راه های درآمدزایی از سایت – طراحی سایت در تهران وب 30

امروزه در بیشتر سایت های فروشگاهی و آموزشی عمده درآمد خود را از برگزاری کمپین فروش در اینستاگرام کسب می‌کنند، می دانید که داشتن یک وبسایت با ساختار و امکانات خوب می تواند موجب افزایش فروش و سهولت کاربر در فرایند خرید و پرداخت کاربر شود. همچنین داشتن یک سایت می تواند موجب اعتمادسازی و داشتن مشتری ثابت می شود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای داشتن سایت می توانید در دوره های آموزشی طراحی سایت حضوری و غیر حضوری شرکت بکنید و صفر تا صد سایتتون رو بر اساس سلیقه و مرتبط با حوزه کاریتون طراحی بکنید، همچنین می توانید سایتتون رو به متخصصین طراح سایت و سئو بسپارید.

برترین گروه متخصصین طراح و توسعه دهندگان سایت فعال در فضای مجازی می توان به  گروه علی حاجی محمدی (ژاکت و همیار آکادمی) ، پرویز میرزایی (وب 30) ، امیر قمصری (نیوسئو) ، محسن حبیبی راد (برترآموز) و وب وان اشاره کرد.

به گزارش چیکاو فضای مجازی در کشورمان طی چند سال اخیر رشد عجیبی داشته و همچنین طی سال گذشته  با توجه به شیوع ویروس کرونا این رشد بسیار زیاد شده است ، همین امر موجب شد تا بسیاری از کسب وکارها به سمت دنیای مجازی یعنی سایت و شبکه های اجتماعی بروند .

انواع روش های درآمدزایی از وبسایت

1.فروش محصول از طریق سایت

قطعا می دانید که داشتن یک وبسایت یکی از مهم ترین کار های کسب درآمد دیجیتالی است. امروزه بسیاری از کسب و کار های فروش محصول فیزیکی در اینستاگرام فروش های خود را از طریق سایت انجام می دهند زیرا انبار گردانی مدیریت حجم بسیاری از مشتری در اینستاگرام کار مشکلی بوده و وبسایت این کار را آسان می کند.

یکی از بهترین و پولسازترین روش فروش محصول دیجیتالی در وبسایت می باشد. این محصول ها در غالب دوره آموزشی و پادکست صوتی کتاب دیجیتالی و … می باشد، شما اگر دانش و اطلاعاتی دارید می توانید در راستای همین دانش و اطلاعات محصول دیجیتالی تولید کنید چرا که اطلاعات بزرگ ترین صنعت جهان امروز است و می توانید بر اساس ارزش روی آن قیمت گذاری کنید.

البته فروش محصولات در سایت تنها از طریق اینستاگرام نمی باشد، و با توجه به آموزش های سئو سایت وب 30 بخش اصلی آن دیده شدن در نتایج گوگل است، که شما با انجام عملیات سئو بتوانید به خوبی در گوگل دیده شوید.

Wb30.ir

2.ارائه خدمات

یکی از نیاز های ضروری برای بیزینس هایی که خدماتی هستند داشتن سایت خدماتی است.

سایت های  خدماتی انواع مختلفی دارد مانند وبسایت نظافت در منزل ، مشاوره کسب و کار اینترنتی ، سایت در حوزه خدمات گرافیکی و… می باشد، مزیت های سایت های خدماتی شامل برندسازی ، داشتن سهم گوگل خود از مشتریان و همچنین اعتماد سازی برای مشتریان خود و قرار دادن نمونه کار و پروژه ها می باشد.

3.خدمات طراحی سایت و سئو

شما می توانید با یادگیری و آموزش های طراحی سایت و سئو وب 30 می توانید کسب و کار خود شروع کنید. و برای بیزینس‌ها، وبسایت طراحی کنید و به درآمدهای فوق العاده ای برسید.

همچنین بعد از راه اندازی و طراحی وبسایت می‌توانید برای فروش از طریق سایت برای انواع وبسایت ها تولید محتوا کنید و به ازای آن درآمد خوبی کسب کنید، این را هم در نظر داشته باشید که مهارت به تنهایی برای درامد زایی کافی نیست و شما باید روش های درآمدزایی و برند سازی شخصی را بیاموزید تا به بهترین شکل ممکن استارت کار را بزنید.

4.سیستم همکاری در فروش

اگر سایت شما روی کلمات کلیدی هدفمند در نتایج برتر گوگل باشد قطعا می توانید درآمد بسیار بالایی داشته باشید.

اما برخی از طراحان سایت به دنبال تامین کننده محصول هستند، که شامل محصولات فیزیکی همچنین محصول دیجیتالی دیگران می باشد که با فروش محصول آنها درصد کسب می کنند.

دیجیکالا جدیدا سیستمی طراحی کرده که با ثبت نام در سایت میتوانید محصولات آن را به فروش بگذارید و درصد کسب بکنید.

پیشنهاد میکینم حتما  آموزش‌های آکادمی وب30 را دیده تا بیشتر با حوزه وبسایت و مارکتینگ آشنا بشید.

5.ارائه خدمات تبلیغات و بک لینک در سایت

خب دوستان قطعا شما اگر سایتتون رو تو حوزه تخصصی خودتون سئو کنید و به نتایج بالای گوگل برسید،افراد بسیاری به سایت شما درخواست گذاشتن بنر تبلیغاتی و رپورتاژ آگهی (تبلیغ هدفمند برای بهبود رتبه)  می کنند که درآمد بسیار زیادی دارد.

البته در نظر داشته باشید که داشتن سایت نامبر وان حوزه کاری احتیاج به هزینه زمانی و در مرحله بعد هزینه مالی دارد.

کلام آخر

وبسایت شما ویترین فروشگاه آنلاین شماست و حتی اگر محصولی نمی فروشید ، امکان ایجاد درآمد از آن سایت وجود دارد. آکادمی وب 30 با هدف ارائه آموزش و خدمات طراحی سایت در تهران و سئو توانسته همواره اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند. ما برای بهبود کسب و کارتان آماده خدمت هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. محمد علی شجاعی می گوید

    بسیار عالی اطلاعات خوبی بود. برای بحث آموزش طراحی سایت چه منبعی رو پیشنهاد میکنین؟