آیا روکش صندلی خود را تعمیر کنیم یا نو بخریم؟

امروزه در بازار صندلی اداری های متفاوت و زیادی وجود دارند که در زمینه های زیادی با هم فرق دارند بنا بر این لوازم جانبی آن ها نیز با هم متفاوت است

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

روکش صندلی در اثر علل مختلف و به مرور زمان، کهنه و مستهلک می شود. یا بر اثر حوادثی، روکش صندلی به کیفیت سابق خود نباشد. به همین دلیل برخی به تعمیر روکش یا خرید نمونه ی جدید آن، روی می آورند.

در این مقاله قصد داریم به این موضوع که آیا روکش صندلی خود را تعمیر کنیم یا نو بخریم، بپردازیم و مطالبی در این زمینه ارائه دهیم. پس همراه ما باشید.

هزینه تعمیر روکش صندلی

هزینه تعمیر روکش صندلی متناسب با نوع پارچه و مقدار پارچه ای که نیاز است مشخص می شود شما می توانید از پارچه های با کیفیت ضعیف تر استفاده کنید تا با هزینه کم روکش صندلی خود را تعمیر کنید، اما اگر تمایل دارید صندلی شما زیباتر شده و دوام بیشتری داشته باشد به شما پیشنهاد میکنیم از پارچه های با کیفیت استفاده کنید.

همچنین اگر میخواهید از تعمیرکاران برای دوخت و تعویض روکش صندلی خود کمک بگیرید، هزینه دستمزد تعمیرکار نیز به آن اضافه می شود. بهتر است هنگام تعمیر روکش صندلی از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

مزایای تعمیر روکش صندلی

به دلیل افزایش قیمت اجناس نو مانند مبلمان و تجهیزات منزل، خرید لوازم نو دربردارنده هزینه بسیاری برای اشخاص است. به همین دلیل توصیه می کنیم که نسبت به تعمیر روکش صندلی خود اقدام کنید، زیرا با صرف هزینه بسیار کم می توان دکوراسیون منزل را تغییر داد. تعمیر روکش صندلی نیز با هزینه ای پایین تر از تهیه روکش نو انجام می گیرد.

امروزه تعمیر روکش صندلی با امکانات بیشتری نسبت به گذشته انجام می پذیرد. سایت های بسیاری در زمینه تعمیر روکش صندلی فعالیت می کنند که   zarin-mobl.com  یکی از سایت های فعال در این زمینه می باشد.

بنابراین امروزه به دلیل قیمت بالای تجهیزات منزل، خرید صندلی نو نیز برای بسیاری از افراد، مقرون به صرفه نبوده و توانایی خرید مدل نو را ندارند. به همین دلیل این اشخاص می توانند نسبت به تعمیر روکش صندلی خود اقدام کنند. تعمیر روکش صندلی، اگر به درستی انجام پذیرد، مزایای بسیاری به همراه داشته و عملکردی مانند نمونه ی جدید خود دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم از افراد متخصص برای تعمیر روکش صندلی خود، کمک بگیرید.

خرید روکش صندلی نو

برای خرید روکش صندلی نو ابتدا بهتر است با انواع آن آشنا شوید و سپس نسبت به خرید اقدام نمایید، ما در ادامه نمونه های پر کاربرد روکش صندلی را به همراه مزایا و معایب آن به شما معرفی میکنیم تا متناسب با نیاز و سلیقه خود بتوانید نسبت به خرید روکش صندلی نو اقدام کنید.

جنس روکش صندلی برای خرید

روکش صندلی دارای دو جنس پارچه ای و چرم می باشد‌. این دو جنس نیز دارای مدل های مختلفی هستند که هر یک خصوصیات مرتبط به خود را دارند. مانند: ضد عرق، مش و…

لازم به ذکر است که روکش های صندلی در طرح ها و رنگ بندی های متنوعی موجود می باشند. پس در انتخاب رنگ و طرح آن دقت نموده و نمونه ای را انتخاب کنید که سبب زیبا شدن محیط اطراف منزل یا محل کارتان شود.

روش تعمیر روکش صندلی در صورت لزوم

اگر شما قصد دارید بجای خرید روکش صندلی نو آن را تعمیر کنید و مجدد مورد استفاده قرار دهید باید مقدمات و تجهیزات لازم برای این کار را داشته باشید و در کنار آن از مهارت کافی نیز برخوردار باشید از جمله تجهیزات لازم می توان به پارچه دلخواه به اندازه کافی، قیچی، ابزار لازم برای باز کردن صندلی و منگنه کوب اشاره کرد.

 بعد از اینکه ابزار لازم را مهیا کردید نوبت به باز کردن صندلی می رسد که باید با دقت کافی و ابزار مناسب این کار را انجام دهید، در این مرحله به مقدار کافی پارچه برش بزنید سعی کنید کمی بیشتر از اندازه برش بزنید تا کم نشود بعد از پوشش صندلی توسط پارچه با استفاده از منگنه کوب آن را محکم کرده و اضافات آن را بچینید.

 توجه نمایید تعویض روکش  صندلی را با دقت و ظرافت انجام دهید تا نتیجه کار شکیل و زیبا شود اگر این کار را بدون مهارت کافی انجام دهید در نتیجه یک صندلی با ظاهری نامناسب خواهید داشت.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم به سوال شما درباره تعمیر روکش صندلی یا خرید یک صندلی نو و یا یک روکش جدید  پاسخ دهیم،  درواقع ما به شما پیشنهاد میکنیم با توجه به نوع صندلی و بودجه خود نسبت به انتخاب بهترین روش اقدام کنید، گاهی صندلی شما یک نمونه بسیار عالی است که خرید نمونه مشابه آن هزینه زیادی می طلبد در این شرایط با تعمیر روکش صندلی می توانید با هزینه کمتر  آن را به حالت اول برگردانید، اما گاهی صندلی شما علاوه بر روکش آسیب های دیگری نیز دیده است که ارزش تعمیر ندارد در این شرایط بهتر است نسبت به خرید جدید اقدام کنید.

درنهایت پیشنهاد ما به شما انتخاب مبانی فروش و تعمیر روکش صندلی است که قابل اطمینان بوده و به نحو احسنت خدمات مورد نظر را به شما ارائه دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.