فروش و خرید گوسفند زنده از سایت دامکالا

خرید گوسفند زنده

خرید گوسفند زنده یکی از کار ها و یا فعالیت های پر چالش می باشد. در هنگام خرید گوسفند زنده باید به موارد مختلف و متنوعی دقت شود که می توان به وزن آن ها، قیمت گوسفند ها، سالم بودن آن ها و …. اشاره کرد. در بین موارد نامبرده، وزن آن ها و سالم بودن گوسفند ها اهمیت ویژه ای دارد. برای اندازه گیری وزن گوسفند ها باید المان ها و موارد مختلفی را مد نظر قرار داد تا وزن آن به صورت اصولی و دقیق اندازه گیری شود. در بسیاری از موارد مشاهده شده است که مراکز فروش گوسفند زنده، اصول لازم را رعایت نمی کنند، در نتیجه وزن محاسبه شده بیشتر و در نهایت قیمت گوسفند نیز بیشتر خواهد شد. در اینجا به معرفی مرکزی معتبر می پردازیم که علاوه بر محاسبه دقیق وزن گوسفند ها، گوسفند های با کیفیت را پرورش و به صورت آنلاین عرضه می کند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

عرضه گوسفند زنده به صورت آنلاین

برای خرید گوسفند زنده می تواند از دو روش حضوری و غیر حضوری استفاده کنید. هر کدام از روش های نامبرده مزیت ها و معایب منحصر به فردی دارند. امروزه به دلیل شرایط حاکم بر جامعه، ماشینی شدن کار ها، افزایش مشغله های زندگی، افزایش ترافیک موجود در سطح شهر و …. روش غیر حضوری جایگزین روش حضوری شده است به همین دلیل مراکز متعددی جهت فروش غیر حضوری محصولات راه اندازی شده اند. دام کالا یکی از سایت های معتبر می باشد که به عرضه گوسفند زنده به صورت آنلاین پرداخته است.

سایت دام کالا چگونه سایتی است ؟

در اینجا قصد داریم به معرفی سایت دام کالا بپردازیم و قابلیت های متنوع این سایت را بیان کنیم. سایت دام کالا یکی از سایت هایی می باشد که علاوه بر فروش گوسفند های زنده به پرورش آن ها نیز مشغول است. به عبارت دیگر سایت نامبرده در کنار دامپروری و پرورش گوسفد ها به فروش آن ها نیز پرداخته است. سایت دام کالا در دامپروری و همچنین پرورش گوسفند ها سابقه ای طولانی مدت دارد که برای رفاه حال مشتریان خود در سال 1398 سایت فروش گوسفند زنده را راه اندازی کرد و قابلیت های متنوعی را در نظر گرفت، به همین دلیل در کوتاه ترین زمان ممکن توانست جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد و رضایت همگان را جلب کند.

وزن گیری دقیق گوسفند ها

یکی از مزیت های سایت دام کالا، وزن گیری دقیق گوسفند های موجود در این سایت می باشد. در حقیقت این سایت قادر است گوسفند ها را به روش های کاملا مدرن و اصولی وزن گیری کند تا علاوه بر شناسایی مشکل و یا بیماری آن ها، قیمت نهایی آن ها به صورت اصولی تعیین شود. ناگفته نماند که عرضه گوسفند های موجود در سایت دام کالا قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر سایت های فروش گوسفند زنده دارد زیرا فروش محصولات بدون واسطه انجام می شود.

گوسفندان زنده - چیکاو

دامپروری به روش مکانیزه صنعتی

مرکز دام کالا به صورت مکانیزه به پرورش گوسفندان خود اقدام می کند. به عبارت دیگر این مرکز نسبت به مراکزی به صورت سنتی به پرورش گوسفندان خود پرداخته اند، محبوبیت ویژه ای دارند. دامپروری مکانیزه به نوعی از دامپروری اشاره دارد که در آن، مرتب روند رشد و پرورش گوسفند ها مورد بررسی قرار می گیرد. در واقع رشد آن ها توسط دامپزشکان ماهر به صورت هفتگی و مستمر بررسی می شود تا به بالا ترین کیفیت در پرورش برسند. یکی دیگر از عواملی که سبب تمایز این مرکز از سایر مراکز فروش گوسفندان زنده شده است، دامپروری مکانیزه آن ها می باشد. توجه کنید که پرورش مکانیزه در کیفیت گوشت گوسفندان نیز تاثیر بسزایی دارد.

ثبت سفارش و خرید گوسفند زنده توسط سایت دام کالا

اگر قصد خرید گوسفند به صورت آنلاین را دارید، بهترین گزینه سایت دام کالا می باشد. این سایت قابلیت های زیادی را برای مشتریان فراهم کرده است. ثبت سفارش در سایت دامکالا بسیار ساده و همچنین راحت خواهد بود. برای انجام این کار تنها کافی است وارد سایت شوید و بعد از انتخاب محصول مورد نظر زمان و محل دریافت سفارش را ثبت کنید. در مرحله بعد هزینه محاسبه شده را پرداخت کنید و در نهایت ثبت سفارش را اعمال کنید. یکی از قابلیت های این سایت، به روز رسانی مداوم و مرتب آن می باشد. ناگفته نماند که مشتریان می توانند مشخصات و ویژگی های هر محصول از قبیل وزن، نوع و …. را داخل سایت مشاهده کنند و با توجه به نیاز خود و ….. محصول مورد نظر را انتخاب کنند.

گوسفندان زنده - چیکاو

گوسفند های عرضه شده توسط سایت دام کالا، ارگانیک است ؟

برخی از افراد سوال می کنند که گوسفند های پرورش یافته در این سایت و همچنین گوسفند های عرضه شده توسط آن، ارگانیک می باشند ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت، بله گوسفند های موجود در سایت دام کالا کاملا ارگانیک هستند زیرا علاوه بر پرورش مکانیزه آن ها، در تغذیه آن ها دقت نظر بالایی به خرج داده می شود و از خوراکی های مغذی و غذای ناسالم تغذیه نمی کنند. ناگفته نماند که در تغذیه آن ها زا هیچ گونه هورمون و آنتی بیوتیکی استفاده نخواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.