یا داخلی.

با توجه به اینکه محاسبات مربوط به انتخاب صحیح یک دستگاه یو پی اس تجربی و تخصصی است پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به خرید یو پی اس از چندین کارشناس و مشاور در این زمینه راهنمایی و کمک بگیرید و پیشنهاد های قیمتی را با توجه به کیفیت دستگاه ها با یکدیگر مقایسه کنید. از جمله شرکت هایی که جهت مشاوره و خرید یو پی اس می توان به آن اشاره کرد یو پی اس کاران است که مجری بزرگترین پروژه های برق اضطراری در سطح کشور هستند.

معروف ترین برندهای خارجی تولیدکننده یو پی اس

APC

شرکت APC  در سال 1981 توسط یه دانشجوی رشته برق MIT  تاسیس شد و در سال 2007 این شرکت توسط اشنایدر الکتریک خریداری شد که درآمد این شرکت در همان سال 3.5 میلیارد دلار ثبت شده است این شرکت 12000 کارمند در سراسر جهان دارد. شرکت APCبرای اولین بار با دستگاه یو پی اس خود که 450AT نام داشت که برنده جایزه PC Magazine Editor`s Choice شد.

این شرکت در سال 1988 سهام شرکت خود را وارد بورس کرد شرکت APC در 1990، با تولید محصولاتی چون Smart UPS توانست جوایز مختلف صنعتی را بدست آورده و این محصول از جمله پرفروش ترین مدل های یو پی اس در جهان شد. در طول دهه 1990 این شرکت 155 محصول جدید دیگر را طراحی و تولید کرد و محصولات جدیدی را در بازار برق و الکترونیک عرضه کرد. یو پی اس Matrix اولین نوع یو پی اس های ماژولار این شرکت می باشد.

در سال 2003 شرکت APC برای اولین بار یو پی اس Infra Stru Xure را به کاربران خود معرفی کرد که این محصول توانست 20 جایزه را از سراسر جهان به خود اختصاص دهد.

تولید محصولات با کیفیت و همچنین برتری تجاری این شرکت باعث شد شرکت APC در همان سال بیش از 100 جایزه کسب کند.شرکت اشنایدر الکتریک که یک شرکت چند ملیتی اروپایی می باشد در 14 فوریه سال 2007 کمپانی  APC را خریداری کرد، و این موضوع منجر به تاسیس واحد تجاری به نام Cooling Services(CPCS0) & Critical Power در این شرکت شد که هم اکنون شامل برند های APC و MGE UPS Systems است.

EATON

ایتون یک شرکت چند ملیتی آمریکایی – ایرلندی است که فروش ثبت شده 21 میلیارد دلار را در سال 2018 ثبت کرده است دفتر مرکزی این شرکت در دوبلین ایرلند و خطوط تولید آن در ایالت اوهایو قرار دارد ایتون 100 هزار کارمند در 59 کشور جهان دارد این شرکت در زرمینه انرژی های نو ، سیستم های یو پی اس و نفت و گاز و تجهیزات مخابراتی فعالیت دارد. 

ایتون در سال 1911 توسط  جورف ایتون تاسیس شد او در دورانی که حمل و نقل در آستانه تغییرات چشمگیری بود، در ایده جدید اولین محور کامیون چرخ دنده ای  سرمایه گذاری کرد و این آغاز موفقیت های شرکت ایتون بود، این شرکت ايتون با افتتاح کارخانه توليدي در کانادا در سال 1937 به یک شرکت بين المللی تبدیل شد. بیش از 100 سال بعد کسب و کار ایتون به طور قابل توجهی تغییر و رشد کرده است  این شرکت هم اکنون در زمینه تجهیزات الکتریکی، هیدرولیک ، حمل و نقل و هوافضا با برند ایتون و چند برند دیگر که متعلق به این شرکت می باشد در حال فعالیت است.

 EMRESON

امرسون الکتریک یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در سال ۱۸۹۰ توسط جان وسلی امرسون تأسیس شد، این شرکت در سال 1960 با ساخت پنکه های رومیزی کار خود در زمینه تولید لوازم خانگی و برقی شروع کرد.

و در حال حاضر تجهیزات و محصولات تولیدی خود را، به ۱۵۰ کشور جهان عرضه می‌کند و هم‌اکنون در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر ایالات متحده جای دارد. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات و راه حل ها را برای بخش های مختلف صنعتی از جمله اتوماسیون صنعتی را در سراسر جهان ارائه می کند امرسون 76000 کارمند و 205 خط تولید در نقاط مختلف جهان دارد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر فرگوسن، میزوری قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود.

TOSHIBA

شرکت ژاپنی تولید کننده لوازم الکتریکی و تجهیزات صنعتی است که این شرکت انواع لپ تاپ، کولر های گازی، نمایشگر، پردازنده و هارد تولید می کند و از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان است توشیبا در سال 1964 اولین یو پی اس خود را تولید کرد و سه سال بعد اقدام به تولید انبوه یو پی اس های توان بالا برای صنایع بزرگ کرد.

ABB

در سال 2018 شرکت GE به مبلغ 2.6 میلیارد دلار توسط ABB  خریداری شد تا علاوه بر محصولات قبلی یو پی اس را هم به سبد محصولات خود اضافه کند. ABB  بزرگترین تولید کننده ربات های صنعتی و تجهیزات اتوماسیون صنعتی است که بیشتر به مشتریان خود در پروژه های صنعتی بزرگ و زیر ساخت ها خدمات می دهد این شرکت 13000 کارمند در 100 کشور جهان دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.