لاکچری ترین ویلاهای شمال برای اجاره کدام است؟

اجاره ویلا در شمال و سایر حومه های این سفر برای ما ایرانی ها جزء جدایی ناپذیر تعطیلات و تفریحات ماست. هر کدام از ما در نهایت خاطره یا اتفاق مهمی را از سفر به شمال به یاد می آوریم. انعکاس سفر ها و خاطرات شمال در فرهنگ عامه ما جلوه های زیادی دارد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اما یکی از بزرگ ترین دغدغه های گردشگران شمال همیشه یافتن اقامتگاه و ویلا های مناسب بوده است. با توجه به این که سفر به شمال اغلب برای ما یک سفر دسته جمعی است، اجاره ویلا راه حل مناسبی برای اقامت در این سبک از سفر است.

با توجه به این که جبیت مرجع عالی ویلا در شهر های مختلف شمالی در کنار سواحل زیبای دریای خزر است، دیگر نگران اجاره ویلا در شمال نخواهید بود.

هر کسی الگوی خاص خود را برای سفر به شمال دارد. اما چند دسته کلی تقریبا همه سلیقه ها را در بر می گیرد. بعضی ها فقط اقامت در ویلای ساحلی را دوست دارند. برخی دیگر به دنبال کلبه های جنگلی و مناطق تابستانی بکر هستند.

برخی از افراد اجاره ویلا با استخر را به دیگران ترجیح می دهند. اجاره ویلا در شمال که یکی از خاص ترین و زیبا ترین شهر های شمال کشور است طرفداران خود را دارد.

کافی است ویلای مورد نظر خود را در نوار کناری صفحه سایت سپنجا برای اجاره روزانه ویلا در شمال وارد کنید و با فیلتر های خود سایت شروع به جستجو کنید.

مطمئن باشید هر نوع ویلایی که بخواهید در سایت سپنجا می توانید پیدا کنید.

با اجاره آنلاین ویلا با خیال راحت سفر رویایی خود را به شمال آغاز کنید.

با اجاره ویلا در شمال می توانید اقامتی بی دغدغه و راحت را تجربه کنید. معمولا قیمت اجاره ویلا کنار دریا از قیمت اجاره ویلای ساحلی (نزدیک به دریا) بیشتر است.

اگر ویلای چسبیده به دریا، امکان استفاده کاملا خصوصی از ساحل را فراهم کرده باشد، ویلا با ساحل اختصاصی محسوب می شود.

تنوع اقامتی در شمال

سپنجا در حال حاضر بیش از 1000 اقامتگاه قابل رزرو در سراسر شمال دارد. قیمت ها از 400 هزار تومان شروع و تا 15 میلیون تومان ادامه دارد. سپنجا از تنوع مسکونی بالایی در شمال برخوردار است. از ویلا در شمال گرفته تا انواع سوئیت و آپارتمان مبله در شمال و حتی کلبه های جنگلی در میان جنگل های بکر!

این اقامتگاه ها در نقاط مختلف شمال پراکنده هستند. برخی از آن ها داخل خود شمال و برخی در اطراف آن هستند. جنت رودبار و جواهرده پرطرفدار ترین مناطق شمال هستند که مسافران بسیار به آن علاقه مند هستند و بسته به نیاز و سلیقه خود می توانید در مرکز شهر، نزدیک به ساحل و یا در دل جنگل اقامت کنید.

ویلای لاکچری در شمال

ویلا های مجلل شمال همیشه طرفداران خاص خود را دارد و افرادی که می خواهند هزینه های زیادی برای اقامت بپردازند به سراغ این دسته از ویلا ها می روند اما در شهر شمال نیز مانند متل قو گردشگران تمایل زیادی به اجاره ویلا های لوکس شمال دارند. تنوع در این ویلا ها همیشه زیاد است.

ویلا های لاکچری شمال دارای امکانات مطلوبی هستند که شامل استخر های روباز یا سرپوشیده با سونا و جکوزی، میز هندبال، بیلیارد، پینگ پنگ و …، سیستم صوتی و تصویری خوب، باغ های بزرگ با آلاچیق و باربیکیو و همچنین در برخی از این ویلا ها، که دوبلکس و تریبلکس هستند، چشم انداز بسیار زیبایی به مناطق اطراف به خصوص جنگل های سرسبز دارند و تعداد محدودی از آن ها دارای روف گاردن شیک و سرسبز هستند.

اگر به دنبال اجاره ویلای لاکچری در شمال هستید ما سایت سپنجا را به شما توصیه می کنیم، سایت سپنجا سایتی مطمئن با انواع ویلا ها با تنوع قیمتی زیاد است که می توانید بنا به سلیقه و شرایط بودجه خود یکی را برای اجاره انتخاب و به صورت آنلاین رزرو کنید.

ویلا های لوکس شمال چه امکاناتی دارند؟

ویلا های لوکس شمال دارای امکانات مختلفی از جمله: استخر روباز یا سرپوشیده، وسایل تفریحی (پلی استیشن، فوتبال دستی، بیلیارد، پینگ پنگ یا …)، آلاچیق، باربیکیو، وسایل بازی کودکان، زمین بازی (والیبال، بدمینتون یا … می باشند. . ) و موارد دیگر می باشند.

مدارک لازم برای اجاره ویلا های لوکس در شمال چیست؟

برای اجاره ویلا های لوکس در شمال معمولا یک مدرک شناسایی مانند کارت ملی یا شناسنامه کافی است که هنگام ورود آن را به صاحب ویلا تحویل می دهید و هنگام خروج مدرک شناسایی خود را می گیرید. برخی از ویلا ها ممکن است قوانین متفاوتی داشته باشند.

آیا امکان رزرو ویلا های لوکس در سایت سپنجا وجود دارد؟

بله، برای رزرو ویلا های لاکچری و لوکس با ورود به سایت سپنجا و انتخاب محل سکونت، تاریخ اقامت و تعداد نفرات، لیست تمامی اقامتگاه ها را مشاهده کرده و سپس با استفاده از فیلتر قیمت یا امکانات یا نوع اقامتگاه می توانید اقامتگاه مورد نظر را پیدا کنید.

در صفحه اول سایت سپنجا لیست ویلا های لوکس برای دسترسی آسان قرار داده شده است که از آن جا می توانید هر کدام از آن ها را که بخواهید اجاره کنید. 

قیمت اجاره ویلا های لاکچری در هر شب چقدر است؟

قیمت اجاره ویلا های لاکچری و لوکس به عوامل مختلفی از جمله بسته یا باز بودن استخر، تجهیزات تفریحی مانند پلی استیشن یا بیلیارد یا فوتبال دستی، داشتن یا نداشتن آلاچیق و … بستگی دارد.

هر ویلا با توجه به امکانات دارای قیمت متفاوتی می باشد که می توانید از طریق سایت های آنلاین اجاره ویلا مانند سپنجا امکانات و قیمت هر ویلا را با هم مقایسه کرده و ویلا را با قیمت مورد نظر خود بیابید.

قوانین انصراف برای اجاره ویلا های لاکچری چیست؟

هر ویلا یا اقامتی قوانین خاص خود را دارد که بسته به زمان انصراف یا موارد دیگر ممکن است کل مبلغ را به شما برگرداند یا مقداری از مبلغ را به عنوان جریمه کسر کند. قبل از اجاره ویلا های لاکچری می توانید با مراجعه به سایت سپنجا از شرایط انصراف ویلا مطلع شوید.

آیا امکان مشاهده امکانات، عکس و قیمت ویلا های لاکچری شمال در سایت سپنجا وجود دارد؟

بله، شما می توانید در تمام ساعات شبانه روز از طریق سایت سپنجا لیستی به روز و جامع از تمامی ویلا های لاکچری شمال به همراه امکانات، تصاویر، قیمت ها، نظرات کاربران، قوانین انصراف و غیره دریافت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.